par otazok ohladne Go

prohledat
40 příspěvků (zobrazeno 1 až 40) od 18.01.2009 do 25.01.2009, založil/a kuko
řadit dle data
19:35:11
25.01.2009
rolls
dik

-> minno: ja silikon mozem2 2
19:22:57
25.01.2009
gabo000000 - zrušená registrace
-> rolls: davam oboje a poriadne vsetko odmastnujem
19:16:16
25.01.2009
MOLSO
-> minno: 3 ale silikony lepsie tesnia 47
18:51:31
25.01.2009
minno
-> rolls: silikonove prsia to uz nie je ono2
18:47:10
25.01.2009
suri
-> rolls: iba silikón a dobre omastiť ale ak máš tak aj poriadne tesnenie ale nie také čierne s obchodu také čierno šedé
18:46:06
25.01.2009
rolls
otazka...ked davam prsia...je nutne dat aj to papierove tesnenie alebo staci ten cerveny silikon? alebo oboje?
12:33:55
20.01.2009
alchstuip - (Až kým nás STK nerozdelí)
-> Gemini: MYslis GrillPur od tatrachemy alebo nejaku inu vec? Ja som ten Grilpur skusal na 40 rocny motovyfuk. malo to asi 50% ucinnost, takze vnutro skodovackeho motora by to mohlo zvladnut v pohode.
11:21:32
20.01.2009
Gemini
zistil som ze dobre umyva taka sracka na zapecene veci grili a panvice, cernota ide dole, tak aj karboon
10:02:36
20.01.2009
gabo000000 - zrušená registrace
aj cistim vsetko 95kou6
07:37:25
20.01.2009
Saky
-> kuko: vlozky se nelisujou do bloku, to ze ti nejdou beznou silou stare vyndat neznamena ze se lisujou, pokud mas motor OK tak vyndas vlozky normalne rukou a stejne tak se zandavaji.. takze k tematu.. ofrezujes blok treba o 0,5mm na tom v podstate neni co nepochopit.. pak vezmes vlozku nasadis na ni medeny tesnici krouzek vyberes ten nejtenci a das do bloku.. a zjistis ze mas moc velky presah protoze si ubral ten blok.. takze musis jeste adekvatne k tomu snizit i vlozku a nebo osazeni na vlozce tak aby byl spravny presah vsech vlozek..

