Teplomer + tlakomer oleja

prohledat
58 příspěvků (zobrazeno 51 až 58) od 20.01.2009 do 07.03.2009, založil/a MOLSO
řadit dle data
19:39:01
20.01.2009
MOLSO
-> vhml: aha ... tak sa necham prekvapit 3

-> suri: ved uvidime ... ale mozno by dakto vedel pomôct 4

existuje nejake čidlo teploty ktoré ma tenšie telo ? alebo by sa dalo napr osustružiť škodovacke ? 40 (to asi nie 47 alebo zeby aj hej ? )
19:32:49
20.01.2009
vhml
-> MOLSO: to bych ti právě možná lhal. Myslím sim že má taky 1,5 ale přesně ti to nepovím
19:26:11
20.01.2009
suri
-> MOLSO: prinajhoršom ho kúpiš stojí 300sk a závit zistíš
19:25:10
20.01.2009
suri
-> MOLSO: píše 14 ale či 1,5 alebo 1,25 alebo 1,75 alebo 2 nevie
19:24:02
20.01.2009
MOLSO
-> rolls: pretoze origo set budik stoji nejake peniazky a skusam ci sa to da vyriesit aj inak lacnejsie. navyse tie trojbudiky v kaplicke mi moc nepasuju a chcem to skusit vyriesit low - cost 4

-> vhml: cidlo tlakomeru oleja zigulakove je M14x1.5 ?
19:09:08
20.01.2009
vhml
Žigul má taky M14. Čidlo teploty do zátky nenarveš. Je třeba na hlavu zátky navařit šestihran, který bude provrtaný a mít závit na čidlo.
19:07:06
20.01.2009
rolls
mozno blba otazka...ale preco nepouzijes nejaky origo set budik + cidlo ale bastlis nieco?
18:37:27
20.01.2009
MOLSO
Takže problém ... favo motor. Olejový systém má 4 záslepky na bloku - na prsiach, pred filtrom a za filtrom - jedna využívaná na baroskop závit M16x volačo, a jednu pri prsiach a rozmer neviem. No a chcem použit na meranie teploty oleja klasicke čidlo teploty vody zo shade - M14x1,5. A tu nastava problém Chcel som z bývalej redukcie na olejové čidlo vyrobiť redukciu pre čidlo teploty. Pri prevrtavani na čidlo sa však privelmi stenčili steny redukcie a redukcia ma malú pevnosť a láme sa pri doťahovaní.

Poradí niekto o nejakej redukcii do bloku v ktorej je závit M14x1.5 ?

a další dotaz. nevie niekto aký závit má čidlo pre tlakomer oleja (budík) zo žigula 1500, 1600 ?

Dakujem
Extreme Tyres