Ja bych sel urcite do velke kliky. Pokud k tomu pouzijes i zbytek z fabky mas vlozky a pisty ktere vydrzi vsecko.
a tady u tech motoru a malych rozdilu si hrat na to co je podctverec ci nadctverec je volovina. je to maly rozdil. garantuju ze fabku s nejakou solidni vackou pojede v otackach jak pila (osobne vyzkouseno)
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
co je lepsi? 78/72 nebo 75,5/78 ?
prohledat
57 příspěvků (zobrazeno 1 až 50) od 16.01.2009 do 29.01.2009, založil/a Mlhoš - zrušená registrace
20:17:09
28.01.2009
28.01.2009

anubis
-> Saky: jak se říká proč to dělat jednoduše když to jde složitě


19:23:36
28.01.2009
28.01.2009

Saky
-> Mlhoš: co je seriova vyfrezovana vlozka? nejak si nedokazu predstavit jak by nekdo frezoval vlozky.. resp dokazu, ale nechapu proc by to nekdo delal slozite kdyz to jde jednoduse-)
19:21:36
28.01.2009
28.01.2009

Saky
-> Gemini: no jo Dlouhy-) ten toho dela co svet nikde jinde nevidel.. ale zajimalo me jestli to dela nejaky motorar na urovni-) no tak pokud mas patricnou trubku tak pak neni problem.. akorad ja o zadne takove trubce nevim.. za zkousku by to asi stalo-)
17:48:48
28.01.2009
28.01.2009

Mlhoš - zrušená registrace
hodne nad tym uvazuju jako druhy motor......ale asi je vyhodnejsi ta kombinace 75,5/78
sice co sem se ptal borcu na vrchoch tak rekli ze maji 78/78 a ty vlozky seriove ale vyfrezovane a ze jim to drzi ze s tim nemely zadny problem ale moc se mi to nezda.....
sice co sem se ptal borcu na vrchoch tak rekli ze maji 78/78 a ty vlozky seriove ale vyfrezovane a ze jim to drzi ze s tim nemely zadny problem ale moc se mi to nezda.....
16:20:10
28.01.2009
28.01.2009

Gemini
-> Saky: myslim ze Dlouhy to tak delal......v banovciach robia vacsie vlozky z liatinovej rury, sustruzenim a honovanim.....ziadne odliatky....

13:27:06
28.01.2009
28.01.2009

Saky
-> Petkar1: kterej blázen děla vrtání 78 do seriovejch vložek?
-> Mlhoš: kdekoliv-) ale počítej cena cca 6000 pokud budes kupovat.. pak existuje moznost vlastni vyroby, projdes operace jako vyroba modelu vyroba odlitku, NC obrobeni, honovani.. a pri cca 50kusech aby se ti to vyplatilo ses na cca polovicni cene.. 7 sad prodas, pokryjou naklady a dalsich 5 ti zbyde na pokusy-) jedina mala nevyhoda ze musis investovat..
-> Mlhoš: kdekoliv-) ale počítej cena cca 6000 pokud budes kupovat.. pak existuje moznost vlastni vyroby, projdes operace jako vyroba modelu vyroba odlitku, NC obrobeni, honovani.. a pri cca 50kusech aby se ti to vyplatilo ses na cca polovicni cene.. 7 sad prodas, pokryjou naklady a dalsich 5 ti zbyde na pokusy-) jedina mala nevyhoda ze musis investovat..
12:51:35
28.01.2009
28.01.2009

Mlhoš - zrušená registrace
a ty specialni vlozky sa daju sehnat kde?
12:32:26
28.01.2009
28.01.2009

Petkar1
-> Mlhoš: Někdo to tak dělá:) Otázka je životnost. Leší je převrtat blok a speciální vložky.
00:20:44
28.01.2009
28.01.2009

Saky
-> Mlhoš: nesmysl to tak delat..
00:01:47
28.01.2009
28.01.2009

Mlhoš - zrušená registrace
a nemate nekdo vyzkousenu zivotnost klasickych vlozek vyfrezovanych na 78mm prumer?me se zda moc tenka ta stena dik
18:03:17
27.01.2009
27.01.2009

elbacil
-> Climber: To máš pravdu ale tu sa bavime čo je lepšie 75,5/78 alebo 78/72.

