Výhody motoru Mpi

prohledat
26 příspěvků (zobrazeno 1 až 26) od 04.03.2009 do 05.03.2009, založil/a Kapřík
řadit dle data
17:22:57
05.03.2009
Saky
-> Tuner#2: z fotky bys to stejne nepoznal.. musel bys ho asi riznout.. pripadne z vykresu.. fabkovy pisty diky 17mm cepu jsou rovnez o dost lehci dalsi vyhoda.. nazyvat nevyhodou to ze odejdou pri spatnem serizeni nevim.. to odejde i feldovej pist pokud mu zvednes kompresi a blbe nastavis..
17:16:25
05.03.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
Ještě Felicie versus Fábie. Objem daný klikou je jasný + ale někde jsem slyšel, že Fávo a ještě i Felda má silnější stěnu a "dno" pístu, Fábie už je tenčí a to z důvodu, že díky vstřikování a lepší elektronice odpadá riziko detonačního spalování a tím pádem je píst méně namáhán. Ale když se to dá na karbec, tak ty písty jsou náchylnější na praskání při špatném nastavení. Nikdy jsem oba dva písty nedržel v jeden moment v ruce, tak bych rád věděl, zda tomu tak je.
17:11:52
05.03.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
Jak už zde padlo, MPI má jiné písty a tím pádem vyšší KP při menším snížení hlavy a bude mít asi opravdu lepší mechanické opracování a větší přesnost při výrobě. Zrovna včera jsem četl, že s nástupem 742.136 se zmenšovala vůle pístního čepu apod., tak třeba to i dál vylepšovali, ale to je jen doměnka. Hlavní důvod použití u mě bylo to, že ten motor měl najeto 20tkm a úprava pro ložiško zas tak náročná není, mě to dělal známej soustřužník a blok 742 jsem tehdy ani neměl. Nic "hlubšího" bych za tím nehledal 1
17:08:43
05.03.2009
Saky
"problem" je ze felda Mpi proste stoji stejne.. a prace s ni je skoro stejna, tak nevidim duvod proc feldu..
mimochodem kdyby nekdo chtel mam tady MPickovej spodek z feldy. .ja si z toho vzal hlavu vacku setrvak a blok s klikou pistama a vlozkama asi neuziju.. cena 1500 kdyby nekdo chtel..
17:06:44
05.03.2009
Saky
-> spartra: ono je koupit a koupit .. to ze nekdo prodava draz je celkem logicky kdyz je treba komplet ustrojenej.. ja treba prodavam kdyz nekdo chce holy motory za 5000 sam je kupuju za 4000 a musim pro ne jezdit, ale spis prodavam uz upravene vnitrky jeste draz-))
07:57:24
05.03.2009
spartra
jak píše -> Saky: to už je lepší sehnat motor 1,4, dá se koupit do 5t.kč ale jsou tu jistí lidé, kteří prodávaj dráž14
23:36:47
04.03.2009
Saky
-> Kapřík faster: jeste mas vetsi vacku coz je taky nemala vyhoda.. jinak muj nazor kdyz uz tak fabku stoji to stejne a upravy na klice jsou uplne stejne jako na Mpi felde
23:11:02
04.03.2009
Kapřík
havlik 04.03.09 21:41:41 napsal:
→ Kapřík faster: spíš vyššíma pístama
vidíš to jsem třeba nevěděl. Měl jsem za to, že písty felicie jsou stejné jako fávo...
21:41:41
04.03.2009
havlik
-> Kapřík faster: spíš vyššíma pístama
21:39:42
04.03.2009
Kapřík
-> Petkar1: ale ten je dán jinou hlavou oproti favoritu ne?
21:38:09
04.03.2009
Petkar1
MPi vychází i vyšší KP - 10:1
21:26:00
04.03.2009
Kapřík
-> Trax: ok, beru v potaz4
21:13:51
04.03.2009
aceboss
Trax 04.03.09 20:49:32 napsal: → Kapřík faster: Udajně jsou lepší materiály kliky, ojnic pístu, pisty jsou lehčí atd…
To nepochybně o tom žádná4
20:49:32
04.03.2009
Trax
-> Kapřík faster: Udajně jsou lepší materiály kliky, ojnic pístu, pisty jsou lehčí atd...
20:13:32
04.03.2009
Kapřík
-> Turda: měl jsem na mysli jen střeva...žádný vstřikování nic takovýho6
20:04:51
04.03.2009
Turda
-> Kapřík faster: jde o to jestli to chceš předělat na karbec atd, prostě jestli chceš jen střeva, potom je to asi možná zbytečný, akždopádně cpát to tam se všim všudy, s elektrikou atd atd...a pak další problémy viz níž, no a bude to drahý...3
20:00:17
04.03.2009
Kapřík
takže krom možná lepších materiálů tam žádnej jinej přínos není.. to mě jen tak zajímalo. Párkrát už jsem nad tím přemýšlel proč lidi cpou do aut motory z MPI a řeší problémy s klikou apod. když je to vlastně zbytečný...
19:57:59
04.03.2009
bflm
-> Turda: JO ale máš skoro za stejnou cenu 1400
19:56:36
04.03.2009
Turda
-> bflm: ale do tý taky musíš nechat najebnouti ložisko ne??
19:53:50
04.03.2009
bflm
-> Turda: Ale práce navíc To už je zase lepší dát kliku z fabie
upraveno 1x, naposled 04.03.2009 19:54:32
19:50:57
04.03.2009
Turda
-> bflm: to řeší soustruh
19:46:38
04.03.2009
aceboss
-> Kapřík faster: No pokud bych bral v potaz poslední blok MPI tak si myslím,že třeba jen pevnost bude někde jinde než ČSSR 742.136 ale možná se pletu jen si to myslím.
18:06:29
04.03.2009
Kapřík
-> aceboss: myslíš? já bych to tak růžově neviděl. No ale i kdyby. Z funkčního hlediska když to budeme brát tak je nějaká výhoda?
18:04:07
04.03.2009
aceboss
Řekl bych,že i konstrukce propracování a kvalita materialu budou taky už někde jinde.
18:02:05
04.03.2009
bflm
A je v něm klika do které nejde ložisko
18:00:15
04.03.2009
Kapřík
Párkrát jsem nad tím přemýšlel ale zatím jsem nepřišel na to, v čem je lepší blok motoru včetně vnitřností oproti bloku 136. Může mi to někdo vysvětlit?
Nepočítám hlavu a vačku (ty jsou jiný). Ale v čem je výhodnější felda blok? Dle mého názoru v ničem, jen víc komplikací se zástavbou do šáde. Nebo se pletu?
Extreme Tyres