o kolik max

prohledat
37 příspěvků (zobrazeno 1 až 37) od 16.03.2009 do 16.03.2009, založil/a Olgoj Chorchoj
řadit dle data
22:32:28
16.03.2009
Saky
-> Olgoj Chorchoj: za takhle bezkonkurencni ceny dilu a pokud mas praci zadarmo tak to vyzkousej... nikdo ti tady stejne nepovi vic.. a pokud odejde motor s vyslednou cenou 2000 tak o co jde? kazda jina draha bude urcite drazsi.. at uz jina klika jine ojncie vse bude podstatne drazsi.. tak se vykasly na haldu kecu postav to nastartuj a pak dej vedet a muzes tady tem vecnym teoretikum kteri videli motor rozebranej jen na obrazku zacpat pusu.. proste tezko budes shanet nekoho kdo to takhle delal.. protoze se da najit lepsi pist ale ne za 150kc..
20:16:47
16.03.2009
gabo000000 - zrušená registrace
men je jedno robte co chcete ja mam pici uz vsetko lebo sa este ja zosmiesnim...daj si tam aspom 80ky aby si bol tuner za 2004
19:01:44
16.03.2009
Olgoj Chorchoj
-> MOLSO: poznámka echt! Delší ojnice to řeší... větší klika taky. Druhou jmenovanou nepoužiju, sem limitován hranicí 1400. Delší ojnice by mohla mít litrová fóbie... nebo taky nižší blok? Anebo vyšší písty a sem zase v hajzlu:D Kdo víte? Dík
18:49:53
16.03.2009
MOLSO
a co tak dlhsie ojnice / kluku s vacsim zdvihom ? 6
18:46:59
16.03.2009
m8rinek
-> gabo000000: 3 3 3 3 3 3
18:42:26
16.03.2009
Olgoj Chorchoj
ty vole, až vymyslíš, proč by se snižoval objem při snižování bloku, pak pověz, jakej tvar má mít T-píst1
18:30:21
16.03.2009
gabo000000 - zrušená registrace
-> Olgoj Chorchoj: a ten centimeter o ktory znizis vlozku uberie tiez z objemu nie? o kotol mensia hmotnost je asi kolko? podla mna to ma viac negativ ako pozitiv..ale ty vies..keby to aspon boli nromalne Tcka..toto Tcko nie je
18:23:58
16.03.2009
Olgoj Chorchoj
snad by mělo, pokud by to fungovalo: stejnej píčep, hmotnost o kotel méně, objem o sto kubíků víc. Jako jo...?
18:03:08
16.03.2009
gabo000000 - zrušená registrace
-> Olgoj Chorchoj: to je Tcko piest?
18:02:09
16.03.2009
gabo000000 - zrušená registrace
-> Olgoj Chorchoj: jednoducho aj keby sa to dalos rpavit dobre konstrukcne..aky bude vysledok...trosku sa zamysli...sky s toho bude zisk? ci sa to oplati aj ked to budes tat len par stovak...bezohladu an prasarnu
17:58:29
16.03.2009
Olgoj Chorchoj
zárodek rady že by???
zvětšit o kolik max - obrázek od Olgoj Chorchoj vložen 16.03.2009 17:58:29
upraveno 1x, naposled 16.03.2009 17:59:30
17:03:28
16.03.2009
Bagrr- máma mele Emu
-> Olgoj Chorchoj: jenom otázečka rozumíme oba pod pojmem kompresní výška vdálenost dna pístu od osy pístního čepu?40
upraveno 1x, naposled 16.03.2009 17:03:46
16:59:27
16.03.2009
Olgoj Chorchoj
Sakra máte recht, taky se ještě divim, že se tu na něco ptám: chtěl sem se dozvědět, zda někdo nezkoušel sundání bloku (o hodně), z důvodů níže popsaných (nepřijde mi zcestné koukat zároveň na cenu na kvalitu a hmotnost???)... Zda někdo neví, jak se zachová dosedací plocha (bloku) pro hlavu při takto extrémním snížení (kroucení??). Z toho bych pak uznal věc za blbost, resp za věc proveditelnou a funkční. Nevím to já, nevíte to, jak se zdá, ani nikdo jiný. Dozvěděl jsem se však, že jsem čurák.