chemie kdybych si tak vzpomnel na jmeno-) vyzkousel jsem toho spoustu pres ARVU Carlan atd atd a s vetsinou pripravku vetsinou nechas na motoru ruce a stejne to neni nic moc.. ja vozim motory myt profesionalne kde je namaci v nejake lazni pak je vytahnou a ostriknou horkym wapem a je vetsinou jak novy.. na myti malych veci doma si od nich ten pripravek kupuju stoji to asi 200kc/l prodavaji to v sudech ale nevzpomenu si na jmeno..
22:08:49
19.01.2009
doly120
-> Pavel P..: Jestli ji jěště ten člověk má,tak vím o někom kdo by měl zájem40 3 4
22:02:09
19.01.2009
petr s
-> kuko 19.01.09 20:54:08: Blok se nejdříve ofrézuje a potom usadí vložky musí mít přesah
21:57:01
19.01.2009
kuko
poprosim prispievat k teme, sukromne veci cez id, dakujem
21:55:43
19.01.2009
Nwkt
-> Pavel P..: 12 150 150
21:52:41
19.01.2009
Pavel P..
-> Nwkt: ne
21:50:34
19.01.2009
Nwkt
-> Pavel P..: Na LSo by nebyla? 3
21:48:01
19.01.2009
Pavel P..
-> rolls: original v tubusu...4
21:35:36
19.01.2009
kuko
-> Matthes, záškodník z TechWebu:
keby bol v dezolatnom stave tak sa do neho nepustam;)
to co ja povazujem za mierne vyzrane, by 99percent osadenstva virtu vcetne teba neriesilo vobec, ako zavadu uz vobec nie a ako nutnost uz z principu nie
upraveno 1x, naposled 19.01.2009 21:36:46
21:33:46
19.01.2009
rolls
-> Pavel P..: je to aspon kolbesmit ci ako sa to pise?
21:33:03
19.01.2009
Pavel P..
-> rolls: ses neptal....3
21:32:14
19.01.2009
rolls
-> Pavel P..: si sa nevedel skor ozvat?261 261 261 261
21:31:32
19.01.2009
rolls
by sa to chcelo asi venovat teme, debata ci sa to oplati alebo nie je nepodstatna, kazdy da co chce a za kolko chce IMHO5
21:29:46
19.01.2009
Matthes, záškodník z TechWebu
-> kuko: Ale postav si LS, ale proc zacinat na bloku kterej je vyzranej v dezolatu...
21:26:06
19.01.2009
Pavel P..
-> minno: kdyby vašnosta chtěl i novou sadu vložek s pístama na 120ku tak bych veděl o jedné. pokud jí ten člověk ještě má. a byla by levná1
20:54:08
19.01.2009
kuko
-> Saky:
objasni mi trocha tu upravu vloziek pri zfrezovani bloku, ak tomu spravne rozumiem tak sa vlozky najprv do bloku nalisuju a az potom sa z toho kompletu odoberie material? tym padom by sa nemuseli riesit presahy... alebo sa mylim?
wapku mam, neni problem ju napojit na teplu vodu, vies mi teda poradit konkretnejsie tu chemiu?
blok je zatial neposkodeny, veskere zavity a rovinne plochy motora prezili rozborku bez najmensej ujmy, preto by som chcel v tomto smere pokracovat a nespravit nejaku hrubu chybu pri vyberani vloziek

-> Matthes, záškodník z TechWebu:
mas pravdu, za tu sumu som uz mohol mat urcite motor s vacsimi hodnotami vykonu a Nm, ale to pre mna neni priorita, rozhodnutie padlo na LS a nemyslim ze by som tymto nieco pokazil, viezol som sa uz vela krat na 136 a aj na 120LS, takze viem co chcem;)

-> Peterr:
kazda moja doterajsia vacsia investicia prevysovala trhovu hodnotu 25 rocnej skodovky, to ale rozhodne neni argument ktory by mal ovplyvnit moj zamer, renovacia skodovky urcite neni vysledok racionalneho myslenia:)

-> ZdenoR:
trefa do cerneho;)

