skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
nemaže
23:04:08
29.05.2010
29.05.2010

Matthes, záškodník z TechWebu
Srovnat prirubu kose. Nedavat tesneni a musi to mazat. Samozrejme pokud nejsou orvany zuby kolecek.
20:36:36
29.05.2010
29.05.2010

suri
-> David29: to tesnenie má 0,1mm .
18:08:42
29.05.2010
29.05.2010

Rooney - zrušená registrace
-> David29: jj 

17:57:31
29.05.2010
29.05.2010

David29
-> Rooney: A hlavně pozor při utahování - at to nezkroutíš
A ještě se podívej, zda ta příruba už zkurvená neni a je rovná...
A ještě se podívej, zda ta příruba už zkurvená neni a je rovná...17:42:27
29.05.2010
29.05.2010

Rooney - zrušená registrace
-> David29: ok, dík 
sem se chtěl dnes už projet a ono hovno
tak až v pondělí


sem se chtěl dnes už projet a ono hovno

tak až v pondělí

17:40:55
29.05.2010
29.05.2010

David29
-> suri: No, 1mm už může znamenat dost, ne? Dyt kolik mm má blbý těsnění a už dělá problémy...
-> Rooney: Tak jen to těsnění... a bude mazat o 106
-> Rooney: Tak jen to těsnění... a bude mazat o 106
17:36:24
29.05.2010
29.05.2010

Rooney - zrušená registrace
-> David29: předtím tam bylo jen tenké těsnění, jak to táta skládal, tak sem byl zrovna nemocný, tak sem nemohl zasáhnout 
A kdybych tam teda nedal nic, bude to těsnit?
Ale asi tam prostě dám, zase to těsnění

A kdybych tam teda nedal nic, bude to těsnit?
Ale asi tam prostě dám, zase to těsnění
17:35:30
29.05.2010
29.05.2010

suri
-> David29: má pravdu ale na vine to má to tesnenie nie silikon , silikon v 1 mnm vrstrve môže ostať ale nesmie to biť šmejd z obi
17:33:24
29.05.2010
29.05.2010

David29
-> Rooney: S dobrýho čerpadla jste udělali vylítaný... Silikon pryč a dát tam to co tam bylo - jestli tam nic nebylo, tak nic
17:17:14
29.05.2010
29.05.2010

Rooney - zrušená registrace
Mám celkem problém!
Měl sem rozebraný motor. protože se dávala nová klika.
Problém je v tom, že nemaže
, sundal sem oil filtr i čidlo na tlak a když roztočím čerpadlo přes vrtačku tak prostě nevyteče ani kapka oleje.
Může být problém v tom, že tata dal na těsnění pod čerpadlo i ten červený silikon a ted to tam nějak protéká bokem a netlačí?
Jiná možnost, proč netlačí, mě snad ani nenapadá, vše je složeno tak jak má.
Měl sem rozebraný motor. protože se dávala nová klika.
Problém je v tom, že nemaže
, sundal sem oil filtr i čidlo na tlak a když roztočím čerpadlo přes vrtačku tak prostě nevyteče ani kapka oleje.Může být problém v tom, že tata dal na těsnění pod čerpadlo i ten červený silikon a ted to tam nějak protéká bokem a netlačí?
Jiná možnost, proč netlačí, mě snad ani nenapadá, vše je složeno tak jak má.
15:11:03
22.12.2008
22.12.2008

FMsedan
pod víčko sem se díval a maže ale teď mam jinej problem když se auto ohřeje tak mi to jede pomalu jindy sem dal na trojku něco málo přez 100 a teď ani ne 80 nevíte čim to je?
13:12:54
14.12.2008
14.12.2008

LiMaK - 742 forever
-> MOLSO: heh, kdyby se mi takove veci v servise nestavaly, tak tady o nich nepisu...ale asi to seru...
podivej,
vem si, ze ti ve vane volne lezi husty stary zakarbonovany olej, ktery skoro neni tekuty.
ted jsi k tomu pridej zakarbonovane a spatne propustne sitko na sacim kosi, kterej lezi na dne vany...
a ted si k tomu dej malou netesnost v prirube saciho kose k bloku...
co ti to bude delat? pri nizkych otackach se zubove cerpadlo toci nesrovnatelne pomaleji nez pri 3000....pres tu malou netesnest ti to taha vzduch z vany, jelikoz to nedokaze nacucnout ten asfalt ze spodka vany....a zaroven to akorat tak stiha prisavat vzduch...takze kde mas tlak? v prdeli.
a ted si zvedni otacky na 3000, MALA netesnost uz nestiha davat vzduchu tolik a proto se svete div se zacina pooomalicku nasavat i asfalt z vany....
je mi jasne, ze telotou snizu tlak oleje, ale zkus si predstavit situaci co jsem napsal....nejednou jsem to videl na vlastni oci(samozrejme ne na svem motoru)....
podivej,
vem si, ze ti ve vane volne lezi husty stary zakarbonovany olej, ktery skoro neni tekuty.
ted jsi k tomu pridej zakarbonovane a spatne propustne sitko na sacim kosi, kterej lezi na dne vany...
a ted si k tomu dej malou netesnost v prirube saciho kose k bloku...
co ti to bude delat? pri nizkych otackach se zubove cerpadlo toci nesrovnatelne pomaleji nez pri 3000....pres tu malou netesnest ti to taha vzduch z vany, jelikoz to nedokaze nacucnout ten asfalt ze spodka vany....a zaroven to akorat tak stiha prisavat vzduch...takze kde mas tlak? v prdeli.
a ted si zvedni otacky na 3000, MALA netesnost uz nestiha davat vzduchu tolik a proto se svete div se zacina pooomalicku nasavat i asfalt z vany....
je mi jasne, ze telotou snizu tlak oleje, ale zkus si predstavit situaci co jsem napsal....nejednou jsem to videl na vlastni oci(samozrejme ne na svem motoru)....
11:07:55
14.12.2008
14.12.2008