Chtěl jsem znát Vaše zkušenosti s koncepcí karbec - turbo - sání (mimochodem sériový motor chevroletu Corvair Turbo tuto koncepci využíval). Dozvěděl sem se, že sem čurák (zřejmě jako konstruktéři corvairu)... Je fajn vědět, že něco víte, ale ani v jednom případě jsem se neptal co jsem. Až se zeptám, odpovídejte. Do tý doby jen komentáře k tématu prosím.
Havliku nevim, jak to děláš ty, ale já se ptám ve chvíli,kdy nevim, nikoli ve chvíli, kdy to vim nejlíp. Kdybych to věděl, neptám se. ...Máš v tom nějak bordel.
A nyní již,milí admini, vzhůru do hádek!
16:32:52
16.03.2009
Adam6666 - zrušená registrace
-> Olgoj Chorchoj: ja jo 3
16:31:58
16.03.2009
havlik
-> Olgoj Chorchoj: jo nad tim že když všechno umíš všechno víš tak proč se tu furt na něco ptáš kdybys to tam rovnou donesl aby ti to udělali složil a projel tak bys zjistil víc než tady
16:28:57
16.03.2009
Olgoj Chorchoj
Já myslim, že je to velice jednoduchý, aneb čim nižší kompresní vejška, tim lehčí píst. Cokoliv vyššího znamená větší hmotnost. Hlavním kritériem je ale pochopitelně cena. Vyšly mě na stopade. Stažení bloku pořídit umim, vložky taktéž. Ještě zůstáváte fascinováni?
16:02:21
16.03.2009
Saky
-> David29: vlozky se daj snizit ta i tam v podstate je to fuk.. resp pokud je snizujes treba o 1mm pokud je budes snizovat treba o 5mm uz bys musel zespodu kvuli rozsirene tesnici plose nahore kterou bys tim odstranil.. nicmene to neni moc standartni postup.. me proste fascinuje kdyz existuje milion pistu ze si nekdo vybere ten nejmin vhodnej a pak resi kravoviny..jak to nevhodne doupravit...
15:59:56
16.03.2009
Saky
-> Olgoj Chorchoj: myslim ze tezko najdes nejakeho silence co snizoval o centak-) zase na druhou stranu nebudes mit pak problem s filtrem jak nekteri-) kterym je treba KNko moc vysoke.. kdyz budes snizovat jeste vic tak nakonec bude s OHV OHC-))
nicmene mluvis o motoru stavenem ve stylu prase tak to udelej nic od toho necekej a uvidis maximalne se budes divit ze to chodi.. otazka jestli to ma smysl? jestli posatvit to poradne z dostupnych dilu s jasnym cilem nebude spolehlivejsi a mozna i v dusledku levnejsi cestou..
15:59:34
16.03.2009
suri
-> David29: však sa znížia aj vložky
15:57:25
16.03.2009
David29
-> Saky: Tak to už dává smysl, ale nevim zda to tak je, když se tu o tom nikdo nezminuje..

A kde se snižujou vložky? U dosedací plochy?
15:56:24
16.03.2009
Saky
-> David29: snizi i vlozky ne-) tak aby byl porad stejnej presah ..
15:53:21
16.03.2009
David29
-> suri: Tomu nerozumim... furt je tam ta vložka, která je stejně dlouhá..

Když si to vemu teoreticky, tak kdyby byl blok sníženej o centimetr, a daly by se tam delší šrouby hlavy (pač by ti díry na šrouby byly o centimetr níž), tak budu furt na stejnym kp, ne? Akorát by z toho chcala voda a olej proudem 3
15:50:03
16.03.2009
suri
-> David29: tie znížia tiež a logicky piest je bližšie hornej úvrate nie? je ot len domnienka a či to niekto potvrdí či vyvráti neviem .
15:47:10
16.03.2009
David29
Já mám dotaz... k čemu je dobrý snížit blok? Nechápu, jak to ovluvnujě kompresi... Dyt sou tam ještě vložky...
