
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
tatra karbec-problém
prohledat
22 příspěvků (zobrazeno 1 až 22) od 31.12.2008 do 02.01.2009, založil/a Mantrabeach
15:01:46
02.01.2009
02.01.2009

darklord
-> Mantrabeach: nahodou weber 30BDIC by nebol dobre riesenie? inak som ti pisal PM 

12:39:07
02.01.2009
02.01.2009

aceboss
-> Vrba: Mě je to jasný,jen jsem chtěl poukázat na to,že o nějaký úpravě víš,ale ne všech
A zase pokud uděláš jednu úpravu tak např. je nutné k ní udělat i nějakou jinou,ale pokud to nevíš nebo Ti to někdo neřekne nemáš šanci na to dojít sám
a nějak schůdně se stím domluvit. 
A zase pokud uděláš jednu úpravu tak např. je nutné k ní udělat i nějakou jinou,ale pokud to nevíš nebo Ti to někdo neřekne nemáš šanci na to dojít sám
a nějak schůdně se stím domluvit. 
11:14:06
02.01.2009
02.01.2009

TUNER
Ještě zkus kontaktovat Dlouhýho z Ledče....Sice bych mu dneska motor už nesvěřil,ale vim že na svej 1500 ccm jezdil taky tatrovky...Ale jezdil taky na plyn,tak nevim jestli to měl odladěný i na benzín. Ale myslim že říkal že jo.Převrtával i difuzory. Nevim na kolik první,ale druhou komoru na 30 mm. Ten by s tim mohl mít nějaký zkušenosti,případně by mohl karbec upravit. Já u něj už mam asi 6 let 2 karbce (1 tatru a 1 136ku) který už asi neuvidim,ale při první cestě kolem se u něj samozřejmě zastavim a budu chtít náhradu )) Taky jsem chtěl převrtat difuzory,ale po ukončení éry škodovek jako pracovního vozidla,to pro mě bylo již pasé.....


19:45:37
01.01.2009
01.01.2009

Vrba
-> aceboss: No já myslím že jsem tech nastaveni vyzkoušel hodne na to abych to mohl vzdát,Převrtat ten kanál jsem zkoušel na karburatoru ze 120ky (abych si to nacvicil) a nejak se to nepovedlo,takze jsem ten karbec hodil do police a hotovo.Slo by to vyvrtat kdyby to udelal nekdo kdo na to má vybaveni,ale přišlo mi zbytečný do toho cpát další peníze když ten přínos je tam minimalní.Na 1400cm motor je ten karburátor zbytečně velký.
19:32:56
01.01.2009
01.01.2009

aceboss
-> Vrba: No já jsem teda slyšel o nárustu výkonu s pomocí tohoto karburátoru úplně jinou hodnotu,ale taky to bylo tím,že ten karburátor byl téměř 100% a byla to profi práce a několika zkouškama to prošlo taky.
Za tu dobu co jsem tady už tu bylo zkoušeno spoustu dobrých věci které přínos mají a to mi potvrdil i jeden známý co dělal na výzkumáku a třeba se tou věcí i zabývali a přínos měla.Ale tady to nikdo nedokáže dotáhnou do konce nebo z nějakého důvodu mu to nejde nebo najde snadnější nahradu a řekne to je na prd na to vykašli rači to udělej tak jako já.
A potom dál šíří já jsem to či ono zkoušel a mě to nejelo......atd.,atd.Osta tní tomu věří a pak vznikaj legendy co a jak je nebo není.
Ono všechno jde když se chce a co se týče Škodovek obecně uvědomte si jednu věc motor Škoda je v podstatě takovej pototovar s kterým se dá dělat spoutu věcí a taky se na něj dá spoustu věcí upravit.Když víte jak na to.Proto jsem v prvním příspěvku psal,že to není jen o dírkách v klapce a natryskování nýbrž o tom co není až tak vidět a co málo kdo ví a to jsou např.ty převrtané,provrtané,zasle pené(ZKRÁTKA UPRAVENÉ KANÁLKY) atd.
Ono asi tak na závěr,pokud to tam někdo dá jen tak,tak to i nějak pojede,ale pokud si stím vyhraje a dotáhne to až do konce tak to stojí za to.
Za tu dobu co jsem tady už tu bylo zkoušeno spoustu dobrých věci které přínos mají a to mi potvrdil i jeden známý co dělal na výzkumáku a třeba se tou věcí i zabývali a přínos měla.Ale tady to nikdo nedokáže dotáhnou do konce nebo z nějakého důvodu mu to nejde nebo najde snadnější nahradu a řekne to je na prd na to vykašli rači to udělej tak jako já.
A potom dál šíří já jsem to či ono zkoušel a mě to nejelo......atd.,atd.Osta tní tomu věří a pak vznikaj legendy co a jak je nebo není.
Ono všechno jde když se chce a co se týče Škodovek obecně uvědomte si jednu věc motor Škoda je v podstatě takovej pototovar s kterým se dá dělat spoutu věcí a taky se na něj dá spoustu věcí upravit.Když víte jak na to.Proto jsem v prvním příspěvku psal,že to není jen o dírkách v klapce a natryskování nýbrž o tom co není až tak vidět a co málo kdo ví a to jsou např.ty převrtané,provrtané,zasle pené(ZKRÁTKA UPRAVENÉ KANÁLKY) atd.

