skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
weber
17:04:50
14.03.2009
14.03.2009

suri
-> bflm: nechcel som ťa opravovať len upresniť .
15:50:33
14.03.2009
14.03.2009

Stehla
-> Pavel P..: ták, ták.... snd nebudu mít pech 

15:25:20
14.03.2009
14.03.2009

Pavel P..
-> Stehla: pokud ale bude OK...
15:13:11
14.03.2009
14.03.2009

Stehla
takže konec aukce a vyšel mě nakonec na 34,33 liber to je nějakejch 960kč + 230kč pošta, to de ne 8)
14:34:53
14.03.2009
14.03.2009

Pavel P..
5900kč bez filtru
12:14:29
14.03.2009
14.03.2009

bflm
-> suri: No jo abys mě nezapomněl opravit ale stejně stál dříve víc
12:03:29
14.03.2009
14.03.2009

suri
-> bflm: 6630 kč
11:56:14
14.03.2009
14.03.2009

bflm
-> Stehla: Podívej se za kolik se prodávají nové daves je měl byla tam cena kolem 8000
11:54:01
14.03.2009
14.03.2009

Stehla
-> bflm: to jako 60 

11:52:19
14.03.2009
14.03.2009

bflm
-> Stehla: Je to za desetinu ceny
11:43:26
14.03.2009
14.03.2009

Stehla
-> Pavel P..: ještě by mě zajímalo jakou má ten karbec zhruba hodnotu, chtěl bych vědět kolik sem zhruba ušetřil, nebo spíš za kolik se tenhle weber tak prodává?
15:25:50
13.03.2009
13.03.2009

Pavel P..
-> Stehla: no jako seštelovat bude potřeba každej karburátor... přetěsnit taky pro jistotu. membrána akc. pumpičky je podobná jako u SEDRu takže tu koupíš. ale jak řikám pokud to někdo už montoval a utáhnul víc než je zdrávo tak se příruba prohne jako u škodováckýho a kanály pak jsou šišatý a netěsnej klapky...... a šroub bohatosti je v přírubě a jak se prohne tak se šroub kousne. a v lepšim příadě ho vytočíš i se závitem nebo ho zlomíš jako jsem to měl já... jinak montáž je stejná jako origo karb, jen je obráceně hadice od benzinu, jinak snad nic.
15:21:20
13.03.2009
13.03.2009

Stehla
hm, problém je v tom že karbec je v anglii, skusím sehnat někoho kdo umí dobře anglicky a kontaktovat majitele... jinak vyloženě žádný úpravy při montáži nejsou třeba? nechat ho seštelovat, přetěsnit a nahradit ho stávajícím?
15:11:06
13.03.2009
13.03.2009

Pavel P..
stojí.... ale důkladně si ho prohlídni... jak bude mít křivou přírubu nebo nepujde povolit šroub bohatosti na boku tak nebrat... nebudou těsnit klapky a pak je to na vyhození. jeden takovej mám...
14:20:57
13.03.2009
13.03.2009

Stehla
mám možnost si koupit tento karburátor cca za 600, toto je k němu napsaný ->
Here we have a complete Weber carb setup for the old Skoda Estelle and Rapide. This one was fitted for about a year on a 130 Estelle that enjoyed pinking in horrific style climbing out of North Wales at the weekends! Its an easy mod to make, this carb being designed to be a direct replacement for the standard Jikov 32 Edser carb.
Includes the original step-by-step installation instructions, all gaskets, mounting studs, breather pipes, fuel delivery pipe etc. I have done a quick check and everything appears to be there. The unit itself has nothing more than a bit of oxidisation on it from being in storage, but still operates very smoothly by hand, all diaphrams, spring, levers etc intact and behaving how they should. The box is a bit careworn, but is intact.
A worthwhile modification to the venerable old Skoda 3-bearing engine, specially if it enjoys rattling/stuttering at low revs!
It will be very well packed into the box to ensure it doesnt 'slop' about in transit, and will be sent promptly to the winning bidder.
Thanks for looking.
nepřesnej překlad z googlu ->
Zde máme k dispozici kompletní Weber carb nastavení pro staré Škoda Estelle a rychlou. Tahle byla namontována asi za rok na 130 Estelle, které požívají pinking v hrozných styl lezení v Severní Wales na víkendy! Jeho jednoduchý mod, aby se tento carb je určen pro přímou náhradu za standardní JIKOV 32 Edser carb.
Zahrnuje původní krok-za-krokem návod na instalaci, všechny těsnění, montážní hřeby, oddych trubky, dodávka paliva potrubí atd. jsem udělal rychlou kontrolu a všechno se zdá být. Jednotka sama nemá nic víc než trochu oxidace na něm byly ve skladu, ale stále funguje velmi hladce rukou, všechny diaphrams, jaro, páky atd. neporušené a chová, jak by měly. Krabička je trochu ustaraný, ale je nepoškozený.
A vyplatí změna na úctyhodné staré Škoda 3-ložisko motoru, zvláště pokud má svižný / stuttering při nízkých otáčkách!
Bude velmi dobře zabalené do pole, aby zajistila, že doesnt 'přetékat' asi v tranzitu a bude odesláno okamžitě do vítězného uchazeče.
Díky za sebe.
moc se v karbecech nepohybuju tak mě zajímá esli za tu cenu to stojí koupit
Here we have a complete Weber carb setup for the old Skoda Estelle and Rapide. This one was fitted for about a year on a 130 Estelle that enjoyed pinking in horrific style climbing out of North Wales at the weekends! Its an easy mod to make, this carb being designed to be a direct replacement for the standard Jikov 32 Edser carb.
Includes the original step-by-step installation instructions, all gaskets, mounting studs, breather pipes, fuel delivery pipe etc. I have done a quick check and everything appears to be there. The unit itself has nothing more than a bit of oxidisation on it from being in storage, but still operates very smoothly by hand, all diaphrams, spring, levers etc intact and behaving how they should. The box is a bit careworn, but is intact.
A worthwhile modification to the venerable old Skoda 3-bearing engine, specially if it enjoys rattling/stuttering at low revs!
It will be very well packed into the box to ensure it doesnt 'slop' about in transit, and will be sent promptly to the winning bidder.
Thanks for looking.
nepřesnej překlad z googlu ->
Zde máme k dispozici kompletní Weber carb nastavení pro staré Škoda Estelle a rychlou. Tahle byla namontována asi za rok na 130 Estelle, které požívají pinking v hrozných styl lezení v Severní Wales na víkendy! Jeho jednoduchý mod, aby se tento carb je určen pro přímou náhradu za standardní JIKOV 32 Edser carb.
Zahrnuje původní krok-za-krokem návod na instalaci, všechny těsnění, montážní hřeby, oddych trubky, dodávka paliva potrubí atd. jsem udělal rychlou kontrolu a všechno se zdá být. Jednotka sama nemá nic víc než trochu oxidace na něm byly ve skladu, ale stále funguje velmi hladce rukou, všechny diaphrams, jaro, páky atd. neporušené a chová, jak by měly. Krabička je trochu ustaraný, ale je nepoškozený.
A vyplatí změna na úctyhodné staré Škoda 3-ložisko motoru, zvláště pokud má svižný / stuttering při nízkých otáčkách!
Bude velmi dobře zabalené do pole, aby zajistila, že doesnt 'přetékat' asi v tranzitu a bude odesláno okamžitě do vítězného uchazeče.
Díky za sebe.
moc se v karbecech nepohybuju tak mě zajímá esli za tu cenu to stojí koupit

