Sedr 32 2934

prohledat
9 příspěvků (zobrazeno 1 až 9) od 02.03.2009 do 03.03.2009, založil/a Syn Temnot
řadit dle data
00:01:46
03.03.2009
Syn Temnot
Tak jo, díky. Sem myslel jakej udělám kšeft. Holt nic no1 . Ještě jednou dík.
23:58:23
02.03.2009
Gemini
-> Syn Temnot: presne tak....
23:44:06
02.03.2009
Syn Temnot
Takže jestli to dobře chápu překážkou jak z toho udělat stopětkovej karbec je průměr difuzoru?
23:26:50
02.03.2009
Pavel P..
-> Syn Temnot: já to pochopil ale uvědom si jaký bude mít ten karbec difuzory? 105ka má 20/23? tatra má 23/27.. to nevim jestli to pujde naladit s malejma tryskama aby to fungovalo dobře.... snad se vyjádří někdo zkušenější.
23:23:25
02.03.2009
Syn Temnot
Teď nevím jestli jsem tě správně pochopil, asi budu trošku za trotla3 . Asi jsi měl na mysli kus za kus i se střívkama. Já měl na mysli vzít ten novej a nacpat tam střívka který jsou určený pro karburátory 105. V podstatě mi jde o to, jestli liší jen použitím jiných trysek atd. nebo i nějak konstrukcí. Snad jsem to napsal nějak česky6 .
23:15:19
02.03.2009
Pavel P..
-> Syn Temnot: zaměnitelný ano ale přínos to mít nebude pro 105 motor akorát bude hodně žrát a pojede to stejně.... radši si nech zrepásnout původní karb.
23:12:17
02.03.2009
Syn Temnot
Spíš jde o to, že jsem narazil na nový 2934 za rozumný peníz a ten, co mám nyní není zrovna ve stavu co bych si představoval, proto mě zajímá zdali jsou tímto způsobem zaměnitelné.
23:07:11
02.03.2009
Pavel P..
lepší bude sehnat karbec ze 130 jestli chceš aby to jelo lépe
23:04:29
02.03.2009
Syn Temnot
Zdravím, chtěl bych se zeptat zdali lze z tohoto karburátoru určeného pro T-613 vhodným přetryskováním vyrobit 2931 pro Š 105. Předem dík za odpovědi.
Extreme Tyres