Už to začalo :((((

prohledat
97 příspěvků (zobrazeno 51 až 97) od 31.12.2008 do 03.01.2009, založil/a Tampajs
řadit dle data
23:05:48
31.12.2008
Pavel P..
-> Tom.t: teď při -5 to nemůže uvařit ani kdyby jel na dvojku do kopce dlouhýho dva kilometry na plnej knedlik.. já v tomhle mrazu stál hodinu v koloně popojíždějící a teplota nevylezla ani na 85. tam je něco špatně....ani kdyby mu sepnul větrák tak to nezachrání protože chladič bude plnej vzduchu.
23:02:04
31.12.2008
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Tampajs: Aha 130, ja myslel 120 :( Takhle zacal varit kamarad a skoncilo to 742.136 :)
23:01:57
31.12.2008
Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
-> Tampajs: tak pokud jsi to uvaril tak budeš štastnej pokud nebude prasklá ...
jinak čidlo vepredu na chladici ti spina vetrak ?
22:56:53
31.12.2008
Tampajs
-> Tom.t: Zítra jí sundám ted nejsem doma :) Motor je 130
22:56:09
31.12.2008
Tampajs
Ach.. to mě tak sere... Seženu třeba pozítří někde to těsnění?1
22:56:08
31.12.2008
Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
-> Tampajs: co to všichni máte s tema motorama ?
už jsi sundal tu palici ? co je to za motor ?
22:31:45
31.12.2008
Pavel P..
-> U-Geen: je to začarovanej kruh...3
22:28:11
31.12.2008
U-Geen
-> Pavel P..: no pokud to neopravi bude to mit celej rok posrany
22:16:10
31.12.2008
Pavel P..
-> Tampajs: jak na novej rok, tak po celej rok... ale posralo se to dneska a ne až zítra tak klíííd3
22:14:43
31.12.2008
Tampajs
Asi budu plakat.. Takhle na novej rok se mi to posere 149 47
upraveno 1x, naposled 31.12.2008 22:14:58
21:45:24
31.12.2008
Tampajs
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Zneužívej jak potřebuješ..Odkud si??1
21:44:41
31.12.2008
Tampajs
No tak motor je po lehčí GO jiný vložky a kroužky a nový pánve tzn vložky jsou usazený tak to asi nebude ale spíš ta hlava nebo těsnění
21:21:11
31.12.2008
spartra
-> Matthes, záškodník z TechWebu: tak tu jsem jedinou neměl jakožto ani mikroprasklinu v hlavě
21:17:40
31.12.2008
Matthes, záškodník z TechWebu
-> spartra: Zapomenuls na prasklou vlozku 4
21:17:02
31.12.2008
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Tampajs: Koukam ze nebydlis uplne nejdal, mozna bych te nekdy zneuzil, ne zadara samozrejme 1 Hlavu si srovnas, to bude tesneni urcite. Spis by me srala zanesena 4. vlozka 8
21:16:50
31.12.2008
spartra
za rovnání hlavy cca 300kč na počkání, mimo pražský lounek, číněves - nějakej chalpík v dobrovicích
jinak to bublání je v prdeli, můžu jmenovat, křívá hlava, těsnění, křivej blok, strhlej závit v bloku motoru, utopený vložky, víc už toho snad nejde
21:16:10
31.12.2008
Pavel P..
-> Tampajs: jojo brousí je tam taky... a taky za 5004
21:15:45
31.12.2008
Pavel P..
-> Matthes, záškodník z TechWebu: přijeď ke mě Matýsku já ti jí srovnám135 170
21:12:38
31.12.2008
Tampajs
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Na Libuši ty hlavy snad i rovná.. A věděl bych ještě o jednom a to u nás na učnáku za 2004
21:12:02
31.12.2008
Tampajs
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Ok zejtra to rozkostim
21:11:01
31.12.2008
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Pavel P..: Nevis prosimte kde se rovnaj hlavy v Praze?

-> Tampajs: Sundej hlavu a podle tesneni poznas jesi to foukalo krs tesneni 6
upraveno 1x, naposled 31.12.2008 21:11:32
21:09:28
31.12.2008
Tampajs
-> Pavel P..: JJ toho znám ale za natlakování 5008
21:08:40
31.12.2008
Pavel P..
-> Tampajs: tak bude dobrý jí nechat natlakovat... opravy hlav dělá nějakej chlápek na Libuši.
21:03:12
31.12.2008
Tampajs
Z těsnění bych se neposral to tam vrazim během jdnoho dne ale já se bojim o hlavu protože ta hlava už má naježdíno hodně a předemnou jí měl nějakej dobytek10
21:01:47
31.12.2008
Tampajs
-> Pavel P..: No stávalo se že sem to točil do 6 ale to už je hodně dávno.. posledních 700km a čtvrt roku sem nepřekročil 4500 max 5000 při nějakym předjíždění..
20:49:21
31.12.2008
Pavel P..
-> Tampajs: tak těsnění nejspíš... nechlubil ses tu někdy že to točíš do 6tis?
20:47:19
31.12.2008
Tampajs
To je v hajzlu bojim se že to bude hlava :(
20:46:43
31.12.2008
Tampajs
-> Pavel P..: Tak jo bublá to sice né moc ale bublá8
20:44:42
31.12.2008
Pavel P..
-> Tampajs: jestli se ti nafukujou hadice tak to někde fouká do vody...
20:37:22
31.12.2008
Tampajs
-> Pavel P..: Jdu na to
20:29:15
31.12.2008
Pavel P..
ohřej to na provozní teplotu otevří expanzku a protoč to aspoň ke 4tis ot a jestli budou z hadic lezt bubliny do expanzky tak těsnění nebo ruplá hlava.
