tlak oleje ze serva

prohledat
8 příspěvků (zobrazeno 1 až 8) od 26.01.2009 do 28.01.2009, založil/a Olgoj Chorchoj
řadit dle data
10:50:27
28.01.2009
Saky
-> Jakub M.: nejlepsi na tom je ze staci jedno spatne cidlo a je to na rozbiti huby kdyz najednou prestane posilovat-)
08:37:04
28.01.2009
Jakub M.
-> Saky:
přesně tak, dnešní auta pokud zrovna ještě mají hydraulický posilovač (ne elektrohydrauliku) mají tenhle ventil řízený elektronikou vzhledem k rychlosti jízdy, aby řízení pocitově tuhlo a přenášelo tak více informací do rukou řidiče....
00:19:47
28.01.2009
Saky
-> Olgoj Chorchoj: podle me vetsina ma vnitrni prepousteci ventil a od volnobeznejch otacek ma konstantni tlak, konkretni tlak je vetsinou i uveden na typovem stitku..
19:06:50
26.01.2009
Olgoj Chorchoj
hustoles, díky moc!!! kdo, milí strojaři, víte, jak je to s tou závislostí tlaku na otáčkách???
17:44:01
26.01.2009
petr s
Takhle to vypadá ale je tam více lamel
zvětšit tlak oleje ze serva - obrázek od petr s vložen 26.01.2009 17:44:01
17:38:32
26.01.2009
Olgoj Chorchoj
yes, to sem chtěl vědět! Dá se říct, jaký to dává tlak (u konkrétního čerpadla které znáš, nebo i obecně...) případně, jaká je závislost tlaku na otáčkách... Počítám, že se to nesnižuje6 ale třeba se to od určitých otáček skoro nezvýší (např. od volnoběhu). Lamelový systém neznám10 Dík
17:18:00
26.01.2009
petr s
-> Olgoj Chorchoj: Tam zuby nejsou jsou tam lamely
11:29:12
26.01.2009
Olgoj Chorchoj
nevíte kolik to je (dejme to třeba do relace se škodováckým olejovým čerpadlem při X otáčkách... je jedno, jak to vyjádříte)...? třeba kdo jste někdy něco podobného rozborkovali, vzpomenete na princip (klasika zuby?), nebo je to jinak?? Dík
Extreme Tyres