skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Už to začalo :((((
23:05:48
31.12.2008
31.12.2008

Pavel P..
-> Tom.t: teď při -5 to nemůže uvařit ani kdyby jel na dvojku do kopce dlouhýho dva kilometry na plnej knedlik.. já v tomhle mrazu stál hodinu v koloně popojíždějící a teplota nevylezla ani na 85. tam je něco špatně....ani kdyby mu sepnul větrák tak to nezachrání protože chladič bude plnej vzduchu.
23:02:04
31.12.2008
31.12.2008

Matthes, záškodník z TechWebu
-> Tampajs: Aha 130, ja myslel 120 :( Takhle zacal varit kamarad a skoncilo to 742.136 :)
23:01:57
31.12.2008
31.12.2008

Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
-> Tampajs: tak pokud jsi to uvaril tak budeš štastnej pokud nebude prasklá ...
jinak čidlo vepredu na chladici ti spina vetrak ?
jinak čidlo vepredu na chladici ti spina vetrak ?
22:56:53
31.12.2008
31.12.2008

Tampajs
-> Tom.t: Zítra jí sundám ted nejsem doma :) Motor je 130
22:56:09
31.12.2008
31.12.2008

Tampajs
Ach.. to mě tak sere... Seženu třeba pozítří někde to těsnění?

22:56:08
31.12.2008
31.12.2008

Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
-> Tampajs: co to všichni máte s tema motorama ?
už jsi sundal tu palici ? co je to za motor ?
už jsi sundal tu palici ? co je to za motor ?
22:31:45
31.12.2008
31.12.2008

Pavel P..
-> U-Geen: je to začarovanej kruh...

22:28:11
31.12.2008
31.12.2008

U-Geen
-> Pavel P..: no pokud to neopravi bude to mit celej rok posrany
22:16:10
31.12.2008
31.12.2008

Pavel P..
-> Tampajs: jak na novej rok, tak po celej rok... ale posralo se to dneska a ne až zítra tak klíííd

22:14:43
31.12.2008
31.12.2008

Tampajs
Asi budu plakat.. Takhle na novej rok se mi to posere


21:45:24
31.12.2008
31.12.2008

Tampajs
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Zneužívej jak potřebuješ..Odkud si??

21:44:41
31.12.2008
31.12.2008

Tampajs
No tak motor je po lehčí GO jiný vložky a kroužky a nový pánve tzn vložky jsou usazený tak to asi nebude ale spíš ta hlava nebo těsnění
21:21:11
31.12.2008
31.12.2008

spartra
-> Matthes, záškodník z TechWebu: tak tu jsem jedinou neměl jakožto ani mikroprasklinu v hlavě
21:17:40
31.12.2008
31.12.2008

Matthes, záškodník z TechWebu
-> spartra: Zapomenuls na prasklou vlozku 

21:17:02
31.12.2008
31.12.2008

Matthes, záškodník z TechWebu
-> Tampajs: Koukam ze nebydlis uplne nejdal, mozna bych te nekdy zneuzil, ne zadara samozrejme
Hlavu si srovnas, to bude tesneni urcite. Spis by me srala zanesena 4. vlozka 
Hlavu si srovnas, to bude tesneni urcite. Spis by me srala zanesena 4. vlozka 
21:16:50
31.12.2008
31.12.2008

spartra
za rovnání hlavy cca 300kč na počkání, mimo pražský lounek, číněves - nějakej chalpík v dobrovicích
jinak to bublání je v prdeli, můžu jmenovat, křívá hlava, těsnění, křivej blok, strhlej závit v bloku motoru, utopený vložky, víc už toho snad nejde
jinak to bublání je v prdeli, můžu jmenovat, křívá hlava, těsnění, křivej blok, strhlej závit v bloku motoru, utopený vložky, víc už toho snad nejde
21:16:10
31.12.2008
31.12.2008

Pavel P..
-> Tampajs: jojo brousí je tam taky... a taky za 500

21:15:45
31.12.2008
31.12.2008

Pavel P..
-> Matthes, záškodník z TechWebu: přijeď ke mě Matýsku já ti jí srovnám


21:12:38
31.12.2008
31.12.2008

Tampajs
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Na Libuši ty hlavy snad i rovná.. A věděl bych ještě o jednom a to u nás na učnáku za 200

21:12:02
31.12.2008
31.12.2008

Tampajs
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Ok zejtra to rozkostim
21:11:01
31.12.2008
31.12.2008

Matthes, záškodník z TechWebu
-> Pavel P..: Nevis prosimte kde se rovnaj hlavy v Praze?
-> Tampajs: Sundej hlavu a podle tesneni poznas jesi to foukalo krs tesneni
-> Tampajs: Sundej hlavu a podle tesneni poznas jesi to foukalo krs tesneni