20:13:16
31.12.2008
Tampajs
-> Kočislav: Pravdou je že dečka zakrývala 99% chladiče ale relativně sem to celejch 700km uchladil.. A pak tohle.. Ted sem tam dal slabí ale též zakrývá 99%.. Pravda porovnat nemůžu ale zdaji se mi tvrdší.. Takže problem je dejme tomu ted že voda leze okolo víčka expanzky a to i na provozní teplotu4
20:08:48
31.12.2008
Kočislav
-> Tampajs: Jestli máš před tím chladičem nějakou echt dečku, tak si myslím, že je možné, že se to nějakým delším popojížděním někde i přes ten mráz nestíhá chladit. Vycházím z tvého textu: začalo to tím, že jsi jel, motor se zahřál na provozní teplotu - OK. Při tomto stavu si začal někde popojíždět, což vzhledem k tomu že chladič byl z větší části zakrytý, způsobilo nedostatečné chlazení a vzhledem k tomu, že jsi neměl teplotní rezervu - motor už byl zahřátý, začalo to vařit poté, co jsi za stavu kdy se to pořádně nechladilo, najel na hlavní a trochu jsi na to šlápnul.
Další projetí - za jízdy jakž takž OK, popojíždění - nárůst teploty, nedostatečné chlazení.
Tvrdost hadic bych neřešil, myslím, že je to dost subjektivní a je otázkou, zda máš současný stav s čím porovnávat, nevím, jestli jsi osahával hadice ohřáté na provozní teplotu i předtím, než vyvstal nějaký problém.
Vycházím z vlastní zkušenosti. Kdysi jsem v zimě dospěl k názoru, že mi to bude lépe topit, když tu chromovanou mřížku na úzké GLSce zakryju alobalem. To jsem učinil, průduchy v předním čele zůstaly volné!! tj. zakryto bylo tak 75% chladiče, možná ani ne a neuchladil jsem to ani v mrazech. Při popojíždění šla teplota nahoru dost rychle, při delší jízdě po rovině Zbraslav - Měchenice - Davle - Štěchovice se motor zahřál na provozní teplotu a potom teplota pomalinku průběžně stoupala až k únosné mezi a alobal jsem pak strhával někde u krajnice.
Takže předtím, než budeš měnit těsnění pod hlavou apod., zkusil bych sundat tu dečku, pořádně to odvzdušnit a sledovat co se bude dít.
20:00:17
31.12.2008
Tampajs
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Jako pravidelný bublání nejni určitě
19:59:35
31.12.2008
Tampajs
vždycky když sem dojel na křiřovatku tak bylo slyšet zabublání ted nevim mám pocit že ne ale voda prostě teče ven určitě
19:59:22
31.12.2008
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Tampajs: Tak jesi bubla, tak hlavu dolu no, o tom netreba spekulovat 8
19:54:48
31.12.2008
Tampajs
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Nebo to bublalo a ted už ne.. Já nevim10
19:53:47
31.12.2008
Tampajs
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Bublá a bublalo to vždycky
19:51:16
31.12.2008
Matthes, záškodník z TechWebu
Tampajs 31.12.08 19:50:02 napsal:
Já se bojim abych nemusel dělat těsnění pod hlavou10
No bubla to?
19:50:02
31.12.2008
Tampajs
Já se bojim abych nemusel dělat těsnění pod hlavou10
19:49:32
31.12.2008
Tampajs
-> Matthes, záškodník z TechWebu: S dekou před chladičem jezdim
19:48:59
31.12.2008
Tampajs
Napadá mě jediný.. jestli jsem neudělal chybu právě tim že sem ho vyměnil.. Protože to dle mího poprvé vařilo kvuli termostatu.. A já pak rovnou i stermostatem nasadil starší víčko..
19:47:45
31.12.2008
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Nwkt: Ze by drzelo moc velky tlak? Maly urcite nevadi ja jezdim porad beztlakovy okruh 1
-> Tampajs: Nebubla to? Nebo neco? Jinak osobne byt tebou bych na dojeti termostat vyndal a dal treba pred chladic deku... Vyhnes se neustalymu vareni pri ceste domu 8
19:47:04
31.12.2008
Tampajs
-> Nwkt: Vyměnil sem10
19:42:16
31.12.2008
Nwkt
Víčko expanzky?
19:40:28
31.12.2008
Tampajs
Tak a první závady jsou tady.. bál sem se toho.. Začalo to tim že sem jel a motor byl přibližně nad 80°C a všechno v pohodě.. Pak jsem chvilku popojížděl a když sem vyjel zpět na hlavní kouknu na budík a ručička opřená o 120°C.. No co vyvařil sem.. nechal sem to schladnout pak sem nastartoval a pustil topení.. To netopilo.. Řikám si ha termostat.. Tak sem to nechal uplně vychladnout vyměnil sem termostat nalil nemrzku a destilku nastartoval nechal ohřát a vše OK.. Dojel sem cca 10km a teplota kolem 80 někdy i na 80 zastavim a z podkapoty kouř..Kouknu pod a všude mokro šáhnu na hadice a jsou takový tvrdší... Tak sem odvzdušnil a šel to projet nejdřív se ohřálo na 80-85°C a v pohodě se to drželo.. Pak sem zase chvilku popojížděl a vylezlo to zas ke 100vce a kouř z podkapoty a dost ale evidentně to nevařilo tolik jako poprvé řekl bych vůbec spíš se mi zdálo že je tam tlak.. Šáhnul sem na hadici a byli zas tvrdší.. Nijak sem stim dál nelaboroval je tma... Ale spíš by mě zajímalo co to může být??10
Extreme Tyres