Natural 98 do Formana kaburátor 43kw

prohledat
17 příspěvků (zobrazeno 1 až 17) od 11.03.2009 do 14.03.2009, založil/a Jumbo
řadit dle data
20:43:52
14.03.2009
Kuladmin
-> Evž@: JJ byl to test nafty benzin bohuzel netestovali - bylo to jak vzali i v nemecku na shelce to sami a tam to bylo ok uplne neco jineho nez na cz pumpe - je to ono?
15:54:30
14.03.2009
Evž@
-> Adam6666: tak to byl potom odstavec o naftě....ale benzíny taky nic moc....člověk neví komu a čemu věřit
15:48:58
14.03.2009
Adam6666 - zrušená registrace
-> Evž@: cetanove cislo ma nafta..
15:48:09
14.03.2009
Adam6666 - zrušená registrace
-> Petkar1: ja taky ale vcera sem to musel z nouze nabrat tak me zajima co sem tam dal..
15:47:53
14.03.2009
Evž@
Ted nedávno sem četl statistiku o benzinech Shell a nestačil sem se divit......názvy jako Shell V power nebo V Power Racing jsou pouze obchodní trik ......a v průzkumu vyšlo že Shell prodává nejméně kvalitní benzín u nás....tj. že u něho naměřily nejmenší cetanové číslo ze všech.....nejlépe vyšlo OMV 6 ...tak si to nějak přeberte
14:52:06
14.03.2009
Petkar1
-> Adam6666: V power mám pocit má 95 a racing by měl mít 100. Ale já radši beru Carreru od OMV.
14:06:36
14.03.2009
Adam6666 - zrušená registrace
Kolik oktanu ma Shell Vpower? a shell Vpower racing?
14:00:36
14.03.2009
Petkar1
Já teď natankoval obyč 95ku od Pap oilu a je to línější, ale mám snižovanou hlavu, ale bohužel nevim o kolik.
13:07:47
14.03.2009
bobin19
Já teda,když dám do Formana 98,nebo 100 tak to je docela znát líp to táhne atd,ale mám úpravu Sprint 75.. a navíc mi potom necvrlikaj ventily,jako na 95...
20:08:23
12.03.2009
Karel.
Jumbo 11.03.09 16:34:47 napsal:
Tak ja to poznal dost rapidne, hlaven v rychlostech okolo 130+. Ted neni
problem drzet 130 do kazdeho kopce na dalnici a do tech, co nejsou extremne
prudke i zrychlovat. A navic na dalnici jde hodne dolu spotreba. Jel sem do
Brna na 95ku extremne na spotrebu a dal sem cca 7/100, pak sem jel to same
s 98ckou, 130+ a spotreba prakticky stejna…


promiň, ale tohle je nesmysl...........to si jen myslíš, kdyby to byla pravda, tak všichni tankujem 100oktanů a nemusí vyrábět motory s vyšším obsahem, protože tyhle by lítaly3 Pokud máš sníženou hlavu, tak poznáš, že ti to třeba tolk nezvoní, ale rozhodně né to, že jedeš rychlejc a za menší spotřebu, jsi vynalezl další druh perpetum mobile3 3
20:01:58
12.03.2009
LiMaK - 742 forever
zaleží jaký 136 motor....
na serii je to vo hovnu...jediny vysledek je ten, že nekdo prejde z nekvalitní břečky na 100oktan a pak ho chválí jak divý....placebo se ještě umocní...

já kdysi(8let zpet) tankoval u naší vesnické pumpy, a divil sem se, když sem 2x mesicne cistil karbec. pak jsem presel na paliva shell, upozornuji ze to byl obycejny shelacky natural 95 a najednou sem zjistil, že pul roku sem nehrabnul do karbeca....jako par rozdilu se dá najít4
10:32:46
12.03.2009
Mishoooo
uz to tu bolo viac kret...
ja osobne som sem daval link kde boli grafi a tam bolo jasne vidiet ze to na 136 motore nema vobec vyznam!!! takze placebo je silne....
06:31:31
12.03.2009
Dušan
tzv hazeni perel svinim, ale placebo dobry
01:29:35
12.03.2009
LiMaK - 742 forever
heleď, bud v klidu, problémy nastávají až s palivem 130 oktanů a výš 4 hlavně ty teplotní...ventily a predstih už je treba ponastavit i pro 100oktan
upraveno 1x, naposled 12.03.2009 01:29:57
16:34:47
11.03.2009
Jumbo
Tak ja to poznal dost rapidne, hlaven v rychlostech okolo 130+. Ted neni problem drzet 130 do kazdeho kopce na dalnici a do tech, co nejsou extremne prudke i zrychlovat. A navic na dalnici jde hodne dolu spotreba. Jel sem do Brna na 95ku extremne na spotrebu a dal sem cca 7/100, pak sem jel to same s 98ckou, 130+ a spotreba prakticky stejna...
15:58:10
11.03.2009
Jakub M.
vyšší teploty tam možná sou... ale jedím to na 136ce motoru... a nic zvláštního se neděje... snad jen, že ti takhle jede sériovej motor líp.. a na 95tku třebas zvoní ventily.. atd.. -> podíval bych se jak vypadají vůle v rozdělovači... ona by ta 98čka neměla být o tolik znát, možná trošku na spotřebě, ale ne nijak výrazně na tom, o kolik víc to \"jede\" ...
upraveno 1x, naposled 11.03.2009 15:58:37
14:42:26
11.03.2009
Jumbo
Zdravim,
zacal sem do svojeho Formana (93, karburator, 43kW) tankovat Natural 98 a zjistil sem, ze auto jezdi o dost lip a ma o dost mensi spotrebu, hlavne na dalnici. Par lidi mi lae reklo, ze ti muzu ublizit motoru, protoze pak vsechno jede na vyssi teplotu. Je to pravda, nebo se nemusim niceho bat? Diky za rady
Extreme Tyres