skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Motor favorit ohřátí
21:03:23
21.01.2009
21.01.2009

Klubko_
to zacalo najednou? jinak jak pise peta klic. To by mohla byt ucpana volnobezna tryska
14:47:22
21.01.2009
21.01.2009

Steves2
Mně to chcípá i bez sytiče a po zahřátí nedrží...
14:39:49
21.01.2009
21.01.2009

Klubko_
kdyz je zahratej na provozni teplotu, tak furt chcipa?
Nebo jak to ted zacalo me, ze kdyz nastartuju tak na sytic ok, ale po par stovkach metru dojedu na krizovatku a chcipa (takze v okamziku kdy se vypina sytic, ale motor je este studenej) a musim pomahat plynem? A po zahrati uz drzi.
Nebo jak to ted zacalo me, ze kdyz nastartuju tak na sytic ok, ale po par stovkach metru dojedu na krizovatku a chcipa (takze v okamziku kdy se vypina sytic, ale motor je este studenej) a musim pomahat plynem? A po zahrati uz drzi.
14:32:36
21.01.2009
21.01.2009

Strašlivý Píďa (aka PeťaKlíč)
seřízení volnoběhu, tryska volnoběhu - první dva rychlý nápady
14:28:53
21.01.2009
21.01.2009

Steves2
Hoj potřeboval bych radu, když se mi ohřeje motor( fáčko) tak to začne chcípat. Zhasne motor a musí se znova nastartovat, jak se sundá noha z plynu tak konec. Nemáte někdo drahocenou radu? díky
