skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
cukání pri 2000 otáčkách
22:19:41
27.02.2009
27.02.2009

Marra - zrušená registrace
takže bych se měl zaměřit na reglér, altík a ukostření, že?:)
10:29:19
27.02.2009
27.02.2009

Labros
-> Marra: aha, takže možná lítá napájecí napětí nebo zem, zajímavý že zrovna při určitých otáčkách.
10:16:41
27.02.2009
27.02.2009

Marra - zrušená registrace
-> Labros: perfektní, díky za vyčerpávájící rady, zkouknu zřejmě ten předstih a vůbec celý rozdělovač. Problém je, že jak karburátor, tak rozdělovač je měněný. rozdělovač je funglovka a karbec vytáhlej za jiného auta (každopádně karburátory tam byly 4 a žádná změna). Zřejmě půjde o předstih, osobně na plyn nastavuju alespoň 10, většinou i 15, jede to lépe. Kámoš má v šáde na 781,135 taky lpg a předstih má taky 15 a auto jede jako po másle. Ještě mě napadlo půjčit měřák a zkusit změřit tlaky ve válcích, jestli třeba jeden válec nejede jen tak "napůl" což by teoreticky mohlo mít taky vliv. Jo a ještě jedna podstatná věc, co jsem zjistil a co mě trošku utvrzuje v tom, že to bude elektrikou: v těch kritických otáčkách stejně jako motor cuká, ve stejné frekvenci "poblikuje" (ne, že zhasne, ale je vidět rozdíl ve svítitvosti) elektrika, např. světla, kontrolky...vypadá to, že někde lítá napětí - prostě i na místě, když protůruju motor a nechám spadnout otáčky (a mám například zaplé tacho, takže vidím podsvícení) a v těch kritických otáčkách (2000 - 2500) to nesvítí rovnoměrně, ale právě začne kolísat svítivost. K tomu mě napadlo reglér (ale ten je měněný) a taky možná ukostření celé elektriky (s tím ale problém není, vše funguje) ...takže je to prostě zvláštní, ale bude to určitě v elektrice, aspoň myslím
11:10:51
26.02.2009
26.02.2009

Labros
-> Marra: a podle toho, cos psal naposled, by to teoreticky mohl být hodně vysokej předstih.
Kdyby se tohle dělo mě a věděl bych, že není špatná cívka, kabely, palec ani svíčky, tak bych se kouknul na předstih a jak vypadají svíčky po jízdě. Dál bych asi hledal falešnej vzduch. Na škodovce to je vždycky buď směs nebo jiskra, nic jinýho to naštěstí být nemůže...
Kdyby se tohle dělo mě a věděl bych, že není špatná cívka, kabely, palec ani svíčky, tak bych se kouknul na předstih a jak vypadají svíčky po jízdě. Dál bych asi hledal falešnej vzduch. Na škodovce to je vždycky buď směs nebo jiskra, nic jinýho to naštěstí být nemůže...
11:09:30
26.02.2009
26.02.2009

Labros
-> Marra:
V tom režimu jak říkáš (klidná jízda po rovině do 2500 otáček) je jednak chudší směs, jednak se uplatňuje podtlaková regulace a ještě je větší sekundární napětí kvůli hůř zapálné směsi. Takže když je směs špatně zápalná, může to znamenat, že je buď až moc chudá, nebo že podtlakové regulace funguje málo nebo naopak moc, nebo že sekundár nestačí dávat dost vysoké napětí. Takže si vyber..
Kdybys neměl plyn, zaměřil bych se i na karbec, ale když ti to dělá i na plyn, tak tam pokud vím karbec funguje jen jako škrticí klapka a na bohatost nemá vliv. Kdyby to dělalo jen na benzin, myslel bych si, že v tom režimu je směs tak chudá, že přestává bejt zápalná. To mi třeba dělal karbec, kterej přisával faleš. Ale to bys měl ověřit taky, jestli to taky není tvůj problém, to by se možná mohlo projevit i na plyn (v LPG se nevyznám). Já měl LEKR, kterej vypadal normálně, nepřisával ani pod víkem ani pod karbecem a přesto byl špatnej. Ale projevovalo se to i neklidným během kvůli chudé směsi.
V tom režimu jak říkáš (klidná jízda po rovině do 2500 otáček) je jednak chudší směs, jednak se uplatňuje podtlaková regulace a ještě je větší sekundární napětí kvůli hůř zapálné směsi. Takže když je směs špatně zápalná, může to znamenat, že je buď až moc chudá, nebo že podtlakové regulace funguje málo nebo naopak moc, nebo že sekundár nestačí dávat dost vysoké napětí. Takže si vyber..
Kdybys neměl plyn, zaměřil bych se i na karbec, ale když ti to dělá i na plyn, tak tam pokud vím karbec funguje jen jako škrticí klapka a na bohatost nemá vliv. Kdyby to dělalo jen na benzin, myslel bych si, že v tom režimu je směs tak chudá, že přestává bejt zápalná. To mi třeba dělal karbec, kterej přisával faleš. Ale to bys měl ověřit taky, jestli to taky není tvůj problém, to by se možná mohlo projevit i na plyn (v LPG se nevyznám). Já měl LEKR, kterej vypadal normálně, nepřisával ani pod víkem ani pod karbecem a přesto byl špatnej. Ale projevovalo se to i neklidným během kvůli chudé směsi.
16:36:27
25.02.2009
25.02.2009