Strašlivý Píďa (aka PeťaKlíč)
-> FMsedan: dival ses pod víčko? normálně sundej plnící víčko na ventildeklu a tam uvidíš jestli tam stříká olej. pokud ano bude špatnej spínač, pokud ne hledej závadu - čerpadlo, síto
10:31:50
14.12.2008
14.12.2008

FMsedan
nemaže do 1300 kontrolka svítí
05:53:46
14.12.2008
14.12.2008

Strašlivý Píďa (aka PeťaKlíč)
měl by se vyjádřit autor co mu to vlastně dělá. jestli mu to opravdu nemaže nebo mu jen bliká kontrolka
19:42:24
13.12.2008
13.12.2008

MOLSO
LiMaK 13.12.08 14:42:31 napsal: ... pokud bude spinac OK, tak bych sel po oleji jestli neni moc husty...(jako ze to na male tocky nestiha nacucnout z vany) ...
to si snad robis srandu vsak ?
ved prave ked niekomu preblikava /svieti kontrolka napr pri volnobehu tak sa dava viskozejsi olej aby zubove čerpadlo stihalo tlacit a aby sa napr z vydranych salok kluky tlacil tazsie ako ked je tekutejši ...
a studeny olej ktory je tekutejši pri behu studeneho motora ma tak vysoky tlak ze keby nebol pretlakovy ventil (gulka s pruzinkou) tak roztrhne olejovy filter ... pri zohriati sa tlak oleja znizuje
to si snad robis srandu vsak ?
ved prave ked niekomu preblikava /svieti kontrolka napr pri volnobehu tak sa dava viskozejsi olej aby zubove čerpadlo stihalo tlacit a aby sa napr z vydranych salok kluky tlacil tazsie ako ked je tekutejši ...a studeny olej ktory je tekutejši pri behu studeneho motora ma tak vysoky tlak ze keby nebol pretlakovy ventil (gulka s pruzinkou) tak roztrhne olejovy filter ... pri zohriati sa tlak oleja znizuje
14:42:31
13.12.2008
13.12.2008

LiMaK - 742 forever
tak za prve bych zkontroloval nejprv tlakovy spinac...casto je v prdeli,auto maze, ale tlakovej cidlo si mysli ze ne....(zanesene,vychechla
ne)
2)pokud bude spinac OK, tak bych sel po oleji jestli neni moc husty...(jako ze to na male tocky nestiha nacucnout z vany)
3) pricpany saci koš ve vaně....je tam na něm sítko a to za ty roky muze byt zacpane usazeninou a taky tak samo to zacne trochu nacucavat az s vetsima tockama
4) vychcechlane cerpadlo oleje(zuby)
5) netesne cerpadlo,velka vule mezi oz.koly a spodnim deklem saciho kose, propoustejici pretlakovy ventil, ktery pri malem tlaku pousti vsecko zpet do vany a pri vetsim tlaku se nejak uzavre a pousti do motora.
problemy 1-2 vyresis jednoduse,
problemy 3-5 musis sundat vanu, a je nejlepsi zkontrolovat vsecko naraz...
2)pokud bude spinac OK, tak bych sel po oleji jestli neni moc husty...(jako ze to na male tocky nestiha nacucnout z vany)
3) pricpany saci koš ve vaně....je tam na něm sítko a to za ty roky muze byt zacpane usazeninou a taky tak samo to zacne trochu nacucavat az s vetsima tockama
4) vychcechlane cerpadlo oleje(zuby)
5) netesne cerpadlo,velka vule mezi oz.koly a spodnim deklem saciho kose, propoustejici pretlakovy ventil, ktery pri malem tlaku pousti vsecko zpet do vany a pri vetsim tlaku se nejak uzavre a pousti do motora.
problemy 1-2 vyresis jednoduse,
problemy 3-5 musis sundat vanu, a je nejlepsi zkontrolovat vsecko naraz...
13:53:04
13.12.2008
13.12.2008

Strašlivý Píďa (aka PeťaKlíč)
nemaže?
pokud se ti rozsvěcuje kontrolka mazání, sundej plnící víčko na ventildeklu a podívej se jestli to maže.. pak bych zkontroloval jestli tlakovej spínač neteče.
pokud se ti rozsvěcuje kontrolka mazání, sundej plnící víčko na ventildeklu a podívej se jestli to maže.. pak bych zkontroloval jestli tlakovej spínač neteče.
13:52:12
13.12.2008
13.12.2008

suri
nemenil si olej? inak to už bude mať zasebou
13:50:03
13.12.2008
13.12.2008

FMsedan
nazdárek lidi čim to může bejt když motor nemaže do 1300 ot/min a od 1300 maže díky za odpověď jedná se o motor 110 ls
