Skoda 130 L

prohledat
42 příspěvků (zobrazeno 1 až 42) od 05.03.2009 do 08.03.2009, založil/a ipm
řadit dle data
16:44:49
08.03.2009
Speeder15
-> Tom.t 07.03.09 18:07:18: ....no ved hej ,ak by som mal zdravy motor a cloveka ktory to tam namontuje bez problemov ....ale na nasej ulici mal jeden sused 120ku....dal tam LPG....motor skapal...dal dalsi motor....motor skapal3 ...potom sa nastval...kupil favorit 135ku a ten sa zatial drzi...4
18:48:37
07.03.2009
ipm
mno to je pravda, skodovacke motory nepoznam :( iba svoj 2,3 e 5-valec z Audi :)
18:07:18
07.03.2009
Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
-> Speeder15: ak máš dobrý motor a nie hujdu a niečo o tom vieš tak to somarina neni 4
16:34:56
07.03.2009
Kaprof-Pisařík
-> Speeder15: svatá pravda sem rad že sem to vyhodil
16:32:47
07.03.2009
Speeder15
podla mna LPG na skodovecke je somarina....4
16:26:50
07.03.2009
jarda.u1
-> Tom.t: jj,koukni na ventily,nebo spis nekdo kdo tomu rozumi.Mozna se pak budes divit.Jestli mas merak,tak zmer tlaky ve valcich.Pokud ty ventily nedoviraji,tak ti to nikdy nepojede dobre.
14:06:57
07.03.2009
Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
-> ipm: komu niet rady, tomu niet pomoci
zmeral si už tie ventilové vole ? podla toho čo píšeš moc o tých motoroch nevieš !?5
13:50:39
07.03.2009
ipm
Takze som bol na testovacej jazde... dolu miernym kopcom som isiel na dvojke na 5000 otacok, ale ak som sa vracal a dupol som na dvojke tak pri 3700 sa zacal zasa dusit...
12:30:33
07.03.2009
ipm
kamarat ten predzapal nastavil na 4-ku ze vraj to je jedno...
12:25:55
07.03.2009
ipm
Takze predzapal sme nastavili, auto uz aspon startuje ako ma, ale stratu vykonu sme nevyriesili... motor skratka okolo 3000 otacok sa pridusi a netaha ani tak ako do tych 3000. Este potom to chvilku po povoleni plynu trva kym sa da jazdit normalne aspon do 3000 otacok, ale motor skratka nad 3000 netaha a nama vykon... druha klapka otvara...
Vsimol som si ale ze ked otvorim veko na ventiloch /kde lejem olej/ tak su tam kvapky vody.. Nie emulzia len cista voda a je tam maglajz... moze to bit aj preto???
upraveno 1x, naposled 07.03.2009 12:42:10
11:46:11
07.03.2009
suri
-> ipm: 1 _ 3 _ 4 _ 2
upraveno 1x, naposled 07.03.2009 11:46:28
11:40:51
07.03.2009
havlik
-> ipm: 1-3-4-2
11:39:08
07.03.2009
ipm
ked nastavujem predzapal tak nejak nestartuje... ak nastavim na 5 stupnov tak nastavujem na prvu pri rozdelovaci ale ake ma bit poradie??? 1-4-2-3 alebo ako??
10:58:39
06.03.2009
bflm
-> ipm: To je číslo podívej se na hlavu jestli ve znaku u svíček má hnědou barvu
10:58:19
06.03.2009
ipm
ok dik... tak idem pomaturovat ci to utesnenie vzduchoveho filtru a predzapal pomoze :)
10:56:26
06.03.2009
peti
-> ipm: nj to je cislo motoru, a ......./7 je 130
10:54:39
06.03.2009
ipm
na bloku pri vodnej pumpe je : 27980/7* toto je cislo motoru?? a je to 130 motor??
10:42:48
06.03.2009
bflm
-> ipm: Jaké má číslo
10:39:50
06.03.2009
ipm
kurna... ako spoznam co za motor je v tej 130??? zda sa ze ma byvali majitel oje... a je tam iny motor, ale ako zistim aky???
21:02:48
05.03.2009
jarda.u1
-> darklord: Ja by jsem zase chtel videt hlavu na skodu 130 s vlozenymi sedly za 700,-kc Me tato uprava stala 2500,-kc
20:50:47
05.03.2009
darklord
-> jarda.u1: ak tvrdis ze uprava na bezolovo stoji tolko co motor z favorita... tak by som ten motor za 700 korun chcel vidiet 4
19:59:36
05.03.2009
jarda.u1
-> darklord: proc bych ti mel shanet motor???
19:58:43
05.03.2009
jarda.u1
-> ipm: Jestli je to opravdu motor 742.13 (130),tak tam 100% hlinikova hlava neni.Nepasuje tam totiz.
19:57:18
05.03.2009
darklord
-> ipm: 130ka ma liatinovu hlavu

