epidemie vaření pokračuje

prohledat
22 příspěvků (zobrazeno 1 až 22) od 26.02.2009 do 26.03.2009, založil/a Strašlivý Píďa (aka PeťaKlíč)
řadit dle data
18:12:59
26.03.2009
Strašlivý Píďa (aka PeťaKlíč)
tak děti moje přesahy sou dobrý ale byla prohnutá hlava pomohlo zbrouení o dvě desetinky no motor čeká na utažení hlavy momenťákem seřídím ventily zapojim topení a uvidime tak mi držte ruky
21:37:28
01.03.2009
Nwkt
-> Rider skoda: Budeš muset sundat hlavu
22:02:28
28.02.2009
Bobesh
-> Peťa Klíč: Taky by\ch se přimlouval za chybu u vložek-přesahy,těsnění hlavy nebo vložky,popř prasklina. další možnost hlava.
21:47:19
28.02.2009
Pavel P..
-> Peťa Klíč: no to že někde prosákne bych viděl jako následek natlakovanýho chladicího okruhu od podfukujícího těsnění.4
21:02:02
28.02.2009
Strašlivý Píďa (aka PeťaKlíč)
tak dneska sem tak z bláhový naděje vyměnil odvzdušňovací hadičku k chladiči.. ael nahmatal sem dole na expanzce takový mokříčko kousek od vývodu do čerpadla.. tak sem na expanzku pověsil igelitku.. dojel jsem v pohodě do brna v igelitce nic po brně sem jezdil taky ok a zpátky kousek od domova sem na to šláp\', uvařil a hele ho v igelitce voda takže ještě zajtra vyžebrám na pučení u dvorního expanzku a zkusim..
asi by mi to udělalo radost protože nová expanzka je imho na práci i na prachy docela legrace oproti rozebejrání motoru
upraveno 1x, naposled 28.02.2009 21:04:12
15:14:52
28.02.2009
peti
-> Rider skoda: nj ale co pises by tesnenie prave vysvetlovalo, lebo ked je v tahu a fuka tak sa ti zavzdusni okruh a prestane topit a chladic moze byt tiez vlazny a uz to vari hned
13:29:13
28.02.2009
Rider skoda
az budes mit nejaky novinky cim to bylo a vyresis to nebo na neci prijdes,tak dej vedet;-) mam stejnej problem pri vysokych rychlostech s varenim.znova10
12:47:55
28.02.2009
Rider skoda
Tak jsem znovu uvaril:( Pochopil bych, ze ja jsem to trikrat uvaril tak asi bude v ahji tesneni pod hlavou tak proto dycky zacnu varit pri rychlosti na 5kvalt a necelych 4tis otacek.Jina kanevarim ale jakmile jedu takhle rychle tak hned varim:( a termostat jsem dal jiny.Jenze mi nejde do hlavy kdyby to bylo tesnenim pod hlavou,tak prece mi nezacne foukat studeny vzduch od topeni a (mozna ze je i vlazny chladic) Tak sim to muze byt?
11:22:38
27.02.2009
Jakub M.
možná trošku OT... ale ta epidemie vzniká pořád ze stejných problémů ... tzn. pokaždý je něco špatně...
1, přesahy vložek musí být co nejpřesnější... pokud možno v horní toleranci, neprasklé, nepokoškozené styčné plochy v místě styku s těsněním - pokud byl už motor jednou hodně uvařený (v systému chyběla většina vody) je hodně pravděpodobné, že se vložky zhroutily dovnitř (zejména u celohliníkových motorů) = znovu nepoužitelné...
2, hlava musí být srovnaná, neprasklá, nepoškozené styčné plochy.. (viz výše)
3, funkční termostat
4, čistý a funkční chladící systém + samozřejmě ventilátor! (doporučuju použít z Fel. 1,3 - motor má vyšší otáčky a je spolehlivější (odolnější vůči povětrnostním vlivům)
5, napoužívat těsnění DONIT ani TEMAC... oboje nanic, rozpouští se ve fridexu, použité plechy jsou slabé... jsou z korodujícího materiálu... nejdostupnějším řešením nejblíž originálu je Elring pro Fabii 1,4 Mpi 44/50 kW - v případě že jde o motor s hliníkovou osmikanálovou hlavou.

