-> Klubko_: heded, ten objemovy ovladac vzduchove privevy je to druhe "Ufo", vlevo od sytice, nad mistem, kde se uchycuje bovden od plynu....
jako tezko ti to popisovat....
ale mam pro tebe vinikajíci radu...
uloz.to/hledej?q=andrt
(bez registrace).... stáhni soubor "favorit_Andrt_Malin
a.pdf"
je tam lekr rozepsany dopodrobna všech serepetiček, na 50stran
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
starty Lekr
01:52:52
12.03.2009
12.03.2009

LiMaK - 742 forever
11:42:59
09.03.2009
09.03.2009

Klubko_
pri vcerejsi jizde se motor choval uplne normalne. Mozna je to trochu posunutym predstihem. Dal sem zakladni predstih 7° podle klikovky, bez strobace. Zatepla chytal lip, rekl bych, ze docela jak popisuje Peterr a zdalo se mi i, ze motor lip slape.
17:33:25
08.03.2009
08.03.2009

Klubko_
-> LiMaK: ne ne, to byl praveze pokus o vtip, sry 
mohl bys me lip popsat toto? Nevim, co to je.
obj.ovladač vzduchove privevy mas v poradku? odpory proměřené
ovladac vzduchove privery bude klapka sytice uplne nahore?
S nicim krome stavecich sroubu volnobehu a volnobehu na sytic sem nesteloval.

mohl bys me lip popsat toto? Nevim, co to je.
obj.ovladač vzduchove privevy mas v poradku? odpory proměřené
ovladac vzduchove privery bude klapka sytice uplne nahore?
S nicim krome stavecich sroubu volnobehu a volnobehu na sytic sem nesteloval.
16:06:22
08.03.2009
08.03.2009

LiMaK - 742 forever
-> Klubko_: co ma tvoje 105 spolecneho???
pises, ze tam mas LEKR a ETZ...pokud umim cist.
Tak sorry, no, ale zrovna tohle podle me jo a tudíž postup startovani motoru a ovladani aut. sytice bude uplne stejnej jako ve favoritu, ze ktereho to pochazí.
(PS...mam to tak stejne, akorat kara je 130 , a no problem...nic takoveho nepozoruji a jako normalni to nepokladam)
ale ono bude asi problem v nastaveni resp.opotrebeni karbu co tam ted mas...
obj.ovladač vzduchove privevy mas v poradku? odpory proměřené? po tomhle bych šel já
pises, ze tam mas LEKR a ETZ...pokud umim cist.
Tak sorry, no, ale zrovna tohle podle me jo a tudíž postup startovani motoru a ovladani aut. sytice bude uplne stejnej jako ve favoritu, ze ktereho to pochazí.
(PS...mam to tak stejne, akorat kara je 130 , a no problem...nic takoveho nepozoruji a jako normalni to nepokladam)
ale ono bude asi problem v nastaveni resp.opotrebeni karbu co tam ted mas...
obj.ovladač vzduchove privevy mas v poradku? odpory proměřené? po tomhle bych šel já
13:17:33
08.03.2009
08.03.2009

Klubko_
-> LiMaK: co ma moje 105 spolecnyho s favoritem?

Nekdy na podzim sem karb menil a ten puvidno startoval bez plynu (po zapnuti sytice) pri jakekoli teplote, tak me to prave zarazilo. No, budu pozorovat dal, pac sem se v tom ted o vikendu vrtal.
-> Peterr: -> technic: hmm, tak je to asi fakt bezny

Nekdy na podzim sem karb menil a ten puvidno startoval bez plynu (po zapnuti sytice) pri jakekoli teplote, tak me to prave zarazilo. No, budu pozorovat dal, pac sem se v tom ted o vikendu vrtal.
-> Peterr: -> technic: hmm, tak je to asi fakt bezny
10:06:24
08.03.2009
08.03.2009

technic autotronic
mě to horký chytá jak kdy, někdy bez plynu, někdy s trochu plynem, a někdy plnej a nechce chytit
09:14:55
08.03.2009
08.03.2009

LiMaK - 742 forever
je třeba precist manual k favoritu....
statovani studeneho motoru: šlapnutim na pedal plynu(do podlahy) aktivujeme termosytič(ve velkych mrazech možno i 2x šlápnout), startovaní provádíme bez plynu...
startovani tepleho motoru...start provadime se zaroven seslapnutym pedalem plynu,asi do poloviny dráhy.
start horkého motoru....seslapneme plynovy pedal na podlahu a zároven startujeme....
tohle se pise v manualu k favoritu, hned v první kapitole start karburatoroveho motoru...
já mam taky lekr v 742...ridim se podle tohodle a pokaždé je start na brnk kličku...teda sice me sere, že vůbec na ten pedal musim slapat, ale když tak vyresili konstrukčně ten lekr....
samozrejme pokud mas velke problemy se startem, muze to byt aji necim jinym, ale jen tak pro info....teplý lekr se vždycky musí startovat s polovičním pedálem....
statovani studeneho motoru: šlapnutim na pedal plynu(do podlahy) aktivujeme termosytič(ve velkych mrazech možno i 2x šlápnout), startovaní provádíme bez plynu...
startovani tepleho motoru...start provadime se zaroven seslapnutym pedalem plynu,asi do poloviny dráhy.
start horkého motoru....seslapneme plynovy pedal na podlahu a zároven startujeme....
tohle se pise v manualu k favoritu, hned v první kapitole start karburatoroveho motoru...
já mam taky lekr v 742...ridim se podle tohodle a pokaždé je start na brnk kličku...teda sice me sere, že vůbec na ten pedal musim slapat, ale když tak vyresili konstrukčně ten lekr....
samozrejme pokud mas velke problemy se startem, muze to byt aji necim jinym, ale jen tak pro info....teplý lekr se vždycky musí startovat s polovičním pedálem....
20:24:09
07.03.2009
07.03.2009

Peterr
mne za studena chyta na brnk, za tepla motorom trosku viac toci a potom odpali, tiez mu za tepla zvyknem pridat plyn... cim zhavejsi motor, tym horsie chyta... to je stara chyba favoritov co mi hovorili druhy, tak neviem.... ale aj tak to chyti do 2 sekund...
inak mas poruchu...
tiez mam etz...
781.136
inak mas poruchu...
tiez mam etz...
781.136
18:48:39
07.03.2009
07.03.2009

Klubko_
tusi nekdo, proc mi ted zastudena chytne motor okamzite, bez plynu a zatepla ho musim startovat dlouho a pomalu s plynem na podlaze a pak se hrozne tezko sbira do otacek, ve kterejch nezdechne?
781.135 LEKR, ETZ
781.135 LEKR, ETZ