21:09:28
31.12.2008
31.12.2008

Tampajs
-> Pavel P..: JJ toho znám ale za natlakování 500

21:08:40
31.12.2008
31.12.2008

Pavel P..
-> Tampajs: tak bude dobrý jí nechat natlakovat... opravy hlav dělá nějakej chlápek na Libuši.
21:03:12
31.12.2008
31.12.2008

Tampajs
Z těsnění bych se neposral to tam vrazim během jdnoho dne ale já se bojim o hlavu protože ta hlava už má naježdíno hodně a předemnou jí měl nějakej dobytek

21:01:47
31.12.2008
31.12.2008

Tampajs
-> Pavel P..: No stávalo se že sem to točil do 6 ale to už je hodně dávno.. posledních 700km a čtvrt roku sem nepřekročil 4500 max 5000 při nějakym předjíždění..
20:49:21
31.12.2008
31.12.2008

Pavel P..
-> Tampajs: tak těsnění nejspíš... nechlubil ses tu někdy že to točíš do 6tis?
20:47:19
31.12.2008
31.12.2008

Tampajs
To je v hajzlu bojim se že to bude hlava :(
20:46:43
31.12.2008
31.12.2008

Tampajs
-> Pavel P..: Tak jo bublá to sice né moc ale bublá

20:44:42
31.12.2008
31.12.2008

Pavel P..
-> Tampajs: jestli se ti nafukujou hadice tak to někde fouká do vody...
20:37:22
31.12.2008
31.12.2008

Tampajs
-> Pavel P..: Jdu na to
20:29:15
31.12.2008
31.12.2008

Pavel P..
ohřej to na provozní teplotu otevří expanzku a protoč to aspoň ke 4tis ot a jestli budou z hadic lezt bubliny do expanzky tak těsnění nebo ruplá hlava.
20:14:00
31.12.2008
31.12.2008

Tampajs
20:13:16
31.12.2008
31.12.2008

Tampajs
-> Kočislav: Pravdou je že dečka zakrývala 99% chladiče ale relativně sem to celejch 700km uchladil.. A pak tohle.. Ted sem tam dal slabí ale též zakrývá 99%.. Pravda porovnat nemůžu ale zdaji se mi tvrdší.. Takže problem je dejme tomu ted že voda leze okolo víčka expanzky a to i na provozní teplotu

20:08:48
31.12.2008
31.12.2008

Kočislav
-> Tampajs: Jestli máš před tím chladičem nějakou echt dečku, tak si myslím, že je možné, že se to nějakým delším popojížděním někde i přes ten mráz nestíhá chladit. Vycházím z tvého textu: začalo to tím, že jsi jel, motor se zahřál na provozní teplotu - OK. Při tomto stavu si začal někde popojíždět, což vzhledem k tomu že chladič byl z větší části zakrytý, způsobilo nedostatečné chlazení a vzhledem k tomu, že jsi neměl teplotní rezervu - motor už byl zahřátý, začalo to vařit poté, co jsi za stavu kdy se to pořádně nechladilo, najel na hlavní a trochu jsi na to šlápnul.
Další projetí - za jízdy jakž takž OK, popojíždění - nárůst teploty, nedostatečné chlazení.
Tvrdost hadic bych neřešil, myslím, že je to dost subjektivní a je otázkou, zda máš současný stav s čím porovnávat, nevím, jestli jsi osahával hadice ohřáté na provozní teplotu i předtím, než vyvstal nějaký problém.
Vycházím z vlastní zkušenosti. Kdysi jsem v zimě dospěl k názoru, že mi to bude lépe topit, když tu chromovanou mřížku na úzké GLSce zakryju alobalem. To jsem učinil, průduchy v předním čele zůstaly volné!! tj. zakryto bylo tak 75% chladiče, možná ani ne a neuchladil jsem to ani v mrazech. Při popojíždění šla teplota nahoru dost rychle, při delší jízdě po rovině Zbraslav - Měchenice - Davle - Štěchovice se motor zahřál na provozní teplotu a potom teplota pomalinku průběžně stoupala až k únosné mezi a alobal jsem pak strhával někde u krajnice.
Takže předtím, než budeš měnit těsnění pod hlavou apod., zkusil bych sundat tu dečku, pořádně to odvzdušnit a sledovat co se bude dít.
Další projetí - za jízdy jakž takž OK, popojíždění - nárůst teploty, nedostatečné chlazení.
Tvrdost hadic bych neřešil, myslím, že je to dost subjektivní a je otázkou, zda máš současný stav s čím porovnávat, nevím, jestli jsi osahával hadice ohřáté na provozní teplotu i předtím, než vyvstal nějaký problém.
Vycházím z vlastní zkušenosti. Kdysi jsem v zimě dospěl k názoru, že mi to bude lépe topit, když tu chromovanou mřížku na úzké GLSce zakryju alobalem. To jsem učinil, průduchy v předním čele zůstaly volné!! tj. zakryto bylo tak 75% chladiče, možná ani ne a neuchladil jsem to ani v mrazech. Při popojíždění šla teplota nahoru dost rychle, při delší jízdě po rovině Zbraslav - Měchenice - Davle - Štěchovice se motor zahřál na provozní teplotu a potom teplota pomalinku průběžně stoupala až k únosné mezi a alobal jsem pak strhával někde u krajnice.
Takže předtím, než budeš měnit těsnění pod hlavou apod., zkusil bych sundat tu dečku, pořádně to odvzdušnit a sledovat co se bude dít.
20:00:17
31.12.2008
31.12.2008

