výměna

prohledat
10 příspěvků (zobrazeno 1 až 10) od 17.01.2009 do 21.01.2009, založil/a Fero
řadit dle data
11:55:08
21.01.2009
Nwkt
-> Saky: Určitě si jí viděl 4 tu ode mě
08:45:55
21.01.2009
FORM - zlomená ojnice
-> Saky: Jojo, to byly první 130, ten motor měl i jiné zvláštnosti, měl jiné zadní gufero na klice oproti všem ostatním, šály na klice měly v základu tloušťku 2mm jako tomu je u 105/120, ale samozřejmně větší průměr. Novější bloky a 135/136 už mají šály 2,5mm.
07:35:32
21.01.2009
Saky
-> FORM: tak sem zase chytrejsi.. asi jsem videl jeste malo kdyz sem nevidel 130ku s malejma steftama.. i kdyz je rpavda ze petikanalovej motor uz sem nevidel asi 10let -)
15:51:50
20.01.2009
FORM - zlomená ojnice
Jak říká Petr, byly obě provedení bloků u všech typů motorů (kromě 135/136). Bloky se širokým nálitkem na číslo měly silnější výztuhy a štefty M10, ať už jednalo o 105, 120 nebo 130.
11:50:28
20.01.2009
petr s
-> Saky: Právě jsou oba druhy šteftů podle roku výroby
11:35:30
20.01.2009
Saky
-> FORM: pokud pujde ze 130ky na 120ku tak nemuze mit problem ne? pokud obracene tak by mohl narazit na komplikac e a usel prevrtavat z 8 na 10 a nebo jsou i 130ky s mensim steftem a 120ky s vetsim?
01:10:15
18.01.2009
FORM - zlomená ojnice
Maximálně by bylo vhodné požít motor podobného ročníku, aby ti seděly štefty na spoji s převodovkou.
11:38:49
17.01.2009
Nwkt
Ano, já taky tak jezdil
01:06:30
17.01.2009
Syny
jako co se tyce montaze, tak ano... Ale co se tyce papiru tak ne :)
00:30:00
17.01.2009
Fero
čau prosim vás když chci vyměnit v mí 130cítce motor, mam tam 130cítku a chci dělat GO motoru tak tam chci dát prozatim 120cítkovej, de to kus zakus že? stačí vyndat 130 a dát tam 120?
Extreme Tyres