Nestartuje...

prohledat
22 příspěvků (zobrazeno 1 až 22) od 10.01.2009 do 13.01.2009, založil/a Jožynek
řadit dle data
16:42:00
13.01.2009
gabo000000 - zrušená registrace
jalentak ked uz sa sem pise tak skusenosti:
brisk praskli 2 po 20km..enchapacka..inac slo fajn...
NGK sviecky boli cierne a nejak to blbo spalovalo
bosh-no problem..zatial
22:34:34
12.01.2009
MOLSO
-> Jožynek : mas tam aj formular osadzovaciu tabulku podla vozidla .... pozri co tam odporucaju... a ja kukam a odporucaju 15 ky 40 tak ku p 15ky no :)
upraveno 2x, naposled 12.01.2009 22:37:30
20:38:49
12.01.2009
Jožynek
Prevzate zo stranok BRISKu:

Je tepelná hodnota zapalovacích svíček důležitá při osazování do motoru vozidla?

Tepelná hodnota (téměř vždy vyjádřená číslem ve středu označení typu zapal.svíčky) je velmi důležitý parametr zapalovací svíčky. Zvolí-li se svíčka příliš teplá pro daný motor, může dojít ke zničení motoru, zvolí-li se svíčka příliš studená, dojde ke snížení elektrického izolačního odporu povrchu špičky izolátoru zapalovací svíčky a svíčka přestane zapalovat směs benzínu a vzduchu ve spalovacím prostoru.

Podla ich stranok na 105S, L maju ist 15tky, teraz zase nebude mu vadit ked dam 17tky?
upraveno 1x, naposled 12.01.2009 20:47:39
15:07:13
12.01.2009
vhml
-> King: já jsem jeden čas míval taky briskový 14tky v zimě a nefungovalo to špatně. Nevylučuju ale, že to mohlo fungovat lépe. Takže pokud bych jezdil jenom v zimě krátký trasy, tak by ty 17 byly asi lepší viď? Já jsem se v tom značení nikdy moc nevyznal. Studená svíčka do tepla, teplá do zimy, to je mimo moje myšlení :-D
14:41:08
12.01.2009
Jožynek
-> King: dobre si to napisal....asi skusim tie BRISK n 17YC...snad to bude oki, dufam teda...7
11:01:40
12.01.2009
King
-> vhml: Jenže Jožynek píše, že mu tam nějakej "odporník" dal 14tky - pakliže je to stejná konvence zančení, jakou používá BRisk, pak jsou to na danej motor kurevsky studený svíce a pak není divu, že zastudena je v prdeli.
-> Jožynek : Na ty 17tky od Brisku jsem normálně fungoval, dokonce i na LPG. Samozřejmě, že ze začátku, když dáš do motoru studenější svíčky, než tam patřej, tak to může fungovat, ale začnou se potahovat úsadama a v extrémních podmínkách pak nepřeskočí jiskra mezi elektrodama. Nezbejvá, než konstatovat, že průměrnej automechanik je většinou někdo, kdo má vybavení a prostory pro výměny dílů na autě, dokáže vyřešit okruh notoricky se opakujících závad, ty složitější závady někdy vyřeší postupnou a nákladnou výměnou dílů, ale v podstatě o teorii motoru ví tolik co průměrnej virťák :)
07:55:44
12.01.2009
ferrari
Tak neviem, ja odjakživa používam Brisky, teraz som ich dal dokonca do Corsy a už 5000 km...no problem...ja som verný Brisk...zatiaľ...hlavne ale, aby tam boli také, aké tam majú ísť...podľa katalógu N15YC do 120tky a N14YC do LSky...www.brisk.cz/index.php
11:35:00
11.01.2009
suri
tak yožen PAL N7Y -> Jožynek :

