Pro mnohé asi debilní otázka

prohledat
10 příspěvků (zobrazeno 1 až 10) od 29.12.2008 do 29.12.2008, založil/a choze
řadit dle data
23:36:10
29.12.2008
King
-> Adam6666: Tak jsem to nemyslel4 Choze jistě uvítá i alternativní názor na věc, ale.... :)
23:25:34
29.12.2008
Adam6666 - zrušená registrace
-> King: ne sedry sem mel taky.. jo dobra beru zpet.nebudu na to reagovat ok fajn zdar
23:08:16
29.12.2008
King
-> Adam6666: Mno, já měl za to, že podle toho loga vlevo nahoře, je tenhle web hlavně o škodivkách 742 řady, a když se choze ptá na motor 742.136, předpokládám defaultní SEDR (není-li uvedeno jinak)4
I hodně upravenej motor asi nedosáhne max. otáček na místě za 0,5s, takže jakejsi prostor pro sledování činnosti 2. klapky tam určije taky je.
Pokud máš navíc i jinej karbec, poněkud mi uniká smysl tvojí reakce na choseho dotaz4
22:49:40
29.12.2008
King
-> Adam6666: Můžu tě ubezpečit, že potlakový ovládání funguje i na místě a to tak, jak popisuje Syny. Ať jsem měl SEDR na 100vce, 105ce nebo 136ce, tak pokud bylo vše OK, 2. klapka se na okamžik, při prudkým přidání plynu, otevře. A je to tak správně4
Dokonce se otevře v případě, že je na motoru odlehčenej setrvák.
To že většina dosluhujících SEDRů má problém s těsností membrány, s drhnoucí hřídelkou 2. klapky, s těsností kanálku, kterej přivádí podtlak z difuzoru k "ufu" - to už je jiná pohádka4
15:31:10
29.12.2008
choze
no zkusim to a pak uvidim co dál, díky z radu.
15:28:55
29.12.2008
Syny
-> choze: To zalezi na milionu veci... Staci abys mel opotrebovany krouzky nebo ventili a uz te unika komprese a ztraci se exponencialne vykon... To zalezi proste jak se driv jezdilo s motorem a jak je opotrebovanej... Ja jezdil taky na dvou motorech 120 a rozdil tam byl strasne velikej... A taky to sou 120tky bez uprav...
15:25:54
29.12.2008
choze
takže jako jet narmálně na dvojku a pak přiat plyt a mělo by to bejt cejtit jo? Mě se totiž ten můj motor zdá nějakej línej, sice jede v poho přes 140, ale o proti kámošovýmu motoru se to nedá srovnat, a to má uplně stejněj motor jako já bez úprav, sem si ještě myslel jestli by to nemohl dělat předstih.
15:25:03
29.12.2008
Syny
-> Adam6666: Na miste to udela taky, ale chvilkove, kdyz rychle prida plnej plyn - setrvak mu udela chvilkove zatez...
15:17:33
29.12.2008
Syny
Jako za jizdy nebo kdyz to zkousis na miste? Na karburatoru je takovy \"ufo\" neboli podtlakove otevirani. Kdyz si stoupnes k motoru dozadzu a pridas prudce plyn, tak by se melo zacit hejbat - mela by jako zajet ta tycka dovnitr a tim otevrit 2. komoru. Ale musis pridat plyn ostre a hodne - roztacejici se setrvacnik udela jakoby chvilkovou zatez a zjistis jestli se otvira nebo ne. Za jizdy to poznat muzes taky, ale chce to davat pozor. Kdyz pojedes na dvojku (troku) tak treba 2500 otacek a prislapnes plyn, tak nejprve je citit, ze to zacene jinak tahnout a za druhy se zmeni zvuk motoru. Alespon u auta se kterym jezdim to je docela dobre slyset kdy se otevre druha komora, proste to zacne jinak vrcet :)
upraveno 1x, naposled 29.12.2008 15:19:03
15:11:14
29.12.2008
choze
Vím že mě tu asi ukamenujete, ale fakt to nevim, jak poznám že se mi otevírá druhá komora na karbecu? Jinak motor 742.136
Extreme Tyres