
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Sací potrubí
20:55:15
29.03.2009
29.03.2009

Kapřík
-> Dynoman: sací má kanály větší než jsou v hlavě už v základu pokud se nepletu

17:46:49
29.03.2009
29.03.2009

Dynoman
A co Favo saní, tam už se to nějakým způsobem dá vybrat? Na kolik zhruba? Říkám si proč upravovat kanály v hlavě, když sacím potrubím to stejně přidusím...
19:55:47
25.03.2009
25.03.2009

Kapřík
-> Adam6666: no logicky myslím, že nechat tam hrany je nesmysl..takže to seberu, udělám náběh a hotovo.. díkec

19:52:42
25.03.2009
25.03.2009

Adam6666 - zrušená registrace
-> Kapřík faster: jsou tu i taci co ti reknou ze tam mas nechat tu pulcentakovou hranu jinak ze to nepojede. ja si tam udelal nabehy a zatim sem vsecky predjel.
19:49:03
25.03.2009
25.03.2009

Kapřík
-> Adam6666: ok, takže udělat tomu na kraji náběh a hotovo? 

19:43:56
25.03.2009
25.03.2009

Adam6666 - zrušená registrace
-> Kapřík faster: no tam ti nic jineho nez ta moznost co jsi napsal nezbyde jinak by jsi probrousil kanal..
19:41:00
25.03.2009
25.03.2009

Kapřík
-> Adam6666: origo 742.136
19:36:46
25.03.2009
25.03.2009

Adam6666 - zrušená registrace
-> Kapřík faster: a jake mas potrubi? origo bo favorit prevarene?
19:30:00
25.03.2009
25.03.2009

Kapřík
Když se tu řeší sací potrubí, tak si přihřeju polívčičku.... mám upravenou hlavu se zvětšenými kanály. Takže musím něco udělat i se sacím potrubím aby to lícovalo. Jakým způsobem zvětšit sací kanály v sání? stačí přiložit těsnění, obkreslit těsnění a hmotu která přebývá frézkami vybrat do nějakého 1 - 2cm hloubky? Zkrátka udělat tomu jenom takovej náběh náběh? Na nic lepšího nemám vybavení. Je tato myšlenka správná?
10:32:56
25.03.2009
25.03.2009

alchstuip - (Až kým nás STK nerozdelí)
-> Crestik: Ako som pisal, toto som len niekde cital, nevidel som na zivo a napisal som len to, na co som si spomenul....
16:53:05
24.03.2009
24.03.2009

Crestik
-> alchstuip - (Až kým nás STK nerozdelí): dle mě efekt při nejlepším neznatelný. Páč než ta směs zjistí, že je nucena se roztočit, tak už jí děcka inhalujou za výfukem. A nějak si to nedovedu představit, donutit takhle rychle letící plyny po celém průřezu roztočit. A pokud si pamatuju, tak v nějaké literatuře jsem dokonce četl, že v sání je to možná fajn, že to nějak rotuje, ale ve válci už je to nežádoucí (leda tam dát opačnou spirálu, aby se to zas zastavilo:-) ). Ve zbraních to sice funguje, ale tam ten kus mosazi, nebo čeho, se uplně zaryje do těch drážek, a vytvoří to několik desetin hlubokou rýhu. Nehledě na to, že na tom zhruba metru hlavně se drážka otočí co já vím o 180 stupňů, což je proti 20cm sání celkem rozdíl...leda tam vyříznout závit M30 :-))
16:37:15
24.03.2009
24.03.2009

Klubko_
-> Rider skoda, Adam6666: jj, dik
16:02:16
24.03.2009
24.03.2009

alchstuip - (Až kým nás STK nerozdelí)
Na nejakych US strankach som cital nieco o lesteni alebo skor \"uprave\" sacieho potrubia, kde ho najprv vylestili do zrkadla a potom nejakym nastrojom akoby po celej dlzke sania vytvorili velmi jemny zavit.... udajne to malo sposobovat prave to, ze palivo zo zmesi sa nekondenzuje na stenach a zmes ziskava tym \"zavitom\" lepsie prudenie a valec sa lepsie plni... bola tam aj fotka a na pohlad to pripominalo hlaven nejakej zbrane, taka jemna spirala... zial, stranky uz nedohladam, bolo to davno
20:16:12
19.03.2009
19.03.2009