-> Bobesh: nj Brisk išiel do predele staré N7Y fungujú všade
10:27:45
11.01.2009
Jožynek
-> Bobesh: tak co by si mi navrhoval? pac nechcem ze to kupim a bude to opat nahovno...dal mi tam BERU pac na BRISK nadaval, ze to vymiena na kazdom aute co mu daju na opravu...tak uz nevim...
09:13:20
11.01.2009
Bobesh
-> Jožynek : Ač patriot,jsem poslední rok proti Briskům zaujatej a nejen já. Poslední sadu na matčiný 125 jsem byl nucen vyházet v průběhu prvních 500km,kombinace "odlítanejch"Br isků a Palek tam funguje normálně,naše 130L si taky nedala říct a lítá zase na odlítaný NGKčka.
08:52:20
11.01.2009
Jožynek
-> vhml:
takze co odporucas, dat tam Brisky?
konkretne co povies na tieto \"teple\" sviecky BRISK n 17YC?
upraveno 1x, naposled 11.01.2009 08:52:53
22:42:36
10.01.2009
vhml
-> suri: Beru jsou narozdíl od Brisků kvalitní svíčky...
To, že běžná vytahaná škodovka většinou na nic jinýho než Brisky nefunguje, je věc jiná
upraveno 1x, naposled 10.01.2009 22:43:45
20:39:15
10.01.2009
Jožynek
-> Kuladmin: nic obyc 105ka vytahana...

EDIT: sviecky som neriesil, dal mi ich tam automechanik (podla jeho slov su to dobre sviecky) a za tu dobu od kedy ich mam, som nemal problem zo startovanim, az teraz, a tie Brisky 17tky mi boli doporucene preto ze su to \"teple\" sviecky...
upraveno 2x, naposled 10.01.2009 22:43:14
20:09:36
10.01.2009
Kuladmin
A co to je teda za motor jdnou tam davas 14 pak 17 ??? dej tam takove znaceni co tam patri. S takovou tepelnou hodnotou jaka tam ma byt.
upraveno 1x, naposled 10.01.2009 20:09:57
19:59:54
10.01.2009
suri
-> Jožynek : brisky a tie čo máš teraz hodiť do okna predajne ja som urobil a neľutujem ako ísť 2x za deň do mesta po posratú sviečku
19:50:48
10.01.2009
Jožynek
-> suri: -> Kuladmin: sviecky mi tam daval teepek, co nadaval na brisky ze su nahovno (fakt je ale ten ze predtym tam boli brisky a nebol problem).....jak som mal problem prednedavnom s motorom.....
BRISK n 17YC co na nich poviete?
upraveno 1x, naposled 10.01.2009 19:51:24
19:41:52
10.01.2009
Kuladmin
A hlavne ty co do toho motoru patrej.
19:40:27
10.01.2009
suri
-> Jožynek : to čo sú preboha za sviečky kúp poriadne čampiony a uvidíš
19:35:36
10.01.2009
Jožynek
jo a svicky su: BERU ultra 14–7BU
19:21:15
10.01.2009
Jožynek
-> vhml: Svicky maju nevm kolko, mesiac, dva....viac nie...., keby bola bohata zmes by to robilo uz aj predtym nie?
19:17:19
10.01.2009
vhml
Postarší svíčky? Moc bohatá směs?
19:07:35
10.01.2009
Jožynek
Zdarec, posledny tyzden mam taky problem (teraz ked su take vacsie mrazy), ked pridem rano k autu (po noci státia vonku) nataham AC, vytiahnem sytic, bez plynu, a natocim to, tak stale len toci, toci, ma nejake naznaky ze naskoci ale nenaskoci...sviecky su stale zasrate, aj ked na prechlastanie si davam pozor, tak nevm, ked vyberem sviecky poutieram ich a prefuknem, tak potom motor naskoci....(uz v priebehu dna ked aj dlhsie auto stoji, neni problem natocit ho)...posledne asi 6krat co som isiel autom a z toho som musel asi 5krat vybrat sviecky, predtym to nikdy nerobilo, len teraz ten posledny tyzden...Cím to moze byt?
upraveno 1x, naposled 10.01.2009 19:08:52
Extreme Tyres