-> Kočislav: kruzky vymenene nove
-> Kuladmin: no dal som to tak aby prestalo presvitat a uz je to v pohode, pretoze tam bola fuga hadam pol milimetra, uz to slo aspon zbezne naladit zajtra este skocim na paltest a hadam to bude ok
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
rychla rada.. karburator
Přispívání do tohoto tématu bylo zastaveno. Důvod:
hotovo!
Zastavil:darklord
21:40:53
22.12.2008
22.12.2008

darklord
17:37:34
22.12.2008
22.12.2008

Kočislav
A není na tom šroubu přídavného vzduchu zpuchřelé to těsnění - "o" kroužek?
16:50:43
22.12.2008
22.12.2008

Kuladmin
-> darklord: Me osobne se to celkem dari i podle oka na prusvit svetla.
15:44:00
22.12.2008
22.12.2008

darklord
-> Kuladmin: ale tak predpokladal som ze ked na tom jazdil tak ze to bude OK... inak je na to nejaky grif ako spravit tie klapky? pretoze ten budik isto v garazi nie je :( nieco ako to co najlepsie urobit na kolene
15:39:51
22.12.2008
22.12.2008

Kuladmin
Tak klapkama chce zacit a ne koncit stelovani
boze.
boze.15:38:38
22.12.2008
22.12.2008

darklord
jedine co ma napada zeby boli zle nastavene klapky, pretoze kamos spominal ze tiez mu lietali otacky +-100
15:37:59
22.12.2008
22.12.2008

darklord
takze vzhladom na to ze moj posledny klarb sa vraj upchal tak som zohnal od kamosa iny (povodny sedr 120LS) teraz sedr 130. vec sa ma tak ze nejde poriadne nastelovat, vzduch zavrem uplne a drzi 800ot, jedine ladenie pripada v uvahu bohatost. ked zavrem bohatost tak skape podla ocakavania. cim to moze byt ze nereaguje na zavretie vzduchu (velky srob) akurat ked otvaram tak este zvysuje otacky. inak akokolvek naladim volnobeh tak kolisu otacky. pod karbom neprisava (nepocut) a tesnenie pod vikom som prave vymenil, viko je rovne
Přispívání do tohoto tématu bylo zastaveno. Důvod:
hotovo!
Zastavil:darklord
