10 příspěvků (zobrazeno 1 až 10) od 25.01.2009 do 25.01.2009, založil/a Tom125
řadit dle data
19:10:59 25.01.2009
Tom125
Teď jsem zjistil, že vložka na 1. válci má trhlinu, takže asi motor nechám bejt. Je to do auta pro mámu do práce, takže jen přehodim jinej motor a bude to. Tenhle třeba časem dám do kupy.
18:02:27 25.01.2009
rolls
-> Tom125: no nem som expert ale sa mi zda ze moc nove saly na to davat asi nebude dobre, jedine ak je kluka po vybruse nie? bud tam daj to co tam bolo alebo nechaj vybrus IMHO... skusenejsi asi povedia lepsie ako ja
17:59:05 25.01.2009
petr s
-> Tom125: Ale jestli jsi tam naměřil to co píšeš tak je klika na výbrus je zbytečné to skládat
17:55:49 25.01.2009
Tom125
-> darklord: Měřil jsem ojniční. No vemu do krámu asi tu starou šálu a podle ní to koupim.
-> Tom125: predpokladam ze si nemeral hlavne ale ojnicne lozisko... original ma 45mm, prvy prebrus 44,75, druhy prebrus 44,50
13:17:26 25.01.2009
Tom125
Mikrometr nemám, šuplerou má klika 44,65. Je to teda první výbrus?
13:06:13 25.01.2009
Petas.Kejdz
-> Tom125: mikrometrem zmeř kliku , pak se podívej do andrta a tam zjistís na jakej potrebujes výbrus.
11:42:28 25.01.2009
Tom125
-> FORM: No právě že ona je zadřená, a ta kluzná vrstva je úplně vydřená.
11:30:43 25.01.2009
FORM - zlomená ojnice
změř tloušťku mikrometrem nebo lepší šuplerou
11:23:58 25.01.2009
Tom125
Potřeboval bych poradit, podlě čeho se na ojniční šále pozná na který je to výbrus. Mám na ní vyražené číslo: - v 1. řádku = 1 83
- v 2. řádku nějaké dlouhé číslo
Znamená ta jednička že je to první výbrus?
Je to na 120 motor. Dík