Karbec z Fava do Rapida 136

prohledat
17 příspěvků (zobrazeno 1 až 17) od 03.01.2009 do 08.01.2009, založil/a DVoři
řadit dle data
15:01:29
08.01.2009
Labros
-> LiMaK: A kdo napsal takový kecy, že vracečkou z odbublinkovače jdou do nádrže jedině plyny?
14:08:30
08.01.2009
Matthes, záškodník z TechWebu
-> LiMaK: Ok :)
13:23:13
08.01.2009
LiMaK - 742 forever
-> Matthes, záškodník z TechWebu:
ja vim že to tak ma byt, jen me tu pobavily kecy o tom, ze tou vraceckou jdou do nadrže "jen" nejake plyny....

to je pitomost...vracecka vrací zpatky vsecek benal, co se nevleze do karbu,což na volnobeh je celkem dost, kdyz si predstavím, že ta sama ac pumpa nakrmí karbec dostatecne pri vsech jizdnich rezimech, takze bych se divil, kdyby naopak zpateckou nestihal benal tect zpatky....
pri absenci odbublinkovavace bych mel naopak strach, ze se mi zacne preplavovat karbec, jelikož LEKR je konstruovan jako obtokový,takže uz při vývoji bylo pocitano s obtokem...pitomost do nej rvát natvrdo vsecek benzin z ac-pumpy....to musí zákonite jednou neco odejít....
13:19:15
08.01.2009
LiMaK - 742 forever
-> Klubko_:
ja taky startuju na brnknutí, lekr s odbublinkovavacem zapojený.

este me napadá, podíval ses do manuálu k fáčko startování??
studený motor(mráz) --> musí se pedál plynu proslápnout na podlahu a pak startuvat bez pedalu --> je to kvuli aktivaci aut.sytice

teplý motor(po delsí jizde) --> pri startování drzet pedál do poloviny seslapnutý

jako mi osobne to startuje na brnk i ted v mraze i v horku v lete....v zime jen proslapnu a a ktivuju sytic, v lete se nahnu skrz otevrene okynko a otocim klickem....takze manual a realita je jedna vec, skutecnost druha.
ale odbublinkovavac funguje i u me, i na 99%favoritů kolem me.
11:14:13
08.01.2009
Klubko_
-> Matthes, záškodník z TechWebu: nevim, ale ted proste startuju na brnknuti. Ono jak to zjistit ze 3 kdyz to nejde nedestruktivne rozebrat. Ale byl vyndanej z fanouse, kterej sam prijel na ekolikvidacku
16:35:04
07.01.2009
Matthes, záškodník z TechWebu
-> LiMaK: Tak to ma byt.

-> Labros: To musi obtekat, setri to AC pumpu.
15:31:18
07.01.2009
LiMaK - 742 forever
Labros 07.01.09 14:53:31 napsal:
Primární funkce odbublinkovače je odpouštět benzinový výpary, on LEKR
nemá jako SEDR nic na odpařování benzínu, když chcípnete horký motor,
do atmosféry už se kvůli emisním předpisům odpouštět nesmělo, tak
Pierburgy dostaly odbublinkovač. To znamená, že jezdit to
s ním může.


tak to mam asi nejakou silenou origo skodovackou(742) ac-pumpu....
nejak moc mi asik tlačí...
na volnobeh mi to tim prepadem chcije benzin,co je navíc, zpatky do nadrze...potůček to je pekny :-(
takze zadne pouze vypary,ale 2l pet flasku to naplni za minutku...
14:53:31
07.01.2009
Labros
Primární funkce odbublinkovače je odpouštět benzinový výpary, on LEKR nemá jako SEDR nic na odpařování benzínu, když chcípnete horký motor, do atmosféry už se kvůli emisním předpisům odpouštět nesmělo, tak Pierburgy dostaly odbublinkovač. To znamená, že jezdit to s ním může.
12:58:42
07.01.2009
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Klubko_: Nebyl vadny?
10:28:48
07.01.2009
Klubko_
ja sem asi rok jesdil bez odbublinkovavace, pak sem ho sehnal a po tydnu sel pryc. Neosvedcil se mi. Blbe to s nim startovalo. Chovalo se mi to jako SEDR. Po rano chytlo a zdechlo a pak sem startoval az s dlouhym premlouvanim. Je to zvlastni, ale je to tak.
02:09:36
07.01.2009
mirco
a inak lekr pôjde aj bez tej prídavnej nádržky na prepad a normálne mám odkúšané má tiež ventil ktorý plavák zavrie a benzín už nejde do karbíka takže dá sa urobiť aj bez prepadu, má to kamarát na škodovke bez problémov a jazdí viac ako pol roka 6
01:58:19
06.01.2009
LiMaK - 742 forever
-> Matthes, záškodník z TechWebu:
mi to nevysvetluj, ja uz jezdim na lekru pres rok :-)

ja na to sel jinak a predelal sem odvzdusneni nadrze a na vracecku sem pouzil ten vyvod, na kterem je puvodne nasazena ta mala odvzdusnovaci hadicka(pod vickem) + uprava odvzdus.hadicek,aby to odvzdusnovalo obe pulky nadrze :-)
21:57:23
05.01.2009
Matthes, záškodník z TechWebu
-> LiMaK: Osobne sem si nanejtoval jednu matku M10 do hrdla nadrze - doforoty kdyz sem daval vlecku 1
21:43:14
05.01.2009
LiMaK - 742 forever
jedna vec je sani,
redukcni 10stupnova podlozka a bud jako redukce z 742 na 781sani,
a nebo cele 781sani a jen 10stupnova sikmina + delsi stevty.

dalsi vec je napojeni lanka plynu (potrebujes akorat zrucnost a myslenky)
napojeni hadic v pripade vyhrivaneho sytice-potrebujes nejake "T"kusy na hadici.

dalsi vec je vyreseni prepadu zpatky do nadrze. 742 karbec ma jen jednu hadici-vstup.
pokud plovak sedru uzavre, tak ac-pumpa vlastne tlaci na prazdno,bo ten plovak nepretlaci.

Lekr je ale delanej prutočně...takovy ten maly odbublinkovavač ma jeden vstup, a vystup na karb a vystup zpatky do nadrze...TAKZE musis vyresit, kde tu vracecku napojis,aby ti benal chcal zpet do nadrze.


To je asi snad vsecko
21:59:58
03.01.2009
Evž@
....nebo vyrobit redukční podložku na origo sání Rapid bez sklonu
21:22:55
03.01.2009
Matthes, záškodník z TechWebu
Jde. Potrebujes upravit favo sani... ten blbej sklon 6
21:12:39
03.01.2009
DVoři
Chci se zeptat jestli jde dat karbec z facka na 742.136 Rapid a co je k tomu potreba.
Dik
Extreme Tyres