uprava hlavy 1000 Mb

prohledat
33 příspěvků (zobrazeno 1 až 33) od 10.02.2009 do 12.02.2009, založil/a pap
řadit dle data
10:09:15
12.02.2009
Petkar1
-> Gemini: Když zůstat u 5ti kanálu, tak bych volil taky tu třídu 1200.
08:25:15
12.02.2009
pap
aspon vyhram :) aj ked sa len zucastnim. Inac vydel som to, je to trieda ako sita na skodovky ta 1200.
23:41:44
11.02.2009
Gemini
-> pap:
Zmeny v pravidlách

V skupinách S a E1 pribudne trieda do 1200 ccm. Do skupiny H môže byť zaradné vozidlo s rokom výroby do 1980.

s tisickou tam budes sam....
21:36:26
11.02.2009
Radar
-> Adam6666: tak to nikomu neríkej :-) a proc?
21:21:02
11.02.2009
Adam6666 - zrušená registrace
-> Radar: tady je vacka od chovance trestny cin, moc bych to nezverejnoval....3
21:15:42
11.02.2009
Radar
-> Adam6666: Nu komplet generálka, líznutej setrvák, vačku mám zatím 260/260, ale bude od pana Chovance nejspíš 278/270. Výfuk typu burges. A časem weber přes hlavu :-)
21:08:18
11.02.2009
Radar
-> Saky: nu mě je jasny že v 8 kanalu se ty koníky množí rychleji. Ale ja chci zachovat stovku z důvodu stavby něčeho jako škoda 100 rallye. A taky policajti nu :-) Ale hlavním důvodem je zachování stovkovéhomotoru kvuli historii.
21:06:42
11.02.2009
Saky
-> Radar: se podivej na upravy 5ti kanalovejch hlav myslim ze to mam na webu.. zacni zvetsenim ventilu, tvrdejma sedlama a guferama ventilu a pokracuj zvetsenim kanalu.. pak zvol spravny kompresni pomer a mas napul vyhrano... pak uz ti chybi jen asi dve tretiny motoru,...
21:05:17
11.02.2009
Adam6666 - zrušená registrace
-> Radar: a co v tom motoru bude dal? krom hlavy,...
21:04:45
11.02.2009
Radar
-> Adam6666: depa...musím udělat podložku tak 8mm
21:04:43
11.02.2009
Saky
-> Radar: to je dobre aspon muzes slavit uspech-) a nebudes mezi odmytnutejma... ja kazdymu vzdycky vysvetlim at si radsi koupi za 4000 facko a ze na tom bude lip nez s upravenou 5tikanalovou hlavou za stejny penize-) a vetsina lidi to pochopi a i tak udela.. pak jsou skalni priznivci petikanalu kteri chvilku vzdoruji-) a nekdy cuknu ja a udelam ji a vetsinou oni.. kdybych nemel co delat tak ty hlavy klidne budu delat, ale momentalne mam prace az az tak si radsi vybiram smysluplnejsi praci..
21:03:52
11.02.2009
Radar
Co teda s tou hlavou...drobet ji líznot na magnetce...a dál :-)
21:00:55
11.02.2009
Adam6666 - zrušená registrace
-> Radar: ani s tou podlozkou co k tomu bylo to nevychazi?
21:00:08
11.02.2009
Radar
-> Saky: věř tomu, že s tím jsem ani nepocítal :-D
20:59:06
11.02.2009
Radar
-> Adam6666: Cuzz...nu po menších úpravách sedět bude. Musím si pod něj vyfrezovat podložku, protože je nízký (asi z 8 kanalové hlavy). Ale bude OK :-)
20:53:31
11.02.2009
Saky
-> Petkar1: Sakyho tezko ukeca nebot petikanaly delat je opruz-) to uz musi mit padny duvod aby me nekdo ukecal na 5kanal..
20:48:54
11.02.2009
Adam6666 - zrušená registrace
-> Radar: co viko avon? sedi?6
20:43:58
11.02.2009
Petkar1
-> Radar: Ukecat Sakyho, jestli Ti neudělá pětikanál:)))
20:28:35
11.02.2009
Radar
Nu tak nějaka rada by se mi taky hodila, dělam si stovkovej motor a mám 105 hlavu na úpravy. Co s ní, alespoň nějake to minimum :-)
20:05:36
11.02.2009
favo110lrs
-> suri: -> Petkar1: na internetu toho je vagon a hlavne to upravíš jako vino....
19:59:30
11.02.2009
suri
-> favo110lrs: a nevieš údaje ? vrtanie zdvih kp?
19:58:33
11.02.2009
Petkar1
-> favo110lrs: taky mě to napadlo
19:06:36
11.02.2009
favo110lrs
-> pap: dej tam juniora jeden uz to jezdil.
14:18:02
11.02.2009
Petkar1
Ono záleží na tom, kolik jsi ochoten investovat peněz...
13:11:07
11.02.2009
vhml
-> pap: prot jsem se ptal, jestli je nutnost mít těch 988. Kdybys to měl na svezení pro radost tak je to jiná. Ze závodního litru se dá dostat kolem 90 koní, ale chce to potom dost peněz...
12:25:56
11.02.2009
pap
na slovensku je trieda 1000 ccm v tatrydonaucup www.tatrydonaucup.sk/ a tam by sa dalo trochu mozno zamiesat karty s niecim. Je to vyzva, lebo upravy typu motor zo 120 a nikto to nepozna su podla mna "lacne". Proste chce to postavit nieco co sa aspon podoba na to auto. dik za pripomienky.
09:56:21
11.02.2009
vhml
-> pap: a jsi nutně vázanej objeme 988? Proč nepoužít vnitřnosti ze 120, který ti už sami o sobě přidaj pěknej pár koní proti litru a nikdo to nepozná?
09:54:33
11.02.2009
vhml
-> Petr - Rapid 135: ventily jsou pořád 31mm sací. Rozdíl je v tom, že do hlavy 1000 se větší ventily nevejdou, protže jsou blízko sebe a ještě by bylo třeba předělávat vodítka na větší průměr. Do hlavy 105 se vejdou velké ventily ze 130 jen s úpravou sedla
upraveno 1x, naposled 11.02.2009 09:57:01
09:47:40
11.02.2009
gabo000000 - zrušená registrace
-> pap: ked urpava 5kanalu za kazdu cenu tak urcite dat co najvecsie ventyli..130by sa mohli zmestit...alebo aj vecsie....
09:40:17
11.02.2009
Petr - Rapid 135
než se drbat s takovým problémem dej tam hlavu ze 105 po roce 1984 tam už větší ventily jsou
00:00:15
11.02.2009
Petkar1
Sací ventily jsou vždycky větší než výfukové. Jinak kanál můžeš zvětšit a když necháš sedlo, tak nemusíš měnit ventily i když přínos takové úpravy nabude tak veliký.
23:44:33
10.02.2009
pap
zdar vsetci
v jednom clanku od pavla P. : skoda-virt.cz/cz/.../4984 -1965-upravy-s1000mb-pro-s outeze-a-jine sa uvadza, ze treba zvacsit kanaly na sacom potruby na 29 mm ale nieje uvedene aky treba pouzit ventil, vzhladom na to ze povodny saci uz nestaci si myslim, ze asi vyfukovy ktory ma priemer 32 mm, je toto riesenie technicky mozne ? myslim si dobre ? dik vsetkym
Extreme Tyres