skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
padaju otacky na 120tke-pomoc
Přispívání do tohoto tématu bylo zastaveno. Důvod:
naprava vykonana:-))
Zastavil:bozena
20:01:22
15.03.2009
15.03.2009

bozena
chlapy to zacalo teraz sa takto kužvit))cca 3tyzdne-sak uz sa to dalo cakat ,min.rok presla bez uplatku stk a ems -he to bars do nevie
18:59:45
15.03.2009
15.03.2009

Syny
-> bozena: Tykraaavo tak to bude asi husta kara... Tak odvzdusni brzdy, zkoukni brzdovej valec v kufru. zkontroluj jestli enuchaszi posilovac, jestli neprisava, jestli tesni hadice vedouci k sani a zkontroluj karbec a vsechny tesneni v nem - pod vikem, pod karbe, mezi sanim a hlavou a tak vsechno... Ale hodne stesti, pac to mas docela co delat...
17:30:56
15.03.2009
15.03.2009

bozena
caw Limak
posledna verzia prosoupaneho tesnenia sa mi vidi najnelepsia-a brzdy? jo-brzdi to zvlastne-jak kdyby tam nekdy byla vzduchova bublina-teda neda se vubec seslapnout-nekdy)) nie stale .Vidim ze si skodoexpert Dik za rady
posledna verzia prosoupaneho tesnenia sa mi vidi najnelepsia-a brzdy? jo-brzdi to zvlastne-jak kdyby tam nekdy byla vzduchova bublina-teda neda se vubec seslapnout-nekdy)) nie stale .Vidim ze si skodoexpert Dik za rady
12:56:32
15.03.2009
15.03.2009

LiMaK - 742 forever
-> bozena: v klidu, nerozčiluju se
proč taky že....
jednoduše...karburátor ti dělá SMĚS.... benzínu a vzduchu...takovej aerosol, který jde v presne stanovených dávkách z karburátoru dolů do válců. kde se zapálí...
pokud se ti rozhodí směs, může nastat situace, kdy bude ve směsi mooooc benzínu a málo vzduchu, který jak víme je důležitý pro hoření(výbuch). takže v praxi se říká, že je to přechlastané..
zcela opačná situace zase je, když je benzín ve směsi v poořádku a je moc vzduchu...auto směs je pak zase moc chudá takže vlastně zase nemá co pořádně vybuchovat...
no a nejhorší variantu máš asi tady ty, že karburátor dělá směs přesně jak má, což jak píšes chapu že to jezdilo roky v pohodě a najednou se ti někde prošoupe těsnení, kudy proudí falešný vzduch, vzduch navíc, který se smíchá s tou dobrou směsí z karbu a do válce zase vletí chudá směs, kde je strašně moc vzduchu.....motor pak nepravidelně chcípá, nechcípne hned, ale jakoby měl snahu se udržet, ale bafá a nakonec chípne...
otazkou ale je, kde ti to prisava ten falesný vzduch...co brzdy..? oKa? brzdí to dobře??
proč taky že....jednoduše...karburátor ti dělá SMĚS.... benzínu a vzduchu...takovej aerosol, který jde v presne stanovených dávkách z karburátoru dolů do válců. kde se zapálí...
pokud se ti rozhodí směs, může nastat situace, kdy bude ve směsi mooooc benzínu a málo vzduchu, který jak víme je důležitý pro hoření(výbuch). takže v praxi se říká, že je to přechlastané..
zcela opačná situace zase je, když je benzín ve směsi v poořádku a je moc vzduchu...auto směs je pak zase moc chudá takže vlastně zase nemá co pořádně vybuchovat...
no a nejhorší variantu máš asi tady ty, že karburátor dělá směs přesně jak má, což jak píšes chapu že to jezdilo roky v pohodě a najednou se ti někde prošoupe těsnení, kudy proudí falešný vzduch, vzduch navíc, který se smíchá s tou dobrou směsí z karbu a do válce zase vletí chudá směs, kde je strašně moc vzduchu.....motor pak nepravidelně chcípá, nechcípne hned, ale jakoby měl snahu se udržet, ale bafá a nakonec chípne...
otazkou ale je, kde ti to prisava ten falesný vzduch...co brzdy..? oKa? brzdí to dobře??
09:06:35
15.03.2009
15.03.2009

bozena
Limak -ahoj-profik nie som ,nerozculuj sa-dakujem za radu
08:31:28
15.03.2009
15.03.2009

LiMaK - 742 forever
-> bozena: tyvole...směs....nemyslím tím typ benzínu....
kurňa směs se tvoří v karbecu,když se benzín mísí se vzduchem...
ale pokud mas takové znalosti, tak to ti radeji doporucuji zajed k nejakemu pantátovi, co se v tom vyzná a nech si to pretesnit....jako promin, ale pokud nemas ponetí co je směs, tak asi težko přetesníš správně karburátor,že?!
ale jinak, dobře si mě pobavil... :-)
kurňa směs se tvoří v karbecu,když se benzín mísí se vzduchem...
ale pokud mas takové znalosti, tak to ti radeji doporucuji zajed k nejakemu pantátovi, co se v tom vyzná a nech si to pretesnit....jako promin, ale pokud nemas ponetí co je směs, tak asi težko přetesníš správně karburátor,že?!
ale jinak, dobře si mě pobavil... :-)
20:57:01
14.03.2009
14.03.2009

Pavel P..
-> bozena: ať tankuješ co tankuješ pokud ti někde něco netěsní v sání tak to přisaje vzduch a ten ochudí směs....ale zkusil bych se podivat na karburátor, těsnění pod nim, těsnění pod víkem karbce... nejlíp kompletně přetěsnit, profouknout a srovna víko a přírubu.
20:29:31
14.03.2009
14.03.2009

bozena
Limak?? zmesou to nebude-tankujem uz 4roky stale to iste-zacalo to blbnut posledny mesiac

20:27:41
14.03.2009
14.03.2009

bozena
volnobeh?ano ked je motor zohriaty na nejakych+- 60C tak drzia ,robi to pri jazde-jeden povie vycistit karbos,druhy-mozna cievka ci co atd atd:-))
20:13:09
14.03.2009
14.03.2009

LiMaK - 742 forever
cipatá netesnost, pri ohrati motoru se škvíra zvětší a začne prisavat vzduch...motor ma chudou smes a scipne
20:01:16
14.03.2009
14.03.2009

Petkar1
Co volnoběh? drží?
19:55:29
14.03.2009
14.03.2009

bozena
pri plne zohriatom motore,ked podradim ci preradim mi uz teraz dost casto uplne padnu otacky-doslova zdochne motor-az ked pridam plyn naskoci-co to je???dikPřispívání do tohoto tématu bylo zastaveno. Důvod:
naprava vykonana:-))
Zastavil:bozena