-> suri:
mas s nimi aj osobnu skusenost, alebo len vies ze to robia?
upraveno 2x, naposled 19.01.2009 20:55:57
20:40:57
19.01.2009
peti
-> minno: uplne stebou suhlasim, som za zachovanie auta v povodnom stave . a taky pekne zgenralkovnay povodny 120 motor je pre mna ovela krasji a hodnotnjesi ako nejaki favo motor napriklad
ja keby ze sa mam rozhodnut medzi novym motorom( favo, fabka...) a zgeneralkovanim povodneho motora tak urcite volim GO, je to dobry pocit ked povodny 20 rocny motor vyzera ako novy a je hlavne spolahlivy4
20:08:30
19.01.2009
minno
-> rolls: vieš ešte o nejakých nových blokoch 120? Jeden do zásoby by som kľudne bral :-) Už mi leží doma fungl nová 120L hlava, tak prečo nie aj blok :-)
20:05:15
19.01.2009
minno
Len si nezabudnite uvedomiť, že pomaly ale isto nám začína doba, kedy stará škodovka nie s technologicky vyspelejším a výkonnejším napr. Fa motorom nadobúda vyššiu cenovú hodnotu, ale práve naopak, stará škodovka s originálnym technologicky možno \"nič-moc\" motorom, ale za to v perfektnom stave, pomaly začína nadobúdať tú hodnotu ešte vyššiu - ani nie tak cenovú, ako morálnu.
Už to prestávajú byť autá na bežné jazdenie, skôr na koníček.
Osobne mi tiež viac srdce zaplesá, keď vidím krásnučný staručký motor, ako fabka motor v 30 ročnej škodovke....
upraveno 1x, naposled 19.01.2009 20:06:22
17:15:36
19.01.2009
suri
-> kuko: len to čo viem takže zdvihátka nové originál + hliník tyčky kúpiť nové
na vložky je vyrážač skús ho urobiť s nejakého hliníka
šrobarinu na hlavu musíš zohnať orginál alebo dať všetko imbus rozmery sú v katalógu ale radšej zožeň originál inak by som už uvažoval aj o novom bloku ked je všetko okolo nové
prebrus kľuky 1200 aj s šálamy
16:49:00
19.01.2009
rolls
novy blok motora stoji 900sk, nie az taka velka investicia, sada valcov a piestov do 5000 tis. vybrus zalezi na firme, zdvihatka sa daju bezne kupit, sroby hlavy tak isto5
15:31:47
19.01.2009
ZdenoR
-> Saky: Treba chce mit puvodni cislo motoru...
15:10:51
19.01.2009
Saky
nechtel jsem aby se to tady zvrhlo v to jestli to ma nebo nema smysl.. to si musi kazdy zvolit sam.. nekdo ty duvody ma nekdo ne to je kazdeho vec..
nicmene kdyz ctu to co pise ze musi vlozky mlatit kladivem zdvihatka jsou KO atd tak investice do takoveho bloku kdy dnes jakykoliv jiny stoji cenu hliniku je podle me nesmysl.. ono i GO motoru jako takoveho je pouze pro nadsence...
14:47:16
19.01.2009
Petkar1
-> sep: Pořád ty ceny jsou ale relativně OK v porovnání s jinými vozy.4
14:42:06
19.01.2009
sep
-> Peterr: :jsou lidé kteří chtějí mít v prvotřídním stavu sériový motor,který jim výkonově naprosto vyhovuje z nejrůznějších důvodů,podle mého to není o nic horší investice než jakákoliv jiná,protože smysl nemá v podstatě žádná která jde do 25 let staré škodovky.
12:36:28
19.01.2009
Peterr
alchstuip - (Až kým nás STK nerozdelí) 19.01.09 11:58:33 napsal:
→ Saky: Preco by bol blazon, ked do toho investuje? Preto,
ze nechce ziadny pololegalny/ne­legalny upraveny motor 136 s vnotornos tami
z fabie ale normalny zgeneralkovany 120 LS?


