skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Ko piest
08:37:58
19.12.2008
19.12.2008

Vrba
-> Adam6666: nj,ja myslel ze jsi ze Zlína
21:53:29
18.12.2008
18.12.2008

Adam6666 - zrušená registrace
-> Saky: nekdo to dela pro penize nekdo pro zabavu...-> Vrba: super ale tam nejezdim....takze si budes muset pockat na hrochac..

21:26:28
18.12.2008
18.12.2008

Vrba
-> Adam6666: Beru Tě za slovo-někdy dáme scuka třeba ve Slušovicích
21:25:51
18.12.2008
18.12.2008

Vrba
-> Saky: Nebo na to nepříjdou a koupijou si golfa.
21:00:53
18.12.2008
18.12.2008

Saky
-> Vrba: je prej nuda mit spravne serizenej motor a nehrabat do toho.. seridis spatne a porad ladis a ladis a menis pisty atd.. to virtaky bavi tak se nediv.. nekdo dela presahy na dvakrat trikrat nekdo vecne meni svicky atd... to je porad dobry.. pak na to prijdou prestane je to bavit a je po skodovkari..
17:27:18
18.12.2008
18.12.2008

Adam6666 - zrušená registrace
-> Vrba: asi te svezu....
16:13:24
18.12.2008
18.12.2008

Vrba
Zatím co jsem jel ve většině aut tady z virtu,tak to byly detonátory až mi z toho bylo špatně,takže pozor na to....
16:01:33
18.12.2008
18.12.2008

Vrba
-> kenalkim: MUsíš vycházet z toho jestli ten motor detonuje nebo ne.Hlavne nesmí detonovat na plný plyn v otáčkách,jinak je jasnej....
11:26:56
17.12.2008
17.12.2008

zidlik
-> kenalkim: no já mám třeba na 136 komprese 10.7:1 předstih mínusovej ale mám nasračku rozdělovač takže se uvidí až dám jinej
11:01:26
17.12.2008
17.12.2008

kenalkim
-> Vrba: Neviem ako sa sprava ten rozdelovac co mam (neviem totiz z coho je) ale 3° na predzapal snad nieje moc. Mal by som dat este menej?
21:13:16
16.12.2008
16.12.2008

Vrba
Nastavení karburátaru vypadá v pohodě.Ale udivuje mě ten pomerne vysoky predstih na seriovym rozdelovaci.To přece muselo nehorázně detonovat a v tom bych videl příčinu proč se ten píst rozpadl.
13:29:25
16.12.2008
16.12.2008

Jakub M.
-> Saky:
vlastně ano..
vlastně ano..
07:30:35
15.12.2008
15.12.2008

Saky
Jakub M. 13.12.08 18:16:22 napsal: -> kenalkim: chudá směs, mám podobnou zkušenost... poznali jsme to díky ztrátě komprese naštěstí včas... to uz je snad pozde ne?
20:20:41
14.12.2008
14.12.2008

Gemini
-> kenalkim: ak ti to pomoze, tak mam hlavu -1mm cca KP 10,8:1, rozdelovac S105, predzapal 5 , vacka 278/270 chovanec, karb diff 22/25 trysky 120/150 vzduch 200/140
a nou problem
a nou problem
17:17:31
14.12.2008
14.12.2008

Jakub M.
-> suri:
na všech STK co jsem kdy byl byly akorát paka...
na všech STK co jsem kdy byl byly akorát paka...

16:50:45
14.12.2008
14.12.2008

Dušan
me se to stalo taky, ale ja to upek na dlanici 

16:27:19
14.12.2008
14.12.2008

Karel.
mně tohle taky udělalo 2X za sebou, ale na vině byla hlava, moc velká komprese a 4 válec se nestačil chladit.........nebo jak ostatní říkaj, špatně seštelovaný,
16:23:38
14.12.2008
14.12.2008

Peopas
co treba ovalna vlozka?Neni to mozne?
15:46:53
14.12.2008
14.12.2008

suri
-> Jakub M.: známy predal svoj favorit kde mal kus lepší motor po Go nejaká vačka kp 10,2:1 predal ho a ked s ním ženská bola na EK tak jej nastavili bohatosť najmenšiu že motor len triaslo otáčky pomaly 500 a potom sa rozpadol piest medzi krúžkami
15:42:50
14.12.2008
14.12.2008

Jakub M.
-> suri:
přesně tak ....
-> kenalkim:
ten motor, na kterém se nám ten píst rozpadl má kopresní poměr 11,52:1... po opravě už najezdil cca 50000km a protože se nikdo nesnaží šetřit palivo záměrným ochuzováním směsi (teď pominu to jak se chová karburátor a že je konstruován tak aby ta směs kvůli emisím byla chudá témř vždy atd. atd.... prostě ber to tak jako že chudší směs než by měla normálně být) písty jsou OK... přetím to ovšem bylo jinak
přesně tak ....
-> kenalkim:
ten motor, na kterém se nám ten píst rozpadl má kopresní poměr 11,52:1... po opravě už najezdil cca 50000km a protože se nikdo nesnaží šetřit palivo záměrným ochuzováním směsi (teď pominu to jak se chová karburátor a že je konstruován tak aby ta směs kvůli emisím byla chudá témř vždy atd. atd.... prostě ber to tak jako že chudší směs než by měla normálně být) písty jsou OK... přetím to ovšem bylo jinak

