skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
ventil vule...
prohledat
60 příspěvků (zobrazeno 1 až 50) od 12.12.2008 do 08.02.2009, založil/a adrallyteam
23:22:09
08.02.2009
08.02.2009

Ratoo
-> Adam6666: to jo taková 280ka v prdeli, to musí bejt něco
22:52:47
08.02.2009
08.02.2009

Adam6666 - zrušená registrace
-> Ratoo: podle info co mam o vacce ze speedpro bych ji pouzil tak mozna jako analni vzrusovadlo bo páčidlo.....

22:49:44
08.02.2009
08.02.2009

Ratoo
jo to ja taky ne, hlavní je že poslali ty vůle.
22:23:15
08.02.2009
08.02.2009

Adam6666 - zrušená registrace
Ratoo 08.02.09 22:16:42 napsal:
→ nikuve02: Dobrý den,
U této vačky není vliv na kompresní poměr, stím to
nesouvisí.
nechapu.......
→ nikuve02: Dobrý den,
U této vačky není vliv na kompresní poměr, stím to
nesouvisí.
nechapu.......

22:16:42
08.02.2009
08.02.2009

Ratoo
-> nikuve02: Dobrý den,
Ventilové vůle pro vačku 280/280 za studena 25-30(nepřesné) obojí za tepla 40-45. U této vačky není vliv na kompresní poměr, stím to nesouvisí.
S pozdravem
Nouzecký
RallyBazar Speedpro
Ventilové vůle pro vačku 280/280 za studena 25-30(nepřesné) obojí za tepla 40-45. U této vačky není vliv na kompresní poměr, stím to nesouvisí.
S pozdravem
Nouzecký
RallyBazar Speedpro
13:26:57
01.02.2009
01.02.2009

pyroman
-> petr s: -> suri: díky pánové, zkusím při podřazování nevytáčet tolik motor a uvidím co se bude časem dít, jestli se to stane znovu a nebo ne
13:24:51
01.02.2009
01.02.2009

pyroman
-> suri: jj počkám si na odpověď
13:24:31
01.02.2009
01.02.2009

petr s
-> pyroman: Jedině že se to potkalo ve vyšších otáčkách samy od sebe se neohnou
13:23:46
01.02.2009
01.02.2009

suri
-> pyroman: ok počkaj naňho ja viac bohužiaľ neviem poradiť
13:22:26
01.02.2009
01.02.2009

pyroman
-> suri: to nepopírám, že občas podřadím do vyšších otáček, ale to bývá vesměs "chvilková" záležitost kvůli předjetí apod, ale nikdy otáčky nejdou do rozmezí 4-4,5t ot, přeci jen se snažím jezdit "ekonomicky"
každopádně je to dobrá připomínka a uvidíme, co na to petr s řekne
každopádně je to dobrá připomínka a uvidíme, co na to petr s řekne
13:15:56
01.02.2009
01.02.2009

suri
-> pyroman: a nestalo sa niekomu pri podradení že vyšieľ do večších otáčok? petr ti dá radu ako zistiť či niesú krivé tyčky
13:15:00
01.02.2009
01.02.2009

pyroman
-> petr s: takže je možný, že je to únavou a stářím motoru a že už mohla být posledně už trochu přiohlá a nevšiml si toho a nebo to nebylo poznat?
13:07:40
01.02.2009
01.02.2009

petr s
-> pyroman: To by žádný problém neměl být
13:06:17
01.02.2009
01.02.2009

pyroman
-> petr s: tyčka se samozřejmě teď vyměnila, ale před rokem, když se dělalo nové těsnění, seřízení a spol tak tyčky byly OK, hlava je sériová a motor za provozu točím na dálnici do cca 3500, mimo dálnici kolem 2500, ve městech většinou 2000
12:57:19
01.02.2009
01.02.2009

petr s
-> pyroman:
otázka
proč ji hned nevyměnil? a kolik točíš motor? máš sníženou hlavu?
otázka
proč ji hned nevyměnil? a kolik točíš motor? máš sníženou hlavu?
12:52:15
01.02.2009
01.02.2009

pyroman
abych nezakládal nové téma, tak hodím dotaz sem.
nechával jsem si seřídit ventilový vůle na 781.135 (najeto k dnešnímu dni cca 115-120t km) motoru a když sem si šel pro auto, tak mi mechanik řekl, že na druhým válci byla vypadlá a ohnutá zdvíhací tyčka a mě by zajímalo čím to může být, když naposledy se dělali ventily někdy v únoru 08 a vše bylo OK. Za tu dobu jsem najel zhruba 10t km, takže první otázka
- je možné, že se tyčka ohnula běžným provozem a únavou materiálu
- nebo je zrada někde v motoru a pokud ano, tak na co se zaměřit
nechával jsem si seřídit ventilový vůle na 781.135 (najeto k dnešnímu dni cca 115-120t km) motoru a když sem si šel pro auto, tak mi mechanik řekl, že na druhým válci byla vypadlá a ohnutá zdvíhací tyčka a mě by zajímalo čím to může být, když naposledy se dělali ventily někdy v únoru 08 a vše bylo OK. Za tu dobu jsem najel zhruba 10t km, takže první otázka
- je možné, že se tyčka ohnula běžným provozem a únavou materiálu
- nebo je zrada někde v motoru a pokud ano, tak na co se zaměřit
18:30:10
28.12.2008
28.12.2008

fabikladislav
dik dne sme ho pocuvali a nieco tam klepe a aj ked sa rozbieham ked som menil klin.remen zistil som ze loziska su vprdeli na alternatori a vodnom cerpadle a dufam ze kluka je vporiadku
18:13:41
28.12.2008
28.12.2008