Tampajs
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Jako pravidelný bublání nejni určitě
19:59:35
31.12.2008
31.12.2008

Tampajs
vždycky když sem dojel na křiřovatku tak bylo slyšet zabublání ted nevim mám pocit že ne ale voda prostě teče ven určitě
19:59:22
31.12.2008
31.12.2008

Matthes, záškodník z TechWebu
-> Tampajs: Tak jesi bubla, tak hlavu dolu no, o tom netreba spekulovat 

19:54:48
31.12.2008
31.12.2008

Tampajs
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Nebo to bublalo a ted už ne.. Já nevim

19:53:47
31.12.2008
31.12.2008

Tampajs
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Bublá a bublalo to vždycky
19:51:16
31.12.2008
31.12.2008

Matthes, záškodník z TechWebu
Tampajs 31.12.08 19:50:02 napsal:
Já se bojim abych nemusel dělat těsnění pod hlavou
No bubla to?
Já se bojim abych nemusel dělat těsnění pod hlavou
No bubla to?19:50:02
31.12.2008
31.12.2008

Tampajs
Já se bojim abych nemusel dělat těsnění pod hlavou

19:49:32
31.12.2008
31.12.2008

Tampajs
-> Matthes, záškodník z TechWebu: S dekou před chladičem jezdim
19:48:59
31.12.2008
31.12.2008

Tampajs
Napadá mě jediný.. jestli jsem neudělal chybu právě tim že sem ho vyměnil.. Protože to dle mího poprvé vařilo kvuli termostatu.. A já pak rovnou i stermostatem nasadil starší víčko..
19:47:45
31.12.2008
31.12.2008

Matthes, záškodník z TechWebu
-> Nwkt: Ze by drzelo moc velky tlak? Maly urcite nevadi ja jezdim porad beztlakovy okruh 
-> Tampajs: Nebubla to? Nebo neco? Jinak osobne byt tebou bych na dojeti termostat vyndal a dal treba pred chladic deku... Vyhnes se neustalymu vareni pri ceste domu

-> Tampajs: Nebubla to? Nebo neco? Jinak osobne byt tebou bych na dojeti termostat vyndal a dal treba pred chladic deku... Vyhnes se neustalymu vareni pri ceste domu

19:47:04
31.12.2008
31.12.2008

Tampajs
-> Nwkt: Vyměnil sem

19:42:16
31.12.2008
31.12.2008

Nwkt
Víčko expanzky?
19:40:28
31.12.2008
31.12.2008

Tampajs
Tak a první závady jsou tady.. bál sem se toho.. Začalo to tim že sem jel a motor byl přibližně nad 80°C a všechno v pohodě.. Pak jsem chvilku popojížděl a když sem vyjel zpět na hlavní kouknu na budík a ručička opřená o 120°C.. No co vyvařil sem.. nechal sem to schladnout pak sem nastartoval a pustil topení.. To netopilo.. Řikám si ha termostat.. Tak sem to nechal uplně vychladnout vyměnil sem termostat nalil nemrzku a destilku nastartoval nechal ohřát a vše OK.. Dojel sem cca 10km a teplota kolem 80 někdy i na 80 zastavim a z podkapoty kouř..Kouknu pod a všude mokro šáhnu na hadice a jsou takový tvrdší... Tak sem odvzdušnil a šel to projet nejdřív se ohřálo na 80-85°C a v pohodě se to drželo.. Pak sem zase chvilku popojížděl a vylezlo to zas ke 100vce a kouř z podkapoty a dost ale evidentně to nevařilo tolik jako poprvé řekl bych vůbec spíš se mi zdálo že je tam tlak.. Šáhnul sem na hadici a byli zas tvrdší.. Nijak sem stim dál nelaboroval je tma... Ale spíš by mě zajímalo co to může být??

