-> MiroJ: To jsou hodnoty, kterými by se možná dala vystihnout délka kabelů v dm...

Nicméně, podle knížky má být odpor kabelů (v kOhmech) 15-19/1 m délky, nejvýše: 1. svíčka 22,4 2. svíčka 25,2 3. svíčka 26,6 4. svíčka 30,8 cívka 19,6. Uvedené hodnoty jsou uváděny s tolerancí +/- 40%
Takže když si to člověk přebere, tak to v podstatě může vykazovat velice široké spektrum hodnot. Pokud máš podezření na kabely, zkus je třeba zapůjčit od někoho, komu to jezdí normálně nebo rovnou kup nové, tady stojí kolem 120,- Kč a můžou se hodit vždycky.
Jinak nevím, jestli nehledáš problém tam kde vůbec není. To co popisuješ podle mě dělá v zimě každá druhá až třetí škodovka. Nemůže být to, že to předtím nedělalo způsobeno tím, že když si jezdil před tou výměnou nápravy a přev., bylo ještě teplo? Nedělalo ti to loňskou zimu totéž?
Zkus se ještě podívat na vzduchový filtr, kdyžtak aplikuj Velfobin, pokud to v chladnějším období než jsi vyměnil to co jsi měnil, stálo, může tam být zkondenzovaná nějaká voda. A jinak jak říkají ostatní, změřit kompresi.