15:32:36
14.12.2008
14.12.2008

suri
-> kenalkim: správne chudobná zmes nechladí piest
14:46:51
14.12.2008
14.12.2008

kenalkim
Chudobna zmes moze as tak negativne vplivat na piest?
Piest sa prehrieva a preto praska?
Piest sa prehrieva a preto praska?
14:43:14
14.12.2008
14.12.2008

kenalkim
Dnes som preratal kompresiu. 10.5 : 1
18:33:20
13.12.2008
13.12.2008

suri
-> kenalkim: predzápal
18:32:33
13.12.2008
13.12.2008

kenalkim
Takze
1: skontrolovat kompresiu hlavi
2: natriskovat 1komoru vecsou triskou
Napada este niekoho nieco?
1: skontrolovat kompresiu hlavi
2: natriskovat 1komoru vecsou triskou
Napada este niekoho nieco?
18:18:00
13.12.2008
13.12.2008

Kočislav
Když mi známý opravoval motor, tak mu 2x za sebou podobným způsobem prasknul píst vždy na 1. válci a nakonec se zjistilo, že hlava kterou jsme mu dovezl k nasazení na auto byla příliš nízká, tudíž vysoká komprese a píst to zřejmě nevydržel. Každopádně tam přišel třetí píst, jiná hlava a je to OK.
18:16:22
13.12.2008
13.12.2008

Jakub M.
-> kenalkim:
chudá směs, mám podobnou zkušenost... poznali jsme to díky ztrátě komprese naštěstí včas...
chudá směs, mám podobnou zkušenost... poznali jsme to díky ztrátě komprese naštěstí včas...
17:34:22
13.12.2008
13.12.2008

gabo000000 - zrušená registrace
nehnevajte sa hclapci ale ja sa tak tesim ze mne to islo na prvu supu

17:32:49
13.12.2008
13.12.2008

kenalkim
Predstih som maval pri prvom KO 8° -to bolo prilis.
Teraz som mal 3° a slapalo vsetko super aj otacky boli stabilnejsie
Vacka 280 chovanec
Teraz som mal 3° a slapalo vsetko super aj otacky boli stabilnejsie
Vacka 280 chovanec
17:29:53
13.12.2008
13.12.2008

kenalkim
Tak ako na 136.
1komora 22
2komora 24
je vylesteny a poodsranovane prepazky
1komora 22
2komora 24
je vylesteny a poodsranovane prepazky
17:26:09
13.12.2008
13.12.2008

petr s
-> kenalkim: Vypadá to na předstih blbě nastaven
17:24:50
13.12.2008
13.12.2008

kenalkim
Prefukovalo mi do vane. Rozobral som to ale nicoho som si nevsimol. Potom som to zlozil zmeral kompresiu a uz bolo jasmo. 3.5 namiesto 11
17:21:41
13.12.2008
13.12.2008

suri
-> kenalkim: a difuzor?
17:21:02
13.12.2008
13.12.2008

kenalkim
sedr
1komora125/200
2komora145/150
1komora125/200
2komora145/150
17:20:53
13.12.2008
13.12.2008

Petr105l
Jak jsi přišel na to, že se ti ten píst takhle rozsypal? Náhodou při rozborce, nebo ztratils kompresi?
Podle mě to způsobila chudá směs, nebo špatně naladěné zapalování.
Jak máš upravený karburátor a rozdělovač?
Podle mě to způsobila chudá směs, nebo špatně naladěné zapalování.
Jak máš upravený karburátor a rozdělovač?
17:18:00
13.12.2008
13.12.2008

petr s
-> kenalkim: tak musíš odpovědět na co se tě ptám
17:16:10
13.12.2008
13.12.2008

kenalkim
ma niekto napad co vsetko to moze zapricinit?
17:15:44
13.12.2008
13.12.2008

petr s
-> kenalkim: Jak máš osazen karburátor
17:13:53
13.12.2008
13.12.2008

kenalkim
Motor 1.4 fabia
Hlava felicia
Upravovat som si ju daval u pana Chovanca
Hovoril ze ju znizil na pomer okolo 11:1, zvacsil nasavacie a vyfukove + uprava ventilov.
Presah vloziek je ok.
Nebudem to skladat pokial nezistim presne co to moze sposobovat.
Hlava felicia
Upravovat som si ju daval u pana Chovanca
Hovoril ze ju znizil na pomer okolo 11:1, zvacsil nasavacie a vyfukove + uprava ventilov.
Presah vloziek je ok.
Nebudem to skladat pokial nezistim presne co to moze sposobovat.
17:11:43
13.12.2008
13.12.2008

suri
-> petr s: tady sa jazdí na spotrebu
17:07:35
13.12.2008
13.12.2008

petr s
-> kenalkim: Ty koně musíš nakrmit
17:05:37
13.12.2008
13.12.2008

kenalkim
vlozka po KO č2
17:05:13
13.12.2008
13.12.2008

kenalkim
vlozka po KO č2
17:04:45
13.12.2008
13.12.2008

kenalkim
Piest KO č2 po ocisteni
17:04:01
13.12.2008
13.12.2008

kenalkim
piest KO č2
17:03:24
13.12.2008
13.12.2008

kenalkim
piest KO č1
17:03:00
13.12.2008
13.12.2008

kenalkim
Neviete preco mi odisiel piest presne na tom istom mieste ako ten predosli? Mam pocit ze to nieje len nahoda.
