skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
olej do 1,4mpi
17:35:06
22.03.2009
22.03.2009

Adam6666 - zrušená registrace
-> vhml: aha, tak to potom souhlasim :)
17:27:51
22.03.2009
22.03.2009

vhml
-> Adam6666: chtěl jsem tím naznačit, že tyhle oleje jsou dělány pro jiné podmínky v motoru...
-> Crestik: ano, 8V fabie je opravdu motor z Š1000. Případných 40let vývoje si představu jinak než 15 let starou hliníkovou hlavou a vyztužením bloku...
-> Crestik: ano, 8V fabie je opravdu motor z Š1000. Případných 40let vývoje si představu jinak než 15 let starou hliníkovou hlavou a vyztužením bloku...
16:58:08
22.03.2009
22.03.2009

Kuladmin
A proc tomu nemuzu verit ??ty cisla porad udavaji stejne veci proto se tomu rika norma. Co si kdo leje do nejakejch medaku je mi fuk taky to musi byt prca nastartovat to s timhle olejem nekde kde v zime na horach pak je mi jasny proc maji ty auta tak veliky baterky 

16:08:35
22.03.2009
22.03.2009

Adam6666 - zrušená registrace
-> Crestik: rozdelej motor mercedes z roku 70 a z roku treba 00 a muzes poreferovat kolik veci si je aspon podobnych.. me zas dostane kdyz nekdo dela z fabie super motor.
16:01:42
22.03.2009
22.03.2009

Crestik
Adam6666 22.03.09 15:45:07 napsal: → vhml: tak porovnavat nejnovejsi mercedes se 40let koncepcne starym motorem z fabie je nestatne.
a motory v mercedesech jako z ničeho předchozího nevychází, nebo jak? Tohle mě vždycky dostane, když někdo prohlásí, že 1,4 je vlastně litr z MB
a motory v mercedesech jako z ničeho předchozího nevychází, nebo jak? Tohle mě vždycky dostane, když někdo prohlásí, že 1,4 je vlastně litr z MB
15:45:07
22.03.2009
22.03.2009

Adam6666 - zrušená registrace
-> vhml: tak porovnavat nejnovejsi mercedes se 40let koncepcne starym motorem z fabie je nestatne.
15:42:16
22.03.2009
22.03.2009

vhml
-> Kuladmin: Dneska už tomu nemůžeš věřit, do nejnovějších mercedesů se běžně leje OW-30 a pochybuju, že by to na léto odstavovali :-)
12:48:45
22.03.2009
22.03.2009

Kuladmin
njn 30 je na 20st. celsia tzn to je tak na jaro a podzim ale ne leto.
12:44:08
22.03.2009
22.03.2009

Adam6666 - zrušená registrace
rozhoduje to druhe cislo v tomto pripade 30 a to je podle me vodička.....nebo sračička jak chcete :)
12:40:02
22.03.2009
22.03.2009

petřík
dobře, věděl sem že třeba do motoru 130 je to moc řidký atd tak mě jenom zajimalo jesi do ty fabie už by to nešlo , takže nešlo - díky za odpovědi
12:15:02
22.03.2009
22.03.2009

vhml
-> petřík: to víš zadarmo je hodně silnej argument. Na běžný courání bych se toho vůbec nebál, ale pokud bude honěnej tak nevím nevím. Pořád je to jenom upravnej motor z Š1000

12:04:30
22.03.2009
22.03.2009

Milan 136
-> petřík: totální blbost. taky ho mám dost, ale do feldy dám radši 10...
11:56:02
22.03.2009
22.03.2009

Kuladmin
Dle meho to neni uplne dobrej napad na tenhle olej to neni staveni to bude znit jak plechovka sroubku zvlaste pokud uz ma neco najezdeno na ,,obyc,, olej a je tam byt jen trochu karbonu apod tak timhle ho rozpustit a zacpes si kanalky a pujde do kytek. Souhlasim s predchozimi.
11:52:29
22.03.2009
22.03.2009

petřík
jde spíš o to že tehle olej mám zadarmo... neptám co tomu motoru stačí prám se jestli mužu s uspěchem tenhle olej použít a jakej olej tam dával výrobce...
11:39:14
22.03.2009
22.03.2009

vhml
Na běžné ježdění pro radost jakejkoliv 1OW-40, na závodění castrol 10W-60
11:31:00
22.03.2009
22.03.2009

venni
-> petřík: k čemu Ti bude long life když ten motor na to není přizpůsobenej?Stejně nenajedeš 30tisic km.Myslím že Ti bude stačit každej druhej olej 10W-40.Zase v takových brutálních otáčkách ho honit určitě nebudeš aby to nevydržel.Když koupíš olej ve střední třídě a každé jaro ho vyměníš uděláš lépe.Jinak jestli ten motor bude dostávat opravdu na prdel a budeš ho točit v 7-8 tisících tak zainvestuj radši do castrolu RS formula 10W-60 bo jak se jmenuje...
11:23:08
22.03.2009
22.03.2009

petřík
ahoj , chci se zeptet jakej olej doporučuje vyrobce do fabie 1,4mpi 50kw ? popřípadě co řikáte na castrol 5w-30 long life III ? motor bude upravenej a ježděnej převážně ve vyšších otáčkách. díky