Marra - zrušená registrace
-> Labros: hmm, to je taky možné, nemám ale stroboskop, takže to musím sehnat, abych to zjistil. Každopádně s podtlakovou regulací jsem už laboroval, subjektivně se mi zdá, že se zapojenou regulací je to horší a auto jde hůř do otáček. S vypojenou to taky cuká ale zdá se ,že krapet míň a auto do jde do otáček výborně. Tak těžko říci, rozdělovačů jsem už taky zkusil dost
10:36:12
24.02.2009
24.02.2009

Labros
-> Marra: ještě by to mohl dělat drát 15a od startéru, co jde na napájení cívky, ale pak nevím, proč by to dělalo jen při určitých otáčkách. Já ho měl jednou na startéru taky uvolněnej a nepředvídatelně se zkratovával a vyřazoval zapalování.
10:34:41
24.02.2009
24.02.2009

Labros
-> Marra: nelítá ti třeba předstih tak, že občas padne jiskra mimo kontakt ve víčku rozdělovače? mohla by to dělat třeba nějaká šílená podtlaková regulace... Koukal ses na předstih při těch kritických otáčkách stroboskopem?
10:21:09
24.02.2009
24.02.2009

Marra - zrušená registrace
-> King: svíčky jsem zkoušel nejméně tři sady. od 14 náctek, přes 15 tky až po 17 tky. Necítil jsem žádnou změnu, motor se choval stále stejně. Rozvoďákem to taky nebude, protože jsem se vezl v šáde s motorem felicia, který měl rozvody v pořádku a takhle taky cukal. je to blbé jet padesát , držet konstantní rychlost po krásně rovné cestě a auto přitom vibruje a skáče jak po betonových pražcích.
22:29:56
20.02.2009
20.02.2009

King
-> Marra: Možná to není ve tvým případě "root case", ale mám takovej dojem, že pro neupravenou 120cu motor jsou 14tky dost studený - předepsaný jsou 15YC 

18:57:25
20.02.2009
20.02.2009

Marra - zrušená registrace
možná by to vyřešilo etz a nový rozvoďák...
22:04:19
16.02.2009
16.02.2009

Marra - zrušená registrace
mně to dělá to samé, mám 125 L na lpg, cuká to i na benzin i na plyn, svíčky brisk 14 yc, všecko měněno, vyzkoušeno, pořád to dělá, jediné co jsem nedělal, byl rozvodový řeťez, elektrika komplet od svíčky, přes rozdělovač, kabely, cívku atd, přes karbec, těsnění, laborování s filtrem, bohatostí... nic, furt cuká, cuká tak do 2500, pak pohoda...
17:30:08
16.02.2009
16.02.2009

zidlik
-> King: pěkně si to napsal


15:54:47
16.02.2009
16.02.2009

Labros
Kdybych četl jen první příspěvek, tak bych si musel myslet, že autor se ptá a vzápětí si sám odpovídá... První, co bych udělal, by bylo, že bych dal doporučené svíčky místo tříbodových. Už jsem slyšel o víc případech, kdy si fundovaní servisáci lámali hlavu a nekoukli se na svíčky, protože jim majitel řekl "svíčkama to bejt nemůže, ty jsou nový"..
Svíčky s delší jiskrou a tudíž větším přeskokovým napětím bych nikdy nedával, protože vyšším sekundárním napětím se namáhá nejen celej sekundární obvod, ale sekundární napětí se logicky transformuje do primáru, takže se namáhá výkonovej spínací prvek (tranzistor, kladívka...) !!
Svíčky s delší jiskrou a tudíž větším přeskokovým napětím bych nikdy nedával, protože vyšším sekundárním napětím se namáhá nejen celej sekundární obvod, ale sekundární napětí se logicky transformuje do primáru, takže se namáhá výkonovej spínací prvek (tranzistor, kladívka...) !!
15:17:27
16.02.2009
16.02.2009

