skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
T613
14:35:48
19.12.2008
19.12.2008

mgbiker
no kazdy karburator je iny..
12:22:19
19.12.2008
19.12.2008

Vrba
Ja mel naopak se spodkem a s prechodama celkově velky problemy což me vedlo k tomu ze jsem to dal pryč.Vyzkousel jsem milion ruznych nastaveni,natryskovani ,seřízení klapek a vseho.K nicemu to nevedlo.
12:14:16
19.12.2008
19.12.2008

mgbiker
motor mam fa 136, vacka 254/254, a ostatne drobnosti ako odlahcenu remenicu,zotrvak,lestene sanie....mal som pozicany aj T613 EDSR a ten mal oproti mojmu 130 karburatoru lepsie spravanie , hlavne od spodu...vo vyzsich otackach je to rovnake, ale 130tka mi tahne od tych 2-2500 otacok, tatra ide od 1500 ....teraz mam T613 SEDR
12:06:21
19.12.2008
19.12.2008

Vrba
-> mgbiker: To musíš napřed napsat na jaký to chceš motor.S tímhle karbecem jsem taky laboroval cca 3 mesice a pak jsem ho stejne zavrhl,protoze to proste nema smysl a nešlo se s tím domluvit.Výkonový přínos oproti 22/24 vyloučen měřením na brzdě.
11:44:51
19.12.2008
19.12.2008

mgbiker
neporadi mi niekto ake je najvhodnejsie otryskovanie na karburator T613 dif. 23/27 ???Dakujem