Čmoud
taky sem to slysel ale zase mi nekdo rikal ze pro zavoidni auta se to delat tak nwm co je lepsi je prelestit do leskla
20:15:47
19.03.2009
19.03.2009

Čmoud
taky sem to slysel ale zase mi nekdo rikal ze pro zavoidni auta se to delat tak nwm co je lepsi
16:43:09
19.03.2009
19.03.2009

Rider skoda
-> Klubko_: udajne by kondenzovala smes na stenach a nebyla tak dobre strahava ci co ,kdyz to das o zrcadloveho lesku
11:47:13
19.03.2009
19.03.2009

Adam6666 - zrušená registrace
-> Klubko_: vyfukove muzou ale u sacich je to prej spis na skodu.
10:07:53
19.03.2009
19.03.2009

Klubko_
-> Saky: tim trochu neopracovany sem mel na mysli vicemene to, jaks to pak popsal ty.
-> Adam6666: protoze to nema vyznam nebo naopak negativni vliv?
nemejte me za zly, ze se treba z vaseho pohledu blbe ptam. Ja delam do kompu, takze informace ohledne uprav motoru (a rekneme vseobecne strojariny, ale precijen uz taky neco vim) sbiram jen tady a z okoli od znamejch...
-> Adam6666: protoze to nema vyznam nebo naopak negativni vliv?
nemejte me za zly, ze se treba z vaseho pohledu blbe ptam. Ja delam do kompu, takze informace ohledne uprav motoru (a rekneme vseobecne strojariny, ale precijen uz taky neco vim) sbiram jen tady a z okoli od znamejch...
22:52:22
18.03.2009
18.03.2009

Saky
-> Gemini: ono je to fuk.. ale jsou experti co to berou 600kou-)
jinak taky dobrej termin hladke a drsne zaroven-)
jinak taky dobrej termin hladke a drsne zaroven-)
21:24:13
18.03.2009
18.03.2009

Gemini
-> Saky: staci aj zrno 60 pri 16 000 ot, je to drsne ale aj hladke zaroven
20:45:21
18.03.2009
18.03.2009

Čmoud
já mam mas otačky 2 500 nic lepsiho tu nemam :(
19:57:42
18.03.2009
18.03.2009

Saky
-> Klubko_: dost dobre si nedokazu predstavit jak chces neco zvetsit a zaroven nechat neopracovane-) povrch se nelesti na pohled je to sice leskle ale je to drsne-) to je popis.. ja treba na kanalky pouzivam zrnitost 80... pro predstavu.. nicmene samozrejme zalezi na otackach.. ja mam cca 15-20000
18:32:36
18.03.2009
18.03.2009

Adam6666 - zrušená registrace
-> Klubko_: hlavne ne do zrcadloveho lesku
18:06:56
18.03.2009
18.03.2009

Klubko_
-> Gemini: saci nelestit a kanaly v hlave jo? Nebo kanaly v hlave zvetsovat jo, ale povrch v nich nechat trochu neopracovanej?
21:07:06
17.03.2009
17.03.2009

Čmoud
myslím ze vnitř ... tak jak to provist aby to bylo idealní ?
20:56:21
17.03.2009
17.03.2009

Nwkt
-> Gemini: Zvenku může ne 

20:51:23
17.03.2009
17.03.2009

Gemini
skor nelestit.....
17:33:07
17.03.2009
17.03.2009

Čmoud
jak spravně vyleštit sací potrubí aby to mělo pozitivní dopad na motor ?hrubost smirglů atd...