-> jarda.u1: zezenies mi fa motor za 700CZK?
19:51:29
05.03.2009
ipm
no neviem ci je tam hlinikova hlava :) lebo ju chyta hrdza :)
19:28:16
05.03.2009
jarda.u1
-> ipm: Souhlasim s -> Tom.t: .Litinova hlava neni uspusobena na provoz lpg,ani na bezolovnaty benzin a proto se ventily zaklepavaji do hlavy,nasledne zmizi ventilove vule a ventily nedoviraji.Motor pak ztraci tlaky ve valcich a tim padem i vykon.Pokud jezdi motor bez vuli ventilu delsi dobu,podpali se bud ventily,nebo sedla ventilu a nezbyde nez hlavu nechat zgeneralkovat,nebo vymenit.Daji se do litinove hlavy nalisovat tvrzene sedla ventilu podobne jako ma treba skoda Favorit,ale takovato oprava vyjde zhruba na cenu,za kterou se da poridit motor z Favorita.Zameril bych se v prvni rade na kontrolu ventilovych vuli a zmereni tlaku jednotlivych valcu.Pokud bude vse v poradku,nechal bych seridit motor.
18:47:44
05.03.2009
ipm
Dakujem za vsetky rady, najma Nwkt :) a zajtra napisem ako to dopadlo...9
18:19:26
05.03.2009
Nwkt
18:17:22
05.03.2009
ipm
co je stroboskop?? poznam len ten z diskotek... neda sa to inak??? napriklad nejakou pomockou??? co mam doma?? elektromerak a pod...
18:09:27
05.03.2009
Speeder15
veru tak....mna takto hadica podtlaku babrala tyzden...10
18:06:54
05.03.2009
Nwkt
-> ipm: Stroboskopem
18:06:29
05.03.2009
ipm
zatial dik... uz je tma tak rano sa do toho pustim... Ak by to nahodou nepomohlo co este moze bit?? Ako nastavim tie uhly predstihu??? teda ako zistim aky mam nastaveny?? tu tabulku stadial uz mam...
18:02:21
05.03.2009
Nwkt
-> ipm: Myšleno tak jestli nemáš křivou přirubu karburátoru nebo nepřisává někde u sání třeba přes zpuchřelou hadici podtlaku
18:01:26
05.03.2009
ipm
Nabehanych ma poctivych 87k - mala ho jedna pani, ktora moc nejazdi :)
upraveno 1x, naposled 05.03.2009 18:07:39
18:00:12
05.03.2009
ipm
Nwkt 05.03.09 17:42:28 napsal:
→ ipm: Nech to celý seřídit, skontroluj svíčky, vyměň
vzduchovej filtr, skontroluj jeslti to někde nepřisává vzduch a podobně

No na vzduchovom filtry ta skrutka co sa prikruca o karburator sa kyve a nieje dotiahnuta... Navyse je ten filter na karburatore nejak divne, lebo neni uplne dosadnuty, ale ked som tam prilozil prst tak som necitil, ze taha falosny vzduch :( . Neda sa tam nasunut poriadne, kvoli prirube na plyn, ta strana filtru na ktorej je \"zobak\" sa opiera o karoseriu a preto je aj ta strana na karburatore vyssia... moze bit problem tam???
upraveno 1x, naposled 05.03.2009 18:08:02
17:53:10
05.03.2009
Nwkt
-> ipm: To může bejt 87 000, 187 000, 287 000, 387 000 ....
17:52:31
05.03.2009
ipm
na tachometri je 87000km nabehane, ale auto stalo rok v garazi.. vobec nejazdilo :(
17:45:43
05.03.2009
Speeder15
kolko to ma nabehane km??4
17:42:28
05.03.2009
Nwkt
-> ipm: Nech to celý seřídit, skontroluj svíčky, vyměň vzduchovej filtr, skontroluj jeslti to někde nepřisává vzduch a podobně
17:38:40
05.03.2009
darklord
mozno len blbo naladeny karburator a predstih, zatial by som nehadzal flintu do zita a skusil to dat nastavit, nepises odkial si (vypln id), napr v ziline ti to za jedny cigy nastavia na VUD kde robia EK
17:33:45
05.03.2009
Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
hlava válcov - zaklepané ventily bez vole .. pokial jazdil motor na lpg a nemá na to upravenu hlavu tak sa neni comu divit ... vyrieši to bud go hlavy alebo vymena motora za favorit ..
17:25:12
05.03.2009
ipm
Zdravim... Kupil som Skodu130L z 89-teho ale neviem si rady :( ...
Auto tazsie startuje ale aspon nastartuje.. Na LPG vsak nechyti vobec, alebo ak je teply motor tak veeeelmi tazko - vacsinou vobec. Navyse vobec dobre netaha - nema vykon. Na volnobehu ho vytocim aj na 5500 otacok, ale ak s nou jazdim tak sa mi zda bit leniva.. do kopca aj mensieho ma problem vyjst na 2 a 3-ojke pri akceleracii este ako tak zije, ale len na rovine. Na makov alebo sorosku idem dvojkou a prazdny :( Na 4 a 5-ke ledva ledva dosiahnem 3000 otacok. Po rovine na 5-ke kym som sa dostal z 3000 na 3400 preslo asi 2,5 minuty. Co s tym moze bit??? PLS poradte.. Auto sa takisto sprava pri benzine i LPG a navyse mu kolisu otacky volnobehu... Najme po zatazi ked sa dam volnobeh tak otacky velmi pomali klesaju a niekedy je volnobeh na 1500-2000 otackach a niekedy zas ma take nizke ze skape... prosim poradte na co sa mam zamerat...
Extreme Tyres