suri
-> King: staré brisky - neskutočná spokojnosť v lete 2008 . kúpil som sviečku do babety kamošovi všetko nastavené predtým briska vydržala 1800 km a stále išla len občas vynechávalo tak som kúpil založil a po hodine mi volá že je v pralese že mu to už nejde vyberem sviečku keramika okolo elektrody preč iskra nikde.... na druhý deň som mu kúpil ešte dve brisky a myslel som že je to nejaká iná chyba jedna pretala hádzať iskru a druhá hádzala a za tepla vôbec nehádzala a odišla úplne ... škodvácke odišli na dvoich autách na favorite 3 a na 130 4 valec tak si vyber nejdem s hádať je to len skusenosť
11:49:51
16.02.2009
16.02.2009

King
-> MOLSO - alkytonátor: Já jenom... zpátky ke koženům: původní targův příspěvek popisuje trable s cukáním na víceméně sériovým motoru z feldy.
Čili řeč je o doporučených Brisk Silver na sérii. Jestli se ti brisky " rozpadaj" v tvojí ukrutný pile, je to možná malinko jiná pohádka
-> zidlik: Zkus si po sobě přečíst ještě jednou tu "recenzi" na brisky a sebekriticky zhodnoť její přínos
To je jakobych napsal, že všchny blondýny šukaj naprd, ale do minulýho tejdna jsem jednu půlil
Čili řeč je o doporučených Brisk Silver na sérii. Jestli se ti brisky " rozpadaj" v tvojí ukrutný pile, je to možná malinko jiná pohádka

-> zidlik: Zkus si po sobě přečíst ještě jednou tu "recenzi" na brisky a sebekriticky zhodnoť její přínos

To je jakobych napsal, že všchny blondýny šukaj naprd, ale do minulýho tejdna jsem jednu půlil

11:07:02
16.02.2009
16.02.2009

zidlik
-> MOLSO - alkytonátor: přesně tak brisky sou nahovno
ale ještě před tejdnem sem na ně jezdil

ale ještě před tejdnem sem na ně jezdil

07:57:54
16.02.2009
16.02.2009

MOLSO
Tak sa teda hlboko ospravedlnujem celemu virtu ze som si nevsimol jedno blbe pismenko no 
-> King: brisky sa rozpadavaju ako xicht majkla jacksona

-> King: brisky sa rozpadavaju ako xicht majkla jacksona

00:30:23
16.02.2009
16.02.2009

King
-> MOLSO - alkytonátor: Ač si soudruh Petr s rapidem moc neláme hlavu s větnou interpunkcí, přece jenom, ať se koukám, jak se koukám, jako hanění NGK to nevypadá
Spíš by mě zajímalo proč Brisk nebrat? Nějaká zkušenost podložená desítkama tisíc km na plyn?

Spíš by mě zajímalo proč Brisk nebrat? Nějaká zkušenost podložená desítkama tisíc km na plyn?

19:25:30
15.02.2009
15.02.2009

suri
-> MOLSO - alkytonátor:
nervózny vôbec niesom :)
nervózny vôbec niesom :)19:10:44
15.02.2009
15.02.2009

MOLSO
-> suri: nejaky nervozny ne ? 

18:55:22
15.02.2009
15.02.2009

suri
-> MOLSO - alkytonátor: bože nauč sa čítať
Máme dobrú skúsenosť s NGK. Brisk nebrať.
Máme dobrú skúsenosť s NGK. Brisk nebrať.
18:07:52
15.02.2009
15.02.2009

MOLSO
-> Petr - Rapid 135: nieco proti NGK ?
09:45:57
15.02.2009
15.02.2009

Petr - Rapid 135
máme výbornou zkušenost s NGK brisk nebrat
13:35:25
13.02.2009
13.02.2009

zidlik
-> venni: to je pravda taky mě to tříbodáky dělali podle mě klasický zapalování nedává na tyhle svíčky dostatečnou jiskru..protože jiskra se na týhle svíčce musí dělit na tři kusy...taky sem dumal nad tim proč mě to nejede a pak se vyměnili svíčky a pohoda....ted mám svíčky denso iridium racing a nestěžuju si
ale to je trošku cenově někde jinde než vobyčejný brisky
ale to je trošku cenově někde jinde než vobyčejný brisky00:56:38
13.02.2009
13.02.2009

