skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Favo 135 karber Lpg Brc problem ..
prohledat
7 příspěvků (zobrazeno 1 až 7) od 06.02.2009 do 07.02.2009, založil/a black_dragons
22:44:35
07.02.2009
07.02.2009

black_dragons
Nejdřív se v tom musíš zkusit trošku zorientovat, pak to řešit. presne si to vystih
22:52:49
06.02.2009
06.02.2009

King
-> black_dragons: Jo kámoš povídal! :) Ten kabel k cívce je snímání otáček a na základě toho signálu se otevírá či zavírá ventil na výstupu plynu z reduktoru (směrem k mixeru). Původní řešení bylo, že podtlakem v sání se blokovala/odblokovala velká membrána.
Takže to vypadá, že tam nic jako sytič není. Napadá mě jedině, že ta "řídící jednotka" LPG by měla onen ventil automaticky před startem na chvilku otevřít bez ohledu na stojící motor, ale to jenom takovej dohad. Každopádně ten ventil můžeš zkusit před studeným startem napojit natvrdo na +12V, jestli se to zlepší (ale pochybuju). Nejčastějc se stává, že se rozhasí nastavení bohatosti na reduktoru nebo se nečistotama zanese sedlo ventilku 2. stupně v reduktoru. Nejdřív se v tom musíš zkusit trošku zorientovat, pak to řešit.
Takže to vypadá, že tam nic jako sytič není. Napadá mě jedině, že ta "řídící jednotka" LPG by měla onen ventil automaticky před startem na chvilku otevřít bez ohledu na stojící motor, ale to jenom takovej dohad. Každopádně ten ventil můžeš zkusit před studeným startem napojit natvrdo na +12V, jestli se to zlepší (ale pochybuju). Nejčastějc se stává, že se rozhasí nastavení bohatosti na reduktoru nebo se nečistotama zanese sedlo ventilku 2. stupně v reduktoru. Nejdřív se v tom musíš zkusit trošku zorientovat, pak to řešit.
22:39:05
06.02.2009
06.02.2009

black_dragons
se v tom moc nevyznam ale je tam privedenej kabel k inducni civce kamos mi rikal ze to je jako sytic brc
21:28:30
06.02.2009
06.02.2009

King
-> black_dragons: Otázka zní - máš tam na reduktoru nějakej prvek, kterej je schopnej "obohatit" (nastříknout trošku plynu) před startem?
Na ostatních reduktorech řízených podtlakem (lovato, zavoli) je obvykle elektromagnet, kterej před startem na chvilku odblokuje velkou memránu, ale na brc to jaxi chybí.
Na ostatních reduktorech řízených podtlakem (lovato, zavoli) je obvykle elektromagnet, kterej před startem na chvilku odblokuje velkou memránu, ale na brc to jaxi chybí.
19:27:54
06.02.2009
06.02.2009

black_dragons
ja nemyslim sytic jako v karburatoru ale v systemu LPG BRC u starsich modelu tohoto provedeni se macka cudlik ktery se sam vraci a to je sytic na plyn ja mam novejsi system BRC a tam je to automatycke
19:18:55
06.02.2009
06.02.2009

Matsoft
odesel bimetal ktery ma na starosti funkci sytice?
19:06:59
06.02.2009
06.02.2009

black_dragons
mam problem s favem je to karbec brc ale ten novejsi sytic na plyn je automatycky ale problem je ze asi pred tydnem prestal fungovat auto proste nenastartuju kdyz je hodne studene treba rano musim to nakopnout a benzin a pak v poho ... nejak nevim ci to muze byt jeste mesic zpet to startovalo na -15 stupnu na plyn v klidu ale tet vubec nevite nekdo cim by to mohlo byt ??
