Motor 742.135 a 742.136

prohledat
20 příspěvků (zobrazeno 1 až 20) od 08.01.2009 do 10.01.2009, založil/a choze
řadit dle data
02:00:59
10.01.2009
Tauren
-> choze: Měla by pasovat protože někteří tyhle hlavy upravujou na tyhle motory (zvětšujou kanálky atd.) Já myslím že na 99% to jde. Já mám 742.136 a hlavu z Fábie a sem vysmátý jak lečo teď třeba -12C a na LPG mi to chytá na první šlehnutí.
21:41:30
09.01.2009
duma
Já teda nevím co tady řešíte.
Ale na blok 136 a 135 pasujou všechny škodovácké hlavy. AT je to Favorit nebo felda nebo Fabia pak jen zaleží co stím budeš dělat.
20:07:49
09.01.2009
LuisiLe
-> choze: ano pasovala bi ti hlava felda na blok 742.135/6
19:49:42
09.01.2009
mb136gl
vie mi niekto podľa obrázku napísať, z čoho to je hlava?? podľa mňa favorit 135 BMM
zvětšit Motor 742.135 a 742.136 - obrázek od mb136gl vložen 09.01.2009 19:49:42
19:17:09
09.01.2009
c.j.
Moje hlava na Favu rv.89 taky nemá barevnou značku (a setřená ani umytá určitě není :D )
19:14:21
09.01.2009
choze
-> Jakub M.: dík to sem chtěl vědět.
ak ještě jeden dotázek pasovala by 50kw hlava z feldy na blok z 742/136
19:07:02
09.01.2009
Jakub M.
-> choze: ne...
19:00:43
09.01.2009
choze
ale jo mě jde ale jen o to jestli se na 742.136 dávaly 50kw hlavy nebo ne
18:35:50
09.01.2009
Strašlivý Píďa (aka PeťaKlíč)
muj znáček na hlavě žádnou barvu nemá tak su z toho takovej............. na přírubě čerpadla je číslo motoru a pod ním označený 136 tak stejně furt nevim co tam teda mužu lejt 8
18:31:04
09.01.2009
J3STER
-> choze: Já sám nepoznám 50Kw hlavu takže ti nepomůžu. Zeptej se někoho tady z virtu, kdo má 50-ku feldu, jaké čísla jsou na jejich hlavách.4
18:26:05
09.01.2009
choze
a co teda ta 40 a 50 kw hlava
18:07:38
09.01.2009
Jakub M.
742.136 na bezolovo má na štítku hned za typovym čílem motoru osmičku, stejně tak jako 135tka, protože i ty byly na olovnatej benzín.. 4
17:51:01
09.01.2009
ferrari
Tak takto, hlava pre 742.136 by mala mať teoreticky buď biely znak (vtedy treba použivať benzín s náhradou olova, nie čistý natural), prípadne tiež modrý a zelený. Modrý a zelený znak značia, že motor môže spaľovať bezolovnatý benzín a dve farby sú iba preto, aby sa odlíšil rozličný dodávateľ...

135 sú bezolovo, ako už bolo napísané...
upraveno 1x, naposled 09.01.2009 17:51:24
17:31:28
09.01.2009
choze
-> J3STER: jasný, hele a k tý hlavě, to byly hlavy z 781, nebo i z 742, co mněly 50 kw, Jo a jak poznám tu 50 kW hlavu?
upraveno 1x, naposled 09.01.2009 17:32:13
17:07:15
09.01.2009
LiMaK - 742 forever
742.135.....všechny tyto motory jsou na bezoolovo

742.136...jak která hlava....nejak se to dá zjistit podle hlavy, nekteré byly na olovo,nektere už trvale na bezolovo
15:19:57
09.01.2009
BeBe
-> Peťa Klíč: mne sa zda ze je 742.136 na bezolovnaty benzin s nahradou olova,teda nie natural,ale to co sa u nas predava ako UNI BA95
13:04:51
09.01.2009
Strašlivý Píďa (aka PeťaKlíč)
136 není na bezolovo ?!?!? ja do rapla 136 leju natural v návodě stojí že je to na bezolovo
12:33:34
09.01.2009
J3STER
-> choze: U 135-kové hlavy jsou sedla spékaná z prášku(prášková metalurgie) a 136-ka má sedla z litiny. 135-ka má menší kanály o proti 136-ce. 40 a 50 Kw klava se liší tvarem kanálů4
18:03:01
08.01.2009
choze
Vím, že tu už je nekolikrát psáno ale já se v tom nějak furt neorientuju.
Tak za prvé, bloky jsou stejný.

Písty jsou u 136 normal a u 135 maj vybrání.

Hlava jaký rozdíly? U 135 jsou sedla upravený na bezolovo, u 136 ne. Dál ventily 136 má sací větší je to tak?
A ještě mi vrtá hlavou termín 40 a 50 kw hlava, a co se jedná.

Prosím uveďte mi to na pravou míru.
Extreme Tyres