skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Těsnění pod hlavu při vysoké kompresy
21:59:26
03.02.2009
03.02.2009

Saky
-> Climber: tezko realizovatelne kdyz se presahy na virtu v lepsim pripade meri sparomerkami-)
13:15:50
03.02.2009
03.02.2009

Climber - zrušená registrace
Tak ono by taky nebylo od věci mít opravdu vsechny vložky ve stejný rovině
00:09:44
03.02.2009
03.02.2009

HodanL
Určitě budu lejt od 100 oktanů výš. Měla dokonce větší poměr, ale po odfrézování spalováků, klesnul maličko pod 12. Jinak je to 120cítka.
23:06:49
02.02.2009
02.02.2009

Jakub M.
-> barborek:
ale sériový těsnění není ten šmejd, kterej běžně koupíš... pokud vim, tak do všech škodovek 742 se dával elring... a ten to vydrží...
ale sériový těsnění není ten šmejd, kterej běžně koupíš... pokud vim, tak do všech škodovek 742 se dával elring... a ten to vydrží...
20:34:06
02.02.2009
02.02.2009

barborek - zrušená registrace
Seriové těsnění to musí vydržet. Hledej chybu jinde.
18:35:17
02.02.2009
02.02.2009

Kuladmin
-> Climber: A to my vime ale musis priznat ze pokud je to skodovka tak se uz skoro vic blizi k dieslaku jak k obyc normal zakladu skodovky no. 

17:41:36
02.02.2009
02.02.2009

Climber - zrušená registrace
-> petr s: -> Kuladmin:
Diesel má kompresní poměr kolem 1:20, dle provedení
Diesel má kompresní poměr kolem 1:20, dle provedení
13:37:55
02.02.2009
02.02.2009

vhml
-> Kuladmin: na rallyecross se u nás používá i 13:1 a funguje to i na carreru 100
12:29:01
02.02.2009
02.02.2009

Adam6666 - zrušená registrace
www.kalina.cz ..jinak sak nevite co ma za motor tak bych se k tomu radsi nevyjadroval....
12:18:29
02.02.2009
02.02.2009

Kuladmin
Todle si uz budes muset skoro nechat udelat na zakazku nekde tu jsou jmena a odkazy na lidi/firmy co to delaji. Ale jak uz podotkl petr s todle uz je skoro naftak a ne benzinak co do toho chces lejt za beno?? Leteckej nebo zavodni 102 oktanovej?? Neprepiskl si to trosku s tim snizovanim hlavy??
11:46:30
02.02.2009
02.02.2009

petr s
-> HodanL: Tohle není sportovní motor ale diesel
11:44:21
02.02.2009
02.02.2009

HodanL
Zdravim. mam problémy s těsněním pod hlavou. Mam kompresy okolo 12 : 1 a těsní nevydrží. Nevíte kde seženu těsní do sportovní motorů?