Ono asi tak na závěr,pokud to tam někdo dá jen tak,tak to i nějak pojede,ale pokud si stím vyhraje a dotáhne to až do konce tak to stojí za to.

19:30:44
01.01.2009
01.01.2009

Vrba
neni to moc,ale proste kdyz mas karburator co nemá moc mozností jak seřídit volnoběh a tím vychytat přechody,tak to stejně nikdy neseřídíš.
19:09:32
01.01.2009
01.01.2009

Mantrabeach
-> vzrušená registrace: ne on asi myslel že 23/27 je moc
18:47:31
01.01.2009
01.01.2009

gabo000000 - zrušená registrace
-> Vrba: jalenk tym difuzorom pisem..ze 22/24 jevela..nie je to vela..trebato len vedie natriskovat..mne natriskovanie tiez trvalo hodne dlho kym som vychytil tu spravnu kombinaciu...teraz to ma super akurat kymnemam voduna 80 tak o robi vsemozne veci..treba sytic...nastartovat.zahri
at poriadne a pak to lieta nizko nad zemou:) aj na seriovom motore

18:41:07
01.01.2009
01.01.2009

Vrba
-> vzrušená registrace: jasne,proč by ne....
18:23:17
01.01.2009
01.01.2009

gabo000000 - zrušená registrace
-> Vrba: mne funguje karb weber 24/26 velmi dobre

18:06:23
01.01.2009
01.01.2009

Vrba
-> Mantrabeach: Ahoj.Já měl tenhle karbec jak jsme byli na Hrochaci,tak jsi videl jak to jelo.Ono to jako jde tak nejak skoro odladit,ale ty přechody prostě nevychytaš protože to má moc velky difuzory na to jaky ma ten motor v podstate maly podtlak a jak ma ten karburator zapojeny volnobezny system.Kdyby to slo provrtat a zapojit jako na 130cce,tak si myslim ze by to mohlo fungovat.Ale tolik prace kvuli zanedbatelnemu prinosu je zbytecny.
18:00:20
01.01.2009
01.01.2009

Mantrabeach
-> Vrba: Ha to jsem chtěl slyšet.Škoda že jsem už do něj docela nasypal
.to se s ním teda mazat nebudu.doma mám ještě 136 tak se naladí ten.
.to se s ním teda mazat nebudu.doma mám ještě 136 tak se naladí ten.17:54:22
01.01.2009
01.01.2009

Vrba
Seriovej nepujde nikdy odladit.Zabalil jsem to asi po 2 měsicích ladění.Bylo to uchazejicí,ale nebylo to ono.Nešly odladit přechody.Navic vykonový přínos oproti karburatoru 22/24 je na upraveném motoru cca 0,5kw.Měřeno na brzdě.Rěšení by snad bylo provrtat volnoběžný kanálek stejně jako to má karburátor ze 130ky a původní kanál nějak vhodně ucpat.Nicméně je to uprava co doma udelat nepujde.
17:03:37
01.01.2009
01.01.2009

