bmm 40kw vs. jednotka bmm 50kw

prohledat
9 příspěvků (zobrazeno 1 až 9) od 16.03.2009 do 18.03.2009, založil/a petřík
řadit dle data
19:36:52
18.03.2009
Kuladmin
-> favo110lrs: Mozna tak pocitove. Ten rozdil je spis v tom ze vis ze tam je nez aby to opravdu neco udelalo fyzicky. Zaklad je ten kompresni pomer a vacka.
20:12:06
17.03.2009
favo110lrs
-> Kuladmin: nemás pravdu je to znát
18:48:31
17.03.2009
petřík
-> NOVON: jo já vim v čem se ty motory lišej , šlo mi o to jestli by mělo nějakej smysl dát tam poze jenom tu padesátkovou jednotku...
13:15:56
17.03.2009
NOVON
Váčka ,písty,vstřikovací hlava,větší kanály v hlavě..
12:15:09
17.03.2009
LiMaK - 742 forever
Rooney 17.03.09 10:14:34 napsal: → vencl: spíše větší ne?36
asi mysli
kompresák --> kompresní prostor....

cím mensí kompresák tím vetší komprese... 4
10:14:34
17.03.2009
Rooney - zrušená registrace
-> vencl: spíše větší ne?36
09:29:10
17.03.2009
vencl
V tej 50kw je Hlavně jiná vačka , a asi i písty(menší kompresák).
20:51:14
16.03.2009
Kuladmin
NE absolutne ne je to odskouseny dva si je prehodily a jezdily a nic.
upraveno 1x, naposled 16.03.2009 22:00:17
19:17:16
16.03.2009
petřík
opět dotaz tlumočený od kamaráda - felicie bmm 40kw > jde alespoň trochu zvednout výkon pouhou montáží plug and play jednotky z bmm 50kw ? že se jenom jedna odpojí a druhá misto ní napojí ?
díky
Extreme Tyres