Nedrží volnoběh

prohledat
20 příspěvků (zobrazeno 1 až 20) od 12.01.2009 do 13.01.2009, založil/a dalibor
řadit dle data
21:50:41
13.01.2009
Tom125
-> dalibor: Hele, mě to dělalo přesně to samé co tobě, a bylo to falešným vzduchem, který přisával jeden sací svod mezi přírubou a hlavou. Taky jsem si lámal hlavu co to je, tak jsem to rozdělal a zkouknul rovinnost příruby. Byla trošku prohnutá, tak jsem ji srovnal a už to drží a je to v pohodě. Taky to může být netěsným svarem, na tý fotce toho není moc vidět. Nebo u tý přípojky tuším na posilovač.
17:42:20
13.01.2009
dalibor
Na to naklonění jsem se ptal kamoša co spravuje motorky a říkal že to tolik nevadí, ale asi jo dudu dál laborovat a stovnám to tak jak má být a uvidím, diky všem ra radu.
11:29:11
13.01.2009
darklord
-> dalibor: hm tak to bola prva vec co ma napadla, a nepredpokladal som zeby si ich dal inak... takze najskorej dorovnat karburatory ako maju byt a potom debugovat
11:20:48
13.01.2009
dalibor
-> Tom125: Hladina je dobrá ale karburátory nejsou přesně v tom ůhlu tak jak na motorce, to si mislím že je vono.
21:52:08
12.01.2009
Tom125
-> dalibor: A hladinu v karbech si kontroloval?
21:42:57
12.01.2009
dalibor
-> Tom125: Zkoušel a dobré, asi se na to vi...u a dám tam něco vyzkoušeného, ale nevím co.
21:38:48
12.01.2009
Tom125
-> dalibor: Zkoušel jsi už jestli to někudy nesaje falešnej vzduch jak psal -> c.j.: ?
21:32:40
12.01.2009
dalibor
Tom125, trysky jsou origo, ale na ten volnoběh si myslim že to nebude mít vliv, to spíš až při jízdě v otáškách
21:25:47
12.01.2009
Tom125
-> dalibor: Ještě koukám na tom odkazu píšou, že hlavní tryska ja 118. Máš ji tam? Já myslím že je to málo. Já jsem měl v karburátorech originál trysky 130, a bylo to málo. Teď mám myslím 150 a je to dobrý.
21:23:16
12.01.2009
dalibor
podtlaky seřízeny, proč sehnal jsem je za pák ... chtěl jsem to vyzkoušet, co doporučuješ tam tak dat, aby to jelo.
21:22:27
12.01.2009
Tom125
Tak tak, seřídit podtlaky a bude to dobrý. A volnoběh bych nastavil tak na 1000ot/min.
21:21:39
12.01.2009
darklord
-> dalibor: no tak potom ako pise c.j., bude to niekde prisavat, zle zosynchronizovanie... a konieckoncov tiez nechapem naco to bude dobre...
21:11:21
12.01.2009
c.j.
A máš nějak pořešené podtlaky na těch karbcích? Zkoušel jsi je synchronizovat? No hlavně si myslím, že ti ty karbce netěsní a přisávají vzduch.. A vůbec nechápu, proš to tam bastlíš 2
20:54:32
12.01.2009
dalibor
Karburátor ma průmer 33mm, při studenem motoru to ty otáčky drží pekne, ale při zahřátém padají, zkoušel jsem to i na višší volnoběh ale z vysokých otáček to šlo dlouho dolů než se to dostalo na ty volnoběžné protože je moc otevžená klapka a přísává to benzín z hlavní trisky.
upraveno 1x, naposled 12.01.2009 20:56:06
20:19:04
12.01.2009
darklord
-> dalibor: podla toho linku vidim ze jeden karburator je na 600ccm, predpokladam ze mas dva karby (tj na cca 1200ccm obsah), ale tak ma napada.. aky mas nastaveny volnobeh? pretoze sa tam tiez pise o volnobeznych otackach 1250-1350...
cize ak je motorka 4takt tak by som ladil volnobeh cca 1300 - ten drzat musi, ale ked das mensi tak nemozes cakat pravidelny chod. to je ako keby som chcel na SEDRe nastavit volnobeh na 120 otacok.. tiez by to neslo.
druha vec je vacka - tiez neviem aky je pre nu \"normalny\" volnobeh
a ked sa tak divam na ten zotrvak, tak ten podla mna tiez na pravidelnosti volnobehu neprida, len tak pre zaujimavost do kolko to chces s tym tocit, podla mna su tie karburatory predimenzovane (stihaju motorku pri 11500ot, to si neviem realne predstavit na skoda motore byt sebelepsie vyvazenom)
upraveno 1x, naposled 12.01.2009 20:22:46
19:32:04
12.01.2009
dalibor
19:27:17
12.01.2009
dalibor
Kanlaly sani 31, leštěne ventily + upravene, uprava spalovaku vyleštěn, vyleštene pisty, zvětšeny sedla, odlehčen setrvak.
zvětšit Nedrží volnoběh - obrázek od dalibor vložen 12.01.2009 19:27:17
19:06:53
12.01.2009
darklord
jaky motor? parametre karbecov? atd...
17:43:23
12.01.2009
dalibor
Dotaz, upravoval jsem motor a dal jsem tam karburátory z motorky YAMAHA FZR 600 R, při studeném motoru volnoběh drží asi tak 700 otáček, až se zahřeji nedrží, když přidám na klapkách šroubkem tak to vyletí do otáček a jde to pomale dolu a po chvíli zas nahoru a pořát dokola, když to vyskočí nahoru tak to přisává benzín od jehly, vačka 298 / 276, nevíte někdo nebo nějaká zkušenost. Moc díky
Extreme Tyres