TUNER
-> Mantrabeach: Ani ne,když tam nepotřebuješ nic kromě díry a klapek...žádný trysky,vzdušníky atd....
A ani jsem na tu fapku nemusel schánět el. čerpadlo )))
A ani jsem na tu fapku nemusel schánět el. čerpadlo )))14:47:06
01.01.2009
01.01.2009

Mantrabeach
-> TUNER: na LPG ti to jezdilo jo?to je zvláštní
12:58:16
01.01.2009
01.01.2009

TUNER
Taky jsem ho jezdil,ale tohle jsem řešit nemusel...na LPG to nebylo potřeba 

22:10:43
31.12.2008
31.12.2008

Mantrabeach
-> aceboss: tak to se na něj asi vyse.u zatím než seženu někoho kdo mi to naladí jinak to nevidím.
22:05:48
31.12.2008
31.12.2008

aceboss
-> Mantrabeach: Já jsem to taky nevěděl,že se i ze vnitž upravoval,ale řekl mi to jedne pán co za komunistů jezdil a dělal zároven na vyzkumáku v Brně.Já jsem ten karben nechal tryskovat na závody do vrchu v Násedlovicích,ale ja říkám taky jsem to zkoušel několikrát a nebyl jsem sám ho nastavit,ale k dokonalosti to mělo daloko nějak to jelo ale nebylo to ono.To co popisuješ ty mi to dělalo zhruba taky.
21:54:45
31.12.2008
31.12.2008

Mantrabeach
-> aceboss: aha.no to jsem nevěděl teda že se ještě něco musí předělat.natryskovanej je.už si nepamatuju hodnoty ale myslím podobný 136.Jestli mi někdo neporadí tak asi budu muset zkusit někoho kdo mi udělá tu 136,myslím si že by to mohlo jet ještě trochu líp než se 120
-> kury: nj,já ho nechal taky udělat ale nic
-> kury: nj,já ho nechal taky udělat ale nic
21:45:18
31.12.2008
31.12.2008

kury
Já měl na svojí 1,4 prvně karbec z tatry, než mi ho zničil požár. A šlapalo to v pohodě i se seriovým osazením i s přetryskovaným
Ten karb byl ale rovnou po rapasu od renovátora.
Ten karb byl ale rovnou po rapasu od renovátora.21:22:22
31.12.2008
31.12.2008

aceboss
Klapka v druhé komoře mí dírky proto aby jim prodil(sál)vzduch ty ponech.Co se týče trysek a vzdušníků je potřeba je přetryskovat a za další co vím tak se v tělese převrtávali i nejaké kanálky,atd..... bylo toho více.
Já loni touto dobou dával motor 130L/a s karbecem z tatry a taky jsem se sním nedomluvil i v sevise nevedeli co stim cca měsic než jsem někoho sehal.
Potom došel znamej rozdělalho vyčistil snad po 100 rozdělal do šrobku složil a během 1/2 hodinky špalal jak hodiny
Já loni touto dobou dával motor 130L/a s karbecem z tatry a taky jsem se sním nedomluvil i v sevise nevedeli co stim cca měsic než jsem někoho sehal.
Potom došel znamej rozdělalho vyčistil snad po 100 rozdělal do šrobku složil a během 1/2 hodinky špalal jak hodiny
20:49:34
31.12.2008
31.12.2008

Mantrabeach
Nemám zase co dělat doma tak přemýšlím nad různýma kravinama.Už dlouho mi vrtá hlavou proč mi na mým motoru 1,4 nejede karbec z tatry.Byl na repasi a seřízení u jednoho chlapíka z Prahy(teď nevím jméno ale známej tady na virtu určitě).Dal jsem ho do auta a děs a hrůza.Zlatej ze 120.Sytič tragédie,chcípá to když ho pomalu stáhnu na rozumný otáčky(u 120 naprosto v pohodě),když přidám víc tak je tam na začátku takovej pytel a pak to teprve jede.Třeba to samý mí dělá karbec ze 136 kterej mám doma ale ten má zase sytič v pohodě ale nejede tak pěkně jako ta 120.Čím to může být?někde sem slyšel že dírky v klapce co jsou u tatry se maj zacínovat.já jsem vyměnil klapku bez děr a stejně nic.nevím si s tím už rady.