17:39:15
26.01.2009
26.01.2009

Climber - zrušená registrace
-> elbacil: Myslim, že s 1500 by mě nenechali jet ve třídě do 1200ccm.
10:49:23
25.01.2009
25.01.2009

elbacil
čo už ste sa uplne zbláznili? Skracovať tyčky?Znižovať zdvih?Všetci chcu výkon,kruťak a vy tu robite opak.Radšej 78/78 a máte pokoj.
23:10:58
22.01.2009
22.01.2009

Gemini
-> Climber: skor by sa dali upravit tie hlinnikove, nalisovalo by sa to spetne do toho oceloveho puzdra.......nad tym odvodom tepla som aj ja rozmyslal, prvy kruzok robi moc moc a v pripade tej motorky ma mozno 1mm, mensia stycna plocha ale ty japonci to maju nejako zvladnute parchanti 

22:15:16
22.01.2009
22.01.2009

Climber - zrušená registrace
-> Gemini: tak si uprav hlinikovy a dolu neco navař a vysoustruž ten tvar, nbo udelej tyčky z gruntu nove, aspon budou presne a vystreděné. Ja bych se spis u toho pistu bal, jak bude pobírat normalnou sílu pusobici na stenu vložky a taky jaky to ma krouzky, takze odvod tepla je ve hvezdach.
21:28:10
22.01.2009
22.01.2009

Gemini
-> Climber: ty ses uplne Hardcore.....

18:58:10
22.01.2009
22.01.2009

Climber - zrušená registrace
-> Gemini: taky zkratis
nebudes mit dole sice tu bambuli, ale nepotrebujes s tim najezdit 100 000, ja to tak taky kdysi mel u motoru, mel jsem 75,5/68 zdvih
nebudes mit dole sice tu bambuli, ale nepotrebujes s tim najezdit 100 000, ja to tak taky kdysi mel u motoru, mel jsem 75,5/68 zdvih
18:10:26
22.01.2009
22.01.2009

Gemini
-> Climber: a co tycky zdvihacie ??? 

16:47:22
22.01.2009
22.01.2009

Climber - zrušená registrace
-> Gemini: tak sniž blok a utoč vložky, běžně se to tak dělá
16:25:21
22.01.2009
22.01.2009

Gemini
-> Gryzly: mozem skusat na mensom zdvihu a inom motore, nie fabia 

16:03:47
22.01.2009
22.01.2009

Gryzly
-> Gemini 18.01.09 20:29:31: A co snížit blok a upravit vložky. U takhle drahých vložek asi experiment s nejistým výsledkem.
17:14:33
21.01.2009
21.01.2009

elbacil
Do 2500 otáčok sa šupátka ani nepohnu.Uzavreté šupátka maju priemer asi 15 mm .
20:49:14
20.01.2009
20.01.2009

Gemini
-> Adam6666: bacil nepovedal ze chodi do prace ako na sprintoch, mozno ked nestiha.....ale pri beznom vozeni, 1/10 plynu nema byt preco spotreba vysoka
20:39:21
20.01.2009
20.01.2009

Adam6666 - zrušená registrace
a ono to jde uskrtit dobrou vacku 300/300 tak aby se s tim dalo jezdit za 7 litru? to uz tam potom leti jen vzduch a mozna nejake vypary a svicky krasne do bila ne?
to musi byt ale hniloba pokud to jen lechtas....
to musi byt ale hniloba pokud to jen lechtas....
19:37:56
20.01.2009
20.01.2009

elbacil
-> Gemini: Pri normálnej jazde zhruba 7 litrov.
07:27:34
20.01.2009
20.01.2009

Saky
-> Gemini: nema cenu komentovat.. tak aby to melo 10l tak nebudes vyuzivat ten vykon.. a proste si to cele protireci.. proste nejde skloubit ostrej zavodni s necim co se pouziva denne na jezdeni do prace.. ze nekdo jezdi zavody s "lepsi seriovkou" neznamena ze je to zavodni motor..
ja beru jako zavodni motor neco co bude mit vykon mezi 90-100pct vykonu ktery se da z daneho motoru dostat.. tzn ze 14ky se da dostat cca 150koni tak zavodni bych nazyval neco co ma nad 135koni.. tak aby to proste bylo konkurenceschopne pri skutecnem zavode.. to ze nekdo dostane ze 14ky 100koni pouziva to na denni provoz a obcas si s tim zajede zavod ktery klidne i vyhraje (urcite to ale nebude zavod na úrovni) neberu jako argument ze se daji skloubit tyto proste neslucitelne podminky..
ja beru jako zavodni motor neco co bude mit vykon mezi 90-100pct vykonu ktery se da z daneho motoru dostat.. tzn ze 14ky se da dostat cca 150koni tak zavodni bych nazyval neco co ma nad 135koni.. tak aby to proste bylo konkurenceschopne pri skutecnem zavode.. to ze nekdo dostane ze 14ky 100koni pouziva to na denni provoz a obcas si s tim zajede zavod ktery klidne i vyhraje (urcite to ale nebude zavod na úrovni) neberu jako argument ze se daji skloubit tyto proste neslucitelne podminky..
22:48:48
19.01.2009
19.01.2009

Gemini
-> Saky: spotreba moze byt do 10 litrov pri normalnej ceste, co si myslim ze je super na taky motor, taku spotrebu maju rozhasene skodovky a favority
20:49:45
19.01.2009
19.01.2009