King
-> pavlos_xj: Ale, ale - o tom se už popsali megabajty HDDček netovejch serverů :) 
Pokud někomu ty silvery (např. ve fe jednobodu) nešlapou, může to bejt klidně nějaká vada v zapalování. Když je všechno v cajku, vydržej klidně 35tkm (vyzkoušeno na dvou sadách v shade s favomotorem), na manželčině feldě v pohodě 20tkm a měnil jsem je nedávno jenom preventivně.
To cukání je často způsobený svíčkama, ale kolikrát jenom sekundárně, protože chyb je buď v zapalování nebo bohatosti

Pokud někomu ty silvery (např. ve fe jednobodu) nešlapou, může to bejt klidně nějaká vada v zapalování. Když je všechno v cajku, vydržej klidně 35tkm (vyzkoušeno na dvou sadách v shade s favomotorem), na manželčině feldě v pohodě 20tkm a měnil jsem je nedávno jenom preventivně.
To cukání je často způsobený svíčkama, ale kolikrát jenom sekundárně, protože chyb je buď v zapalování nebo bohatosti

00:32:05
13.02.2009
13.02.2009

pavlos_xj
brisk silver NEKUPUJ, NEKUPUJ, NEKUPUJ. Vydrzi strasně malo (6tkm) a pak se projevuje ono cukání v nízkých otáčkách. Dal jsem original bosch FR7DCplus a PARÁDA. 20tkm a vymenuju je z principu, ne proto, ze by mi to kuckalo. BRISK SILVER pro feldu s jednobodem nebrat.
00:18:27
13.02.2009
13.02.2009

pavlos_xj
necetl jsem celou diskuzi, ale potvrzuju, ze toto cukani je opravdu svickama. misto brisk pro lpg jsem dal bosch jako pro original a bylo vse v cajku.
23:54:55
12.02.2009
12.02.2009

King
-> targa 2: DR15YS viz www.brisk.cz, kdyby neměli tak klidně klasiku (YC)
22:30:19
12.02.2009
12.02.2009

targa 2
Tak ja tedy zkusim nejdriv koupit ty brisky silver na plyn.Jake je to presne oznaceni na ten fel 50kw motor a etz do škodovky?Nerad bych koupil zase špatně.
10:19:29
12.02.2009
12.02.2009

