skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
karbec
prohledat
28 příspěvků (zobrazeno 1 až 28) od 02.01.2009 do 21.01.2009, založil/a maverick15
21:21:19
21.01.2009
21.01.2009

djzeik
A já to stejně našel, kdo chce, založte si firmu na převrtávání trysek, našel sem vrtáky s přesností na dvě desetiné čísla, už sem si je obědnal, seru na to, převrtám staré a je po problému! www.maister.cz/vrtaky-val
cove-2913-vybrusovane-lesk
le-kaag-cz.aspx
21:03:08
21.01.2009
21.01.2009

djzeik
no rád bych klidně dělal experimenty, ale mám taky problém č. 2, kde sehnat tak velké trysky, včera sem brouzdal po netu celý den, a trysku se závitem m5 a dírkou 2mm sem prostě nesehnal, leda sehnat tak přesné vrtáky, a převrtat staré co? dají se takové vrtáky sehnat?
06:47:20
21.01.2009
21.01.2009

MerHanz
-> djzeik: jde o to co je to za motor. Na LS mám dif. 22/24 a osazení tr. 120 vz. 200 a tr.135 vz: 140 a jde to, ale určitě by se dalo líp.
18:55:28
20.01.2009
20.01.2009

Evž@
-> djzeik: natryskuj to minimálně na 136 ...otázka je jestli to bude stačit....pojede to určitě...ale mohlo by i víc podle těch trysek...origo rozměry pro 136 najdeš tady
autoweb.lutin.cz/z%C3%A1s tavba_motoru_favorit_13513 6.htm
autoweb.lutin.cz/z%C3%A1s tavba_motoru_favorit_13513 6.htm
17:54:02
20.01.2009
20.01.2009

djzeik
zdarec, tak kdo mi teda poradí, jak mám natryskovat ten karbec, dyž mám tu vačku a hlavu???

17:41:49
07.01.2009
07.01.2009

Evž@
-> djzeik: převrtat staré
21:12:39
05.01.2009
05.01.2009

djzeik
a to je? kde se to dá najít?
18:53:56
04.01.2009
04.01.2009

teeny
-> djzeik: měl bys to udělat podle vačky
16:26:57
04.01.2009
04.01.2009

djzeik
a když mám na motoru z fava ve škůdce danej ddsr, a má vačku 280/280 a sníženou hlavu, jak mám tryskovat, staší taky podle 130ítky SEDR origo?
00:07:34
04.01.2009
04.01.2009

skodenka
-> Nwkt:
dik fakt sy my pomohol super a je po probleme
dik fakt sy my pomohol super a je po probleme
00:03:31
04.01.2009
04.01.2009

gabo000000 - zrušená registrace
ono v podstate hoci aj dobry sedr.ddsr.lekr.alebo weber ktory je dobre natriskovany nepokruteny a v co najlepsom stave môze fungovat na upravenom motore dobre:)) ja mam webra na v podstate seriovom motore v lahkom aute tu je video:
nic extra..v id je rozobraty motor..ej to viac menej seria
nic extra..v id je rozobraty motor..ej to viac menej seria

00:00:55
04.01.2009
04.01.2009

Nwkt
-> skodenka: Z rapida, pokud by si chtěl nechat fáčkovej tak musíš udělat podložku na změnu sklonu
23:57:38
03.01.2009
03.01.2009

skodenka
-> Nwkt: dobre a to tam potom zostane karbec z fava alebo z rapida ?? mne by vyhovovalo z rapida ale fakt aj tak sy my pomohol aspon toto dik 

17:58:31
03.01.2009
03.01.2009

m8rinek
-> Pavel P..: DDSR prostě ublejvá, ostrá zatáčka auto se zebleje, na běžnej provoz to teda nevadí, ale...
17:46:00
03.01.2009
03.01.2009

Nwkt
-> djzeik: www.skoda110r.cz/article.
php?id=286
17:44:45
03.01.2009
03.01.2009

djzeik
hele, a jak je natryskovaný SEDR 130?
15:19:30
03.01.2009
03.01.2009

MerHanz
-> m8rinek: trocha snehu nebo jen mokrý kostky a jde všechno

14:53:36
03.01.2009
03.01.2009

Pavel P..
-> m8rinek: tak co pindáš vole že do zatáčky bude problem?
když se jezdí normálně tak nevidim problem... spíš bych se bál tý akcelerační pumpičky pravěký.
když se jezdí normálně tak nevidim problem... spíš bych se bál tý akcelerační pumpičky pravěký.10:36:56
03.01.2009
03.01.2009

m8rinek
-> Pavel P..: no to asi ne, ale to jde se škodovkou?? :D :)))
02:15:11
03.01.2009
03.01.2009

Nwkt
-> skodenka: Sání z Rapida 135/6
02:10:14
03.01.2009
03.01.2009

skodenka
caute mam askodu 110r a mam tam favoritovi motor a nie je tam urobena ziadna uprava hlavy ani nicoho je len pretesneny a vymena rozvodov bola nutna
ale mam problem s hladinov v karburatori preto ze je nahnuty asy sy to tak my slim a pocul som o niecom takom ze existuje iny sani alebo podlozka alebo karbec ktory by to vyrovnal nemate niekoho kto by my poradil co s tym
ale mam problem s hladinov v karburatori preto ze je nahnuty asy sy to tak my slim a pocul som o niecom takom ze existuje iny sani alebo podlozka alebo karbec ktory by to vyrovnal nemate niekoho kto by my poradil co s tym
23:15:02
02.01.2009
02.01.2009

Pavel P..
-> m8rinek: když zatáčku nebudu brát dveřma napřed tak se nebude odlejvat ne?
15:43:04
02.01.2009
02.01.2009

m8rinek
-> Pavel P..: no sem s tim
jinak problem ddsr, že to je sprinterskej karbec, do zatáčky je problem no :(
jinak problem ddsr, že to je sprinterskej karbec, do zatáčky je problem no :(
13:18:33
02.01.2009
02.01.2009

Pavel P..
-> Klubko_: takovejch jsem mohl mít ranec... kdybys chtěl mám tu weber z chryslera 160gt, difuzory má sice jen 33/33 ale mohlo by to s tim dobře lítat a žrát

13:07:16
02.01.2009
02.01.2009

Klubko_
zkus si sehnat karbec "polmo" je to licencni weber z polskejch fiatu obsah 1500 taky ho shanim na svuj motor podobne upravenej jak ten tvuj
12:57:15
02.01.2009
02.01.2009

Pavel P..
-> Olgoj Chorchoj: je takovej problem DDSR natryskovat? difuzory má 22/24 a ty se daj ještě vyměnit..... mě Kratochvíl radil dát na 130ku DDSR že prej je daleko lepší a dát tam difuzory 21/25 a natryskovat jako SEDR 130..
12:31:40
02.01.2009
02.01.2009

Olgoj Chorchoj
těžko radit: DDSR ukrutně ublejvá a je počítanej na objem 1107... a pierburg je ještě menší:D Weber ze starších kapitalistickejch pekáčů...
11:44:31
02.01.2009
02.01.2009

maverick15
zdravim kluci.chci se optat jaky je lepší karbec na upravený motor jestli ddsr a nebo pierburg s fava.motor ma ostru vačku sniženu hlavu a takové věcičky.a je to motor z favorita