15:43:01
16.03.2009
Olgoj Chorchoj
zbytečná ne - čtrnáctka je čtrnáctka - prasárna každopádně3 ... nuže proveditelná?? Blok o 8,5 dolu??
upraveno 1x, naposled 16.03.2009 15:43:41
15:06:00
16.03.2009
gabo000000 - zrušená registrace
-> Olgoj Chorchoj: 9mm je strasne vela...aj keby si sundal blok o 3Mm este stale ti o 3mm menej vide hore piest...hlava ide sundat tak 2.5mm max..zbytocna prasarina podla mna
13:10:02
16.03.2009
Adam6666 - zrušená registrace
-> Olgoj Chorchoj: a potom jsou jeste motory co jsou udelane poradne a chodi o 100procent lip...
12:58:16
16.03.2009
Olgoj Chorchoj
Teď pravdu máš je to mooooc. Ale něco se doladí hlavou, něco tenkotěsněnim a třeba sem tam..? Každopádně píst je i s kroužkama o půlku lehčí než píst favorití bez kroužků, proto bych ho rád instaloval. Nepude-li - poletí, to je holt smůla.
12:50:23
16.03.2009
Petkar1
-> Olgoj Chorchoj: Jo on je tam až tak velkej rozdíl. Tak to Ti fakt neporadím, ale osobně mi přijde 9 mm dost. Snížení bloku se tu nedávno řešilo, taky to byla dost razantní úprava. Nevím, osobně mi to přijde moc velkej rozdíl na to aby mělo smysl to dělat, ale tohle nechám ať se vyjádří zkušení....
12:38:09
16.03.2009
Olgoj Chorchoj
to se dělá tak, že se vezmou tyčky a zkrátí se... Nečekám, že to najede milión. Znám dost motorů, co sou udělaný neuvěřitelně na prase, a stejně neuvěřitelně chodí... Tyček je dost:) Dál...
upraveno 1x, naposled 16.03.2009 12:38:34
12:32:54
16.03.2009
Adam6666 - zrušená registrace
-> Olgoj Chorchoj: a ventilovou vuli pak budes serizovat jak? kdyz to vezmes o 6mm...(podle me stejne malo)
12:26:34
16.03.2009
Olgoj Chorchoj
-> Petkar1: Petkare nemáš pravdu. Jde mi o to, zda je teoretická možnost, že se snížením bloku a hlavy dostanu na rozumnou kompresi.
Vzhledem k tomu, že je kompresní výška téček o 9mm menší než u pístu 136 je to totiž hodně nakloněné, spíše v neprospěch takového řešení10 Úprava vložek není problém, bloku vlastně také ne, ale vzhledem k tomu, kolik materiálu zbyde na dosedací ploše bloku nevím, zda je to proveditelné (bez toho, aby se blok kroutil...). Díky za rady!
12:15:56
16.03.2009
Olgoj Chorchoj
zapoměl sem že nelze dělat dva motory najednou... na turbo mám písty jiný,tohle je kategorie do 1400,kam bych se s s násobenim x1,7 objemu vešel s objemem nejvýše 820cc... to je převrtaný voturbovaný trábo3
12:14:38
16.03.2009
Petkar1
Koukám za chvíli bude úkaz mít atmosféru s karbecem ve škodovce....
11:56:27
16.03.2009
bflm
-> Olgoj Chorchoj: Chtěls dávat turbo tak co řešíš snižování
11:51:15
16.03.2009
Petkar1
Kompresní poměr si musíš změřit, v tvém případě to znamená nahodit T-čka, změřit KP a potom řešit nějaký sundavání hlavy či bloku na kompresní poměr, který potřebuješ podle vačky a dalších úprav. Zkušenější Ti poradí, ale dokud nezjistíš KP, tak Ti nikdo neporadí.
11:43:45
16.03.2009
Olgoj Chorchoj
... můžu sundat hlavu a blok? Mám lehoučký T-čka, 78mm, s 20 čepem, ale s malou kompresní výškou a tak teď počítám, jestli někdy najdou využití... Blok tipuju tak o 3mm, hlavu to stejný. Souhlas? dík
Extreme Tyres