Saky
-> elbacil: sem se seknul.. o zivotnosti tam nic nepise-) a spotreba je vlastne subjektivni.. nekomu pripada 5l hodne nekomu 40l standart..
20:48:10
19.01.2009
19.01.2009

Saky
-> elbacil: no jestli dokazes takove podminky skloubit tak takove motory delej lidi ti utrhaji ruce.. -) proc jen asi lidi chodi sezonu co sezonu na GO zavodniho motoru kdyz je to tak jednoduche? jenze ono je vyhravat a vyhravat, vykon a vykon.. jak se rika mezi slepymi jednooky kralem.. tim te nechci nijak urazit.. jen proste nemas pravdu
20:06:51
19.01.2009
19.01.2009

Trax
-> Gemini: Ja vim, videl jsem nekde video a psal to tam, ze ma karbece z motorky

19:50:58
19.01.2009
19.01.2009

Gemini
-> Trax: karburatory z motorky.....Bacilovi to ide fakt dobre
19:06:08
19.01.2009
19.01.2009

Trax
-> Adam6666: tak je fakt, ze pokud to do prace tlaci, tak ma asi supr spotrebu

18:57:19
19.01.2009
19.01.2009

Adam6666 - zrušená registrace
-> Trax: na sprint to dotlačíš vlastni silou, tam nastartujes odjedes sprint a odtlacis pryc, a nebo si tam muzes dat šlapátka....
a spotreba lepsi nez diesel...
a spotreba lepsi nez diesel...18:41:59
19.01.2009
19.01.2009

Trax
-> elbacil: A jak si skombinoval nizkou spotrebu s vitezstvim na sprintech? 

18:12:42
19.01.2009
19.01.2009

elbacil
-> Nwkt:Tie podmienky sa teda vobec nevylučuju! Ja totiž také auto mám.
18:01:18
19.01.2009
19.01.2009

Trax
-> Mlhoš: v dnesni dobe se jezdej sprinty v E1400 normalne s 1500...

17:51:03
19.01.2009
19.01.2009

Mlhoš - zrušená registrace
to uz je pak vysoky obsah.....trida E1-1600.......na sprintoch trida do 1600....ja chcu skusit do 1400.....
22:14:31
18.01.2009
18.01.2009

Martin120L
-> Mlhoš: Když 78/72 bude lépe chodit do otáček jako Rko , pokud 75,5/78 malý píst na velký zdvih taková lepší 105n, nebo udělej čtverec 78/78 finančně asi dražší ale na furt.
22:01:11
18.01.2009
18.01.2009

m8rinek
-> Gemini: nejsi prní ale posledni s badanim nad moto pistama :)))
20:29:31
18.01.2009
18.01.2009

Gemini
chcelo by to o 10mm dlhsiu ojnicu, potom by sa dal s toho piesta ubrat material a urobit bombirovany piest ktory by mal cca 160gramov.....
20:27:05
18.01.2009
18.01.2009

Gemini
ja som urcite za fabiu, ........mensi zvih znamena vacsie otacky ale ked sa jedna napr o 80x50, milimetre nehraju taku rolu....pri 8000ot uz hej......
dostal sa mi do ruk piest-ojnica z motorky vrtanie 75, piest ma 170g , cap 45g, ojnica 360g, cap je 17mm tak som to supol na ojnicu z fabie a hodil do motora
mala kompresna vyska ale ako napad to neni zly 
dostal sa mi do ruk piest-ojnica z motorky vrtanie 75, piest ma 170g , cap 45g, ojnica 360g, cap je 17mm tak som to supol na ojnicu z fabie a hodil do motora
mala kompresna vyska ale ako napad to neni zly 
19:34:26
18.01.2009
18.01.2009

kury
To si sežeň raději třeba Swifta Gti

19:26:23
18.01.2009
18.01.2009

vhml
-> elbacil: tak to si asi zvolil už od základu špatný auto 

19:23:57
18.01.2009
18.01.2009

Syny
-> Nwkt: no prave 

19:00:58
18.01.2009
18.01.2009

Nwkt
-> Syny: Který se všechny navzájem vylučujou 

18:54:37
18.01.2009
18.01.2009

Syny
-> elbacil: Docela dost podminek ne? 

18:52:24
18.01.2009
18.01.2009

elbacil
-> vhml: a ty by si čo odporučal aby sa s tým dalo chodiť do roboti a vyhrávať šprint,kopec aj slalom a málo žralo aby policajti nebuzerovali.
11:49:35
17.01.2009
17.01.2009

vhml
-> elbacil: zkus si to přečíst od začátku, doporučuju především čtvrtej příspěvěk...
11:39:57
17.01.2009
17.01.2009

elbacil
Ked je priemer piestu vačši tak tlak posobi na vačšiu plochu a v druhom pripade posobi sila (menšia) dlhšie.Tak čo je lepšie?