cena investicie do motora je skoro zhodna s cenou rovnakeho auta a celeho
12:24:53
19.01.2009
Matthes, záškodník z TechWebu
-> alchstuip - (Až kým nás STK nerozdelí): Ale vychozi motor by mohl sehnat lepci...
11:58:33
19.01.2009
alchstuip - (Až kým nás STK nerozdelí)
-> Saky: Preco by bol blazon, ked do toho investuje? Preto, ze nechce ziadny pololegalny/nelegalny upraveny motor 136 s vnotornostami z fabie ale normalny zgeneralkovany 120 LS?
10:12:08
19.01.2009
Saky
-> kuko: za prve jsi blazen kdyz do toho investujes-) ale to je samozrejme tvoje vec..
k tvym otazkam.. zdvihatka se daji bezproblemu koupit a vymenit, chces-li to poradne kup abnormalni a prestruz blok..
blok se da samozrejme vzit i zeshora je to celkem bezne treba u upravenych motoru, ale musis vzit v uvahu to ze te to bude stat i upravu vlozek..
vlozky pokud budes mit vysoustruzenej ( a zfrezovanej) pripravek kterej presne padne do vlozky oprese o hranu vlozky a projde dirou v bloku tak s takovym pripravkem vyndas vlozky bez poskozeni jak vlozek tak bloku..
na cisteni je toho spoustu, ale doma toho moc neudelas, pokud nemas horkou wapku a spoustu chemie.. profesionalni cisteni je zarucene a ani ne tak drahe..
srouby orignalnim balenim nemuzes nic zkazit
tesneni pouzivam vetsinou to papirove a hlavne motorovy tmel
22:46:28
18.01.2009
gabo000000 - zrušená registrace
-> kuko: velka skoda ze zapad... inac k tesneniam..ja sa prikalnam ku gumovim a spouzitim rozumneho mnozstva silikonu...gufera davam odjakziva zancky gufero...nejak ich ale neodporucam extremen ale netvrdim ez su zle..ja s nimi nemam zlu skusenost..zatial...s tym blokom..nie je zvykom to zbrusit ale mozno by sa to dalo...len tu ide o to ze potom by viac vystavali vlozky..ked staci dat doel desatinu mozno sa este budu dat spravit presahy...ale to si pockaj az ti poradi niekto zbehlejsi...vybrus kluky a vyvazenie viem ale len kosice8 sruby kupujem vo FABORY super sortiment a pevnsoti do 12.9 bez problemu ..sruby hlavy vies kupit v obchode origo ake tam idu presne tak to by som radsej tak riesil..zdvyhadka sa u nas daju este kupit nove..80sk kus tusim...
22:32:17
18.01.2009
kuko
zacal som sa konecne venovat tejto problematike na mojom aute a mal by som zopar otazok na vas zbehlejsich ohladne dielov, rozborky, zborky a inym nejasnostiam pri tejto cinnosti, motor aj ked to bude len seria, chcem mat spraveny poctivo a nechcem robit kompromisy, alebo alternativny, velmi malo veci ostane povodnych, co sa dalo som kupil nove a ze ma to stalo penazi:) (motor povodne 120L, planovany upgrade na LS)

takze:
-pri rozborke som zistil ze zdvihatka ventilov (valceky) maju zo spodnej strany viditelne poskodenie, doslova je tam akokeby prasklina v tvare pavuciny a vychadza zo stredu spodnej kruhovej casti, toto ,,poskodenie\\\" som videl na 6 z 8 kusov a mna zaujima ci je to normalny jav, alebo je to na vymenu (je to vobec zohnatzelne?)

-blok motora je na vrchnej dosadacej ploche mierne vyzrany, zvykne sa tato cast frezovat ako napriklad dosadacia plocha hlavy?

-akym sposobom dokazem co najmenej desktruktivne k bloku vysekat von vlozky valcov? (ide mi o blok, vlozky vyhadzujem)

-aky pripravok je najvhodnejsie pouzit na ocistenie vodneho kamena a karbonu z bloku?

-budem kupovat novu srobarinu na hlavu, chcel by som nieco poriadne a nie nepevnostne blato, mam si davat pozor na nejakeho vyrobcu, alebo je tento tovar tak uzkoprsy ze si nemozem ani vyberat? co je vlastne lepsia volba, inbus, alebo 6-hran?

-ake tesnenia su vo vseobecnosti najvhodnejsie na pouzitie? korkove, gumene alebo papierove? mam ich z kazdeho kopec a neviem ci je medzi tym nejaky rozdiel v konecnom dosledku (vana, veko, prsia...)

-su typy gufer ktorym sa treba vyhnut, alebo naopak ich preferovat? pocul som dobre referencie na nemecke GOE

otazky tykajuce sa hlavne slovenskych clenov;
1. mate niekto typ alebo skusenost s nejakou firmou, alebo dielnou kde robia vybrus kluky, salok a jej nasledne jej dynamicke vyvazenie so zotrvakom a remenicou? najlepsie na zapadnom slovensku

2. dalsia potreba je nauhlovat ojnice, tak isto neviem kde a kto sa tomu venuje
(je mi jasne ze existuje aj google, ale potrebujem vediet radsej konkretnu skusenost ako zoznam firiem)


otazky budem priebezne doplnat podla aktualnosti, ked tak ma doplnte co by bolo dobre spravit ked uz to mam raz rozobrane a venuje sa tomu

za odpovede a prispevky dakujem
upraveno 2x, naposled 18.01.2009 22:42:06
Extreme Tyres