Já bych spíš řek, že primárně to tam je kvůli tomu studenýmu motoru - zmenší se kondenzace benzínu na stěnách sacího a tím nedochází k takovýmu ochuzení a je možný dřív vypnou sytič.
Te stabilizace teploty nasávanýho vzduchu má samozřejmě primárně zabezpečit lepší emise díky stabilní teplotě, ale pro její činnost se dá jakš takš zaručit i bez vrapovaný hadice (viz návod na shade - letní provoz)
20:31:11 29.12.2008
Syny
-> COL: Ja bych rekl ze duvodem je spis kvalitni spaleni smesi, protoze studenej a teplej vzduch maj jiny objemy... To ze se tim meni i emise je vec druha. Ale primarne bych rekl ze to melo zapricinit konstanti smes pro lepsi horeni...
19:17:03 29.12.2008
COL
Je to predevsim snaha o to, aby vzduch vstupujici do karburatoru mel stabilni teplotu (cca 35C) a tudiz bylo stabilni (presneji receno teplotne nezavisle) i slozeni smesi. Takze duvodem jsou predevsim emise.
18:11:51 29.12.2008
Kuladmin
I vykon ale spis jde o spotrebu benzinu = drivejsi vypnuti sytice atd. A v tehle kose co ted nastala je dobre to mit funkcni zvlaste kdyz jezdis jen couracky.
17:29:56 29.12.2008
Speeder15
cize to moze nepatrhe ovplivnit aj vykon....dakujem
15:43:34 29.12.2008
Syny
ve studenym sani se srazi benzin - proto je potreba mit sytic. 135/136 maj jeste vyhrejvany sani, ale tohle proste zpusobi to, ze se lip pripravi smes, kdyz je motor jeste studenej...
15:41:14 29.12.2008
Syny
Ma to vliv na smes zezacatku kdyz je motor studenej... Ale pri zahratem motoru je zase lepsi kdyz se saje studenej vzduch... Proste ty eMkovy nasosy si to korigujou sami. Jde o to aby zezacatku kdy je motor studenej to salo teplej vzduch a kdyz se motor ohreje tak zase studenej :)
15:38:41 29.12.2008
Milan 136
je to dělaný na start studenýho motoru aby se rychleji zahřál když saje teplej vzduch....
15:36:30 29.12.2008
Speeder15
Moze mi tu niekto podrobne vysvetlit aky princip ma sanie tepleho vzduchu sponad vyfukoveho potrubia na skode 120,je potrebne vyhrievanie vzduchu alebo je to zbytocnost??? , popripade aky dopad to ma na vykon motora?...je pre motor vyhodnejsi teply alebo studeny vzduch? ...za nazory dakujem