King
-> jarda.u1: Ve spojení ETZ a tříboďáků problém je
Tříboďáky mají elektrodovou vzdálenost asi 1,2mm (!) a takovým použitelným minimem pro SPOLEHLIVOU funkci je zapalovací lišta z MPi. S ETZ to sice může chodit, ale ta spolehlivost zapálení směsi je zvlášť v těch "choulostivějších&qu
ot; režimech slabší. Přeci jenom je rozdíl mezi nároky na napětí pro zůženou elektrodu Silverů, kolikrát s odtrhem 0.5-0,7mm a tříboďákem s jiskrou přes 1mm. Jednou jsem je ze zvědavosti na plynivce osadil, ale vydrželi bez cukání asi jenom 6tkm, pak jsem je trošku okartáčoval, ale opakovalo se to, takže šly obloukem do kopřiv. Nahradili je Brisky Silver, který v pohodě daly 35tkm.
Jinak ten mechanismus vynechání zápalu u rozdělovače s většíma vůlema mi není nějak jasnej - mezi tou růžicí a pólovejma nástavcema na obvodu není žádná elektrická vazba, takže jejich dotyk kromě toho otěru nic neovlivňuje. Impulz pro ETZ je generovanej v okamžiku, kdy se právě míjej ty pólový nástavce a jej jedno, jestli na jedný straně je vůle nulová a na druhý straně třeba 0,5mm. Dokonce pro nejlepší citlivost (zapálení v nízkejch točkách) je optimální co nejmenší vůle. Něco jinýho je vůle osy rozdělovače u klasickýho kontaktu, kde brutálně kolísá bod zážehu a kolikrát nedojde a ani k rozpojení kontaktů, ale ETZ funguje trošku jinak.
Tím samozřejmě nevylučuju, že vylágrovanej favorozdělovač se může negativně podepsat na chodu motoru, ale obvykle je to kvůli vůli dole na unašeči hřídele.
-> targa 2: V první řadě bych se vybod na ty 3body. Dál píšeš, že si sundaval airbox - při tom může dojít k porušení těsnosti mezi airboxem a víkem karbu (mixem) - u plynivky je to poměrně kritický místo, protože tam se na základě podtlaku určuje dávkování LPG. Stačí nepatrný zvětšení netěsnosti a ochudí se směs - zvlášť volnoběh a nízký otáčky. Kvůli tomu jem vždycky mixer těsnil proti víku gumovým těsněním a silikonem, na airboxu jsem to gumový těsnění proti plechu taky utěsnil silikonem a celej airbox musel perfektně dosedat na mixer a k tomu mu dopomáhal kromě Boha ještě 2 pružiny ze zadních brzd, který ho tlačily k sacímu potrubí.
A taky nezapomínat, že LPG je čas od času potřeba doštelovat, protože jednak se mění složení lpg, druhak ten primitivní podtlakovej systém řízení směsi se rozštelovává.
Škubání je obkle způsobený chudou směsí, takže zkusit malinko přidat bohatosti na reduktoru (proti ručičkám). A jestli má filtr víc jak 5tkm, tak radši vyměnit.
Tříboďáky mají elektrodovou vzdálenost asi 1,2mm (!) a takovým použitelným minimem pro SPOLEHLIVOU funkci je zapalovací lišta z MPi. S ETZ to sice může chodit, ale ta spolehlivost zapálení směsi je zvlášť v těch "choulostivějších&qu
ot; režimech slabší. Přeci jenom je rozdíl mezi nároky na napětí pro zůženou elektrodu Silverů, kolikrát s odtrhem 0.5-0,7mm a tříboďákem s jiskrou přes 1mm. Jednou jsem je ze zvědavosti na plynivce osadil, ale vydrželi bez cukání asi jenom 6tkm, pak jsem je trošku okartáčoval, ale opakovalo se to, takže šly obloukem do kopřiv. Nahradili je Brisky Silver, který v pohodě daly 35tkm.Jinak ten mechanismus vynechání zápalu u rozdělovače s většíma vůlema mi není nějak jasnej - mezi tou růžicí a pólovejma nástavcema na obvodu není žádná elektrická vazba, takže jejich dotyk kromě toho otěru nic neovlivňuje. Impulz pro ETZ je generovanej v okamžiku, kdy se právě míjej ty pólový nástavce a jej jedno, jestli na jedný straně je vůle nulová a na druhý straně třeba 0,5mm. Dokonce pro nejlepší citlivost (zapálení v nízkejch točkách) je optimální co nejmenší vůle. Něco jinýho je vůle osy rozdělovače u klasickýho kontaktu, kde brutálně kolísá bod zážehu a kolikrát nedojde a ani k rozpojení kontaktů, ale ETZ funguje trošku jinak.
Tím samozřejmě nevylučuju, že vylágrovanej favorozdělovač se může negativně podepsat na chodu motoru, ale obvykle je to kvůli vůli dole na unašeči hřídele.
-> targa 2: V první řadě bych se vybod na ty 3body. Dál píšeš, že si sundaval airbox - při tom může dojít k porušení těsnosti mezi airboxem a víkem karbu (mixem) - u plynivky je to poměrně kritický místo, protože tam se na základě podtlaku určuje dávkování LPG. Stačí nepatrný zvětšení netěsnosti a ochudí se směs - zvlášť volnoběh a nízký otáčky. Kvůli tomu jem vždycky mixer těsnil proti víku gumovým těsněním a silikonem, na airboxu jsem to gumový těsnění proti plechu taky utěsnil silikonem a celej airbox musel perfektně dosedat na mixer a k tomu mu dopomáhal kromě Boha ještě 2 pružiny ze zadních brzd, který ho tlačily k sacímu potrubí.
A taky nezapomínat, že LPG je čas od času potřeba doštelovat, protože jednak se mění složení lpg, druhak ten primitivní podtlakovej systém řízení směsi se rozštelovává.
Škubání je obkle způsobený chudou směsí, takže zkusit malinko přidat bohatosti na reduktoru (proti ručičkám). A jestli má filtr víc jak 5tkm, tak radši vyměnit.
00:17:22
12.02.2009
12.02.2009

targa 2
.-> jarda.u1: Diky za radu, koupim teda novej rozdelovač a uvidime,jinak je vsechno v pohode startování na první otočeni i při 15 stupnovejch mrazech na lpg.
00:03:55
12.02.2009
12.02.2009

