Sací potrubí

prohledat
8 příspěvků (zobrazeno 1 až 8) od 13.03.2009 do 22.03.2009, založil/a kapa120
řadit dle data
22:31:28
22.03.2009
kapa120
nějaké jiné nápady, nebo zkušenosti???
17:17:48
16.03.2009
Petr Abrahámek
S těma šusplechama to vyzkouším o víkendu :)
21:13:46
15.03.2009
Petkar1
-> kapa120: No tak to bych popřemýšlel o nějakém odstínění toho filtru od motoru a přivedení vzduchu třeba od toho zadního spojlírku.4 Pokud bys oříznul filtr a nechal ho aspoň zespoda a třeba to ještě odstínil a dal sportovní vložku, tak možná by to bylo o něco lepší než KNko na karbeci...4
13:31:27
15.03.2009
kapa120
-> Petkar1: Chtěl bych právě zachovat originální vzhled auta, tak připadají v úvahu pouze varianty bez LR vany a děr v kapotě. Proto mi přišla nejlepší možnost vhodně uříznutý filtrbox (aby na filtr přímo nesálalo teplo), nebo ten kit, který by končil někde pod zadním origo křidýlkem. Jen nevím, co bude pro 130 orig.motor vhodnější a lepší.......
21:37:21
14.03.2009
Petkar1
Ahoj, trochu jsem se touhle problematikou zabýval. Jak Ti napsal Petr, 1. a 3. možnost je prakticky totéž, možná by nebylo na škodu udělat nějaké odstínění.... Pokud ale nebudeš zasahovat do kapody (nevyřežeš tam díry, třeba jako LR), tak taková úprava nebude mít až takový přínos. Osobně jsem udělal 2 díry jako má LR a zakryl tahokovem. Mám filtr přímo na karbeci a je to znát, hlavně když dole nemám ještě šusplechy. K tomu je vhodná LR vana, která usměrňuje ten vzduch a ještě by nebyla na škodu stříška ala LR. Plánuju udělat kit, kde filtr bude pod tím výdechem a pak to bude mít nějakej smysl, ale pro běžnej provoz je to asi nevhodný.
08:06:17
14.03.2009
kapa120
a co potom nežádoucí proudění a víření vzduchu ve "zbytečně dlouhém" sacím traktu?
22:21:41
13.03.2009
Petr Abrahámek
první a třetí možnost je prakticky stejná a druhá je lepší ale pracnější
21:19:49
13.03.2009
kapa120
Dobrý večer, chtěl bych tímto poprosit všechny motoráře, lidi, pohybující se kolem motorů a majitele upravených sání o radu. Chtěl bych srovnat sací potrubí:
1) s klasickým uříznutým filtrboxem s KN filtrem
2) prodloužené od filtrboxu nějakým kitem, zakončeným kónusovým filtrem (KN) v místě s chladnějším nasávaným vzduchem
3) KN filtr posazený rovnou na karburátoru
Za všechny názory děkuji4
Extreme Tyres