Jakou máte teplotu na teploměru

prohledat
20 příspěvků (zobrazeno 1 až 20) od 15.02.2009 do 17.02.2009, založil/a Petr Abrahámek
řadit dle data
09:26:16
17.02.2009
Syny
-> Petr Abrahámek 15.02.09 23:09:35: Tohle to presne delalo me a bylo to tim, ze termostat mel nabehano 25let :) Po vymene teplota krasne na 75-80°C. Oteviral se na 82-83 coz bylo na budiku krasne videt... V lete sem se pomalou jizdou dostal treba na 90, ale pak zap ventilator a opet to bylo mezi 80 - 90 :) Takze ma rada - vymenit, zahodit :)
09:26:01
17.02.2009
OndraST
Doufám že nebude vadit zasírání, ale jak je to u Š 130 LR (ºC)
08:52:35
17.02.2009
gabo000000 - zrušená registrace
80 vecsinou1
08:42:26
17.02.2009
vhml
-> pyroman: příležitostně vařící rozpálenej motor po vypnutí ber jako běžnej jev. Já vždycky zastavím a nechám to ještě tak minutu běžet, pak s tím problém není
17:33:16
16.02.2009
zidlik
-> pyroman: já to mám taky na původnim místě ale větrák mám na zapínání v interiéru přes tlačítko5
17:28:58
16.02.2009
Bobesh
To jednak nebo může bejt důvodem netěsný víko expanze (viz. tlakové nádoby-posun bodu varu).
17:16:30
16.02.2009
aceboss
-> pyroman: Jak píše-> vhml: mě to dělalo taky jednu dobu.Jak píše,ty motor zastavíš na 90 přestane proudit chladící kapalina.To má za následek že motor ,,stojicí''kapalinu v bloku zahřeje až může dojít k překročení tlaku v expance a ta pustí4
14:16:36
16.02.2009
pyroman
-> vhml: ale je zajímavý, že to začalo bublat až tak po 5 minutách a před tím to z 90 nikdy nevylítlo až na hodnotu varu
upraveno 1x, naposled 16.02.2009 14:17:15
14:06:14
16.02.2009
vhml
-> pyroman: protže motor je rozpálenej na víc než je teplota vody. A ta jakmile přestane proudit tak začne vařit
10:55:15
16.02.2009
pyroman
ještě ot... kam máte nataženou kostru z ventilátoru? Já ji mám na původním místě a nějak se mi nezdá
10:53:14
16.02.2009
Karel.
já mám v létě 70-75, ale vím, že je špatný čidlo. Koupil jsem nový a od té doby to blbne. Zajdu na vrakáč vymontuju starší a zas to bude pohodička2
10:49:08
16.02.2009
zidlik
já mám furt 80 at v létě tak vzimě a víc to prostě nejde..krásně se mě teplota pořád drží takhle4 ale možná by bylo lepší na ten fá motor dát jinej ale já to nák neřešim
09:38:16
16.02.2009
pyroman
mě se teplota drží v rozmezí 80-90°C teď v zimě, protože sem dal před chladič karton, jinak teplota je na 80...akorát včera mi během odstavení auta u benzínky vyběhla teplota z 90 na 100°C a auto začalo i s vypnutým motorem vařit což je pro mě záhadou, když při vypínání motoru byla teplota na 90
09:28:08
16.02.2009
spartra
v létě se dá použít z ávky cca 75stupňů
teplota je konstaní na 2 etapy nejdřív dojede k 80, po chvíli se doplouží k 90, nevím proč to dělá
upraveno 1x, naposled 16.02.2009 09:28:53
07:53:17
16.02.2009
MOLSO
-> Petr Abrahámek: kazdopadne 86° termostat nicomu neublizi ja uvazujem na zimu pouzivat 88°C z fava (aby to lepsie kurilo) a v lete pouzivat klasik 82°
07:33:43
16.02.2009
vhml
-> Petr Abrahámek: tam je třeba ještě říct jak ti to měří. Ono to dokáže měřit +- 10 stupnu podle toho jak tam ve fabrice bodli ručičku. Takže vyndat budík, vyndat čidlo, teplá voda, rtuťovej teploměr a zjistit jestli ti budík nelže...
07:14:27
16.02.2009
Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
-> Petr Abrahámek: při podchlazení motoru je větší opotřebení
23:37:24
15.02.2009
Petr Abrahámek
Dobře a kolik by teda mohla mít upravená 120 viz profil. zelený políčko na teploměru je od 80 do 100 a když mám těsně pod 80 tak to nebude úplně košér. Četl jsem o vyšší účinnosti motoru při vyšší provozní teplotě. Co je na tom pravdy?
23:11:32
15.02.2009
minno
-> Petr Abrahámek: nie, každý motor má určitú predpísanú teplotu, napr. Fa motory majú vyššiu predpísanú prevádzkovú teplotu ako motory 120
23:09:35
15.02.2009
Petr Abrahámek
Mám takový problém. Mám asi termostat kterej pouští moc brzo a teplota nejde nikdy přes 80. vždycky se drží tak 70-75. Nebylo by lepší dát tam termostat kterej pouští při 86? To by měl mít motor lepší vlastnosti ne?
Extreme Tyres