jarda.u1
Jinak myslim ze ve spojeni bezkontaktniho zapalovani z Favorita s 3 bodovymi svickami by nemel byt problem.Bezkontakt ma dost silnou jiskru a navic jiskra vzdy preskoci pouze mezi 2-ma body,takze nejsou vyuzity vsechny elektrody naraz.Tribodove svicky se montuji spise kvuli delsi zivotnosti,protoze logicky vydrzi dele,nez svicky jednobodove.Ja osobne pouzivam svicky Brisk,primo urcene pro provoz na LPG.
23:54:48
11.02.2009
11.02.2009

jarda.u1
-> targa 2: Ahoj,ja taky jezdim se spotrebakem na lpg a auto mi cukalo pri nizsich otackach,hlavne pri zatizeni.Mam tam motor Felicia a zapalovani favorit.Ver tomu,ze za to muze rozdelovac.Pokud ma hridel rozdelovace osovou vuli,tak se stane,ze mezi tou "rotujici hvezdici"v rozdelovaci a zakladovou deskou (ktera ma rovnez po obvodu takove 4 paprsky)zmizi vule a zapalovani v danem okamziku vynecha.Kdyz je vule hridele opravdu velika,tak se muze stat,ze ty rotujici paprsky zacnou drit o ty vnejsi a v rozdelovaci je pak patrny kovovy prach z oteru.Pokud mas moznost,tak zkus ten rozdelovac vymenit za novy,nebo za bezvadny.Me to od te doby dalo pokoj.Pak kdyztak dej vedet,jestli to tim bylo,nebo ne.Ahoj Jarda

23:14:44
11.02.2009
11.02.2009

venni
-> targa 2: zkus tam fakticky dát jakékoliv jiné svíčky jen na zkoužku.Taky mi tam ty 3 bodovky běhali asi týden a pak to začalo jít na tři válce a během chvilky se to srovnalo po dalším nastartování zase cukalo a když jsem je vyměnil mam svatej pokoj.Mam tam teď NGKčka.
23:06:45
11.02.2009
11.02.2009

targa 2
Delalo to i pred vymenou svicek,naopak po vymene to bylo dobry tak dva tydny, ted je to zase stejny.Jak mile se jede do mirneho kopecka a otacky jsou mezi 2000 az 2500 tak to cuka.Pak je to dobry.Jinak auto celkem jede az na tohle rozmezi.
21:04:54
11.02.2009
11.02.2009

Tampajs
Ty brisky 3 bodový bych vyházel.. Nemá to smysl pokud tam nemáš celej system MPi.. Klidně bych veřil že to dělaji ty..
Směs je dobrá?
Směs je dobrá?
20:18:18
11.02.2009
11.02.2009

zidlik
-> targa 2: no podle toho jak velký vůle to sou...nebo můžou bejt už hodně vytahaný rozvody atd...ale nevim ja řikám musel bysch to vidět já měl dneska taky luxusní problém taky to takhle cukalo a vubec to nejelo a nakonec to bylo víčkem rozdělovače a my sme rozebrali a vyměnili půlku motoru

18:22:35
11.02.2009
11.02.2009

Peopas
taktez mi to dela... i na LPG ale prisuzuji to rozdelovaci a odtrhum.LPG je na odtrhy nachylnejsi
16:59:55
11.02.2009
11.02.2009

djzeik
mě to dělal bordel v karbcu, zkus ho vyčistit, profoukat trysky a tak... ale nemusí to být tím...
16:27:10
11.02.2009
11.02.2009

targa 2
Zapalovaní je elektrické favo, a rozdělovač nějake malé vule ma.Myslite ze by melo smysl koupit nové?Svíčky jsem měl a typově odpovidaly championum co odslouzily.
10:27:47
11.02.2009
11.02.2009

zidlik
-> targa 2: není moc vyběhanej rozdělovač s vůlema??
09:15:48
11.02.2009
11.02.2009

vhml
A cuká to i na beznín? A proč 3bodové svíčky, které seriové zapalování efektivně nevyužije?
19:31:48
10.02.2009
10.02.2009

targa 2
Poradí někdo čím by to mohlo být?Předstih je serizene,svíčky jsou nové Brisk 3 bodové.Po výměně svíček to bylo týden dobré pak se to vrátilo.Nic se nedělo jen jsem menil termostat tak že jsem sundal filtrbox a dal spatky.Jedná se o felicii motor ve 130 na plyn.