podle mě, když se zaručí tyhle podmínky, tak žádný problém nenastane. tohle jsem praktikoval zatím na všech třech škodovkách co mi prošly (procházejí) rukama a ani v největších vedrech, při jakkoli hrubém zacházení s motorem se nevyskytl žádný problém s přehříváním
07:23:26
27.02.2009
Strašlivý Píďa (aka PeťaKlíč)
-> Rider skoda: no zkusit to možu no..
23:00:40
26.02.2009
Rider skoda
-> Peťa Klíč: urco bych prvne nez pujdes sundavat hlavu vyzkousel z legrace vyndat uplne termostat a dat tam originalni puvodni nejaky se kterym se to treba i dele ohriva nebo ho uplne vyjmout z domku a vyzkouset to projet na velkou rychlost jak rikas ze to blbne pri ni.Protoze jak radil mne LiMak,tak to bylo take termostatem a podobny jev opravud a chladic studeny a dokonce mi snad taky netopilo topeni jestli si dobre pamatuju.A to jsem dal take termost novy,ale nejaky srac druhovyrboni a za mesic byl v haji-> Peťa Klíč:
23:00:20
26.02.2009
Rider skoda
urco bych prvne nez pujdes sundavat hlavu vyzkousel z legrace vyndat uplne termostat a dat tam originalni puvodni nejaky se kterym se to treba i dele ohriva nebo ho uplne vyjmout z domku a vyzkouset to projet na velkou rychlost jak rikas ze to blbne pri ni.Protoze jak radil mne LiMak,tak to bylo take termostatem a podobny jev opravud a chladic studeny a dokonce mi snad taky netopilo topeni jestli si dobre pamatuju.A to jsem dal take termost novy,ale nejaky srac druhovyrboni a za mesic byl v haji
22:07:23
26.02.2009
enzox
Zneužijem tému kus....Len taká rychla otázka. Je normálne že ked nalejem do plna vodu do nádržky (viem že sa to nemá) a pridám plyn tak hladina klesne a ak uberiem a motor sa vrati do volnobehu tak hladina vody v nádržke vystúpi na pôvodnu hodnotu? Či nahodou nie je tesnenie pod hlavou ko8 alebo utopené vložky. Motor 136ka a do biela nedymi
21:10:18
26.02.2009
Strašlivý Píďa (aka PeťaKlíč)
-> Syny: termostat pouští pěkně až moc je novej a tim to není to by snad nepřestalo topit ne?
15:20:19
26.02.2009
Syny
-> Peťa Klíč: Jen takova omsela standartni otazka - termostat si menil?
14:59:18
26.02.2009
Strašlivý Píďa (aka PeťaKlíč)
-> Pavel P..: ošéfuju to dneska proti srovnání hlavy nic zásadního nemám 4
14:53:30
26.02.2009
Pavel P..
-> Peťa Klíč: to ti doporučuju jí nechat srovnat jestli si to uvařil několikrát tak bude křivá... ale dělej jak myslíš mě je to fuk1
14:33:02
26.02.2009
Strašlivý Píďa (aka PeťaKlíč)
-> Pavel P..: s hlavou se nic nedělalo, byla ok.. no uvidime

jinak do oleje voda nejde tam je to v pořádku.
upraveno 1x, naposled 26.02.2009 14:34:48
14:16:54
26.02.2009
Pavel P..
-> Peťa Klíč: tak hlava vyžraná... nechával jsi jí rovnat?
14:14:35
26.02.2009
Strašlivý Píďa (aka PeťaKlíč)
-> Pavel P..: asi to těsnění checknu ale sere mě to, je tam nedávno nový
14:11:36
26.02.2009
Pavel P..
těsnění pod hlavou... měl jsem stejnej případ u rapida 136. holt jak byla větší zátěž tak si to nafoukalo bubliny do chladiče a topení a proto byl studenej.
14:08:57
26.02.2009
Strašlivý Píďa (aka PeťaKlíč)
zlobí mě 136 rapid.. jede všecko v pohodě a najednou vylítne rafička nahoru a už to vaří.. pokaždý je pak studenej chladič i topení.
ze začátku to dělal jen tak občas jako překvapení, teď to dělá jakmile ženu kvalt přes 110 chvilku ale přitom mu nevadí když ho na nižší kvalty honím v otáčkách.. při 90 km/h je to hodný!!
jakoby to neutlačilo vodu dopředu nebo co, vybleje se expanzka a předek je studenej a je to vždycky během chvilky - jedu, sahám na topení.. topí topí topí rafička vyletí a v tu ránu už topení studí. nejvíc ohřátá je hadička z ohřevu sání ale to bude asi normální jev. ještě zkusim vyměnit odvzdušňovací hadičku od chladiče a když to nepomůže možná i chladič.. spoje poutahovaný, odvzdušnění topení vyměněný a kohoutek, nikde není mokro nikde nic neteče.. taky kouknu na čerpadlo asi ale to se mi nezdá šak je to vrtulka na hřídeli.
jinak ať se s tim blbne jak chce tak to je hodný, dělá to právě při vyšší rychlosti.
když mám zrovna zahřátej motor a zastavim tak se taky nic neděje, teploměr sice drží trošku vejš ale jak se rozjedu tak se uklidní.
nějakej nápad?
Extreme Tyres