skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
bmm 40kw vs. jednotka bmm 50kw
19:36:52
18.03.2009
18.03.2009

Kuladmin
-> favo110lrs: Mozna tak pocitove. Ten rozdil je spis v tom ze vis ze tam je nez aby to opravdu neco udelalo fyzicky. Zaklad je ten kompresni pomer a vacka.
20:12:06
17.03.2009
17.03.2009

favo110lrs
-> Kuladmin: nemás pravdu je to znát
18:48:31
17.03.2009
17.03.2009

petřík
-> NOVON: jo já vim v čem se ty motory lišej , šlo mi o to jestli by mělo nějakej smysl dát tam poze jenom tu padesátkovou jednotku...
13:15:56
17.03.2009
17.03.2009

NOVON
Váčka ,písty,vstřikovací hlava,větší kanály v hlavě..
12:15:09
17.03.2009
17.03.2009

LiMaK - 742 forever
Rooney 17.03.09 10:14:34 napsal: → vencl: spíše větší ne?
asi mysli
kompresák --> kompresní prostor....
cím mensí kompresák tím vetší komprese...

asi mysli
kompresák --> kompresní prostor....
cím mensí kompresák tím vetší komprese...

10:14:34
17.03.2009
17.03.2009

Rooney - zrušená registrace
-> vencl: spíše větší ne?

09:29:10
17.03.2009
17.03.2009

vencl
V tej 50kw je Hlavně jiná vačka , a asi i písty(menší kompresák).
20:51:14
16.03.2009
16.03.2009

Kuladmin
NE absolutne ne je to odskouseny dva si je prehodily a jezdily a nic.
19:17:16
16.03.2009
16.03.2009

petřík
opět dotaz tlumočený od kamaráda - felicie bmm 40kw > jde alespoň trochu zvednout výkon pouhou montáží plug and play jednotky z bmm 50kw ? že se jenom jedna odpojí a druhá misto ní napojí ?
díky
díky
