-> Pepe: nemusí a nesmí, předpis výrobce pro hliníkovou hlavu osmikanálovou škoda 135/136/Favorit je 17-20Nm a pak dva krát o dalších 90 stupnu v daném pořadí.
To je KONEČNÉ utažení.
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Chlazeni
prohledat
18 příspěvků (zobrazeno 1 až 18) od 30.12.2008 do 03.01.2009, založil/a Pepe - zrušená registrace
14:06:20
03.01.2009
03.01.2009

Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
14:01:47
03.01.2009
03.01.2009

Pepe - zrušená registrace
jeste jednu vec jsem se chtel optat musi se u motoru Favorit dotahovat po 500km hlava jako u 120 litinove hlavy slysel jsem ze nemusi u Fava je hlinikova hlava tak se pej nemusi???
21:23:15
02.01.2009
02.01.2009

Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
-> Kočislav: -> Klubko_: vzal jsem to z vostra, ale mel jsem pravdu ..
ono jaksi tesneni není věčné a po uvaření nebo upečení pokud není zánovní tak na 90% v poradku nebude, a na co jsi zbytečne komplikovat život když je to stokorunová položka ? vaření jako takové není závada ale projev toho, že je neco špatne..
ono jaksi tesneni není věčné a po uvaření nebo upečení pokud není zánovní tak na 90% v poradku nebude, a na co jsi zbytečne komplikovat život když je to stokorunová položka ? vaření jako takové není závada ale projev toho, že je neco špatne..
13:24:58
02.01.2009
02.01.2009

stika87 - Maschinenführer
-> Pepe: uplne stejnej problem s emel ;-) sli ti plyny do nadobky s vodou proto kdyz si nalozil tak si varil ;-) tesnei pod hlavou to resi jak presne rikas ;-)
13:11:11
02.01.2009
02.01.2009

Pepe - zrušená registrace
Ahoj vsem tak prece to bylo tesneni pod hlavou vymenil jsem ho presahy jsem zmeril ty byli v pohode ale tesneni pod hlavou bylo spatne takze moc vsem dekuji za rady jste super!!!


23:11:37
01.01.2009
01.01.2009

Klubko_
-> Tom.t: tys to vzal teda zvostra 

15:24:59
31.12.2008
31.12.2008

Kočislav
-> Tom.t: Já bych na to nešel tak zhurta. Předně bych tam pro jistotu dal tu expanzku co tam má být, vše bych řádně zapojil, pak to odvzdušnil a pak by se vidělo. Pokud by to nešlo odvzdušnit, resp. se to stále zavzdušňovalo, asi už by to o něčem svědčilo. Ale pořád ještě to může být jen špatným odvzdušněním.
Pokud by problém přetrvával, zkusit vyměnit, příp. rovnou vyndat termostat.
Pokud by problém přetrvával, zkusit vyměnit, příp. rovnou vyndat termostat.
00:46:55
31.12.2008
31.12.2008

Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
-> Pepe: sundat palici, dat nové tesnení, zkontrolovat presahy vložek, jestli není hlava vyžraná, složit a utáhnout 20Nm + 2x 90 stupnu .. a preventivne vymen i termostat za novej ..
22:57:08
30.12.2008
30.12.2008

Pepe - zrušená registrace
no lita porad na 90 pak 70 a kdyz tomu trochu nalozim tak se to uvari a voda je pryc ale v oleji neni a kdyz otevru vicko od nadobky voda zmizi a s prepadu jde jen para

22:48:21
30.12.2008
30.12.2008

petr s
-> Pepe: Jak ti lítá teploměr a přestane topit tak je málo vody v nádobce
22:40:50
30.12.2008
30.12.2008

Pepe - zrušená registrace
Jinak vam moc dekuji za prispevky a rady!!!Jeste mi napadlo ze tam mam nadobku na vodu s favorita a mel jsem ucpany i prepad ten jsem provrtal aby byl pruchod vetsi zlapsilo se to ale jen na chvily ano od zacatku to topi v pohode ale kdyz ma otevrit termostat tak to prestane topit zvedne se teplota tak na 90 a pak padne tak na 70 a kdyz uz to ma pak topit porad kdyz se ustali teplota prestane to topit uplne a pak se to jen zvysi teplota a pak zase padne a kdyz tomu nalozim tak se to uvari mam tam motor s favorita!!A nikdy jsem nemel zadny problem
22:33:58
30.12.2008
30.12.2008

Pepe - zrušená registrace
ahoj zamrzly to asi neni smes je tam tak na -15 ale co jsem se ted dozvedel ze to muze byt tesneni pod hlavou pac to bubla do vody myslite si ze to muze byt to same???
20:02:51
30.12.2008
30.12.2008

Kočislav
Pokud ti to v slabších mrazech nedělalo tak se skutečně nabízí možnost ledového špuntu kdesi v trubkách. Akorát je mi zvláštní to co píšeš, že s tím jak se zvedne teplota to přestane topit. Protože pokud to vůbec topit začne, znamená to, že voda v chladicím okruhu koluje, což trochu špuntíkovou variantu podle mne potlačuje. Zároveň by to ale ani neodpovídalo případnému zavzdušnění. To, že ti topí topení mi v tomto případě přijde dost zvláštní.
Ale jinak souhlasím s radami ostatních, zkontrolovat hustotu Fridexu, příp. odvzdušnit.
Ale jinak souhlasím s radami ostatních, zkontrolovat hustotu Fridexu, příp. odvzdušnit.
18:26:13
30.12.2008
30.12.2008

petr s
-> Pepe: kdyz to neuhlidam tak se to uvari Jak to hlídáš nebo co jsi tím myslel?
17:29:49
30.12.2008
30.12.2008

Kuladmin
S tim zamrznutim to neni blbej napad mohlo by byt. Na kolik mas naredenou smes?? A pokud ne tak to mas jen zavzdusneny jak pise Petr s.
17:22:57
30.12.2008
30.12.2008

petr s
Tak to dáme do motor a zkus to odvzdušnit
17:17:26
30.12.2008
30.12.2008

Klubko_
nemas to nahodou zamrzly?
16:24:46
30.12.2008
30.12.2008

Pepe - zrušená registrace
Ahoj vsem mohli by jste me poradit mam problem s chlazenim ted v zime nikdy jsem tuto zavadu nevidel ani nevim co to muze byt abych to popsal kdyz nastartuji je vsechno ok ale pokud jsem dostane teplota kdy ma otevrit termostat tak prestane topit topeni a zvedne se teplota vyse a kdyz to neuhlidam tak se to uvari v oleji zadna emulze neni a voda je taky cista muzete mi nekdyo poradit dekuji predem...