Adam6666 - zrušená registrace
-> fabikladislav: na seriovy motor je nejlepsi to co je predepsane
18:01:53
28.12.2008
28.12.2008

fabikladislav
mislis ze to nebude dobre
18:24:42
27.12.2008
27.12.2008

Adam6666 - zrušená registrace
-> fabikladislav: tim to akorat sprasis
17:37:03
27.12.2008
27.12.2008

fabikladislav
nastavil som to na 25.20 motor slape ale pocujem nejake klepanie skusim dat 15.20 ak to nepreskane tak neviem co mu je
17:10:40
26.12.2008
26.12.2008

petr s
-> fabikladislav: 25-20
17:10:04
26.12.2008
26.12.2008

Adam6666 - zrušená registrace
-> fabikladislav: 25 20
17:07:53
26.12.2008
26.12.2008

fabikladislav
sacie su hlinikove a vifukove ocelove motor felda mam dat 25,20alebo 20,20
19:29:10
17.12.2008
17.12.2008

MATTESS
-> hanys318: ale ne na neseriovou vačku
16:32:04
17.12.2008
17.12.2008

hanys318
saci 15 vyfukove 20 standart
08:17:13
17.12.2008
17.12.2008

nikuve02
-> Saky: Velice hezky pojato...dobra tedy promyslim si to a pak ti dam vedet do id...Jinak Vam vsem dekuji za rady.
22:13:37
16.12.2008
16.12.2008

Saky
-> nikuve02: pokud Ti muzu uprimne radit tak porid jine auto ktere jede uz v zakladu.. pojede to lip dele a bude zrat min.. na to prislo spousta lidi..
pokud chces zustat u skodovackeho motoru tak jeste napis kolik jsi ochoten investovat.. abych se tady zbytecne nerozepisoval a tys me pak neutnul ze tvuj rozpocet konci na cene profesionalniho karburatoru-) ..
obrovsky problem u skodovackeho motoru je jeho jednoduchost relativni dostupnost informaci a nahradnich (vcetne upravenych) dilu a cena a toto vse ma za nasledek ze se vetsina majitelu techto motoru rovnou stavi do pozice upravcu motoru.. a proto muzes dostat hodne rad.. typu vylesti hlavu nic na tom neni dej tam vacku a pojede to jak krava.. jenze pak je treba si uvedomit ze kravy se daji delit podle veku, plemene zpusobu ustajeni atd-) takze je celkem pochoptelne ze ne kazda krava pojede stejne-) objektivne si nikdo na kravu nesedne a nedoveze ji zmerit nekam parametry a tak stale zustava jen a jen u dohadu .. a z toho stada volu co ti radi, a z tech mraky ruznejch dilu jako jsou podkovy biciky atd-) si clovek musi svedomite vybrat aby pak nezaplakal nad tim ze za investovanou sumu mu jeho stracena nejede tak jak si predstavoval.. -) sem to pojal trosku nezvykle-)
pokud chces zustat u skodovackeho motoru tak jeste napis kolik jsi ochoten investovat.. abych se tady zbytecne nerozepisoval a tys me pak neutnul ze tvuj rozpocet konci na cene profesionalniho karburatoru-) ..
obrovsky problem u skodovackeho motoru je jeho jednoduchost relativni dostupnost informaci a nahradnich (vcetne upravenych) dilu a cena a toto vse ma za nasledek ze se vetsina majitelu techto motoru rovnou stavi do pozice upravcu motoru.. a proto muzes dostat hodne rad.. typu vylesti hlavu nic na tom neni dej tam vacku a pojede to jak krava.. jenze pak je treba si uvedomit ze kravy se daji delit podle veku, plemene zpusobu ustajeni atd-) takze je celkem pochoptelne ze ne kazda krava pojede stejne-) objektivne si nikdo na kravu nesedne a nedoveze ji zmerit nekam parametry a tak stale zustava jen a jen u dohadu .. a z toho stada volu co ti radi, a z tech mraky ruznejch dilu jako jsou podkovy biciky atd-) si clovek musi svedomite vybrat aby pak nezaplakal nad tim ze za investovanou sumu mu jeho stracena nejede tak jak si predstavoval.. -) sem to pojal trosku nezvykle-)
07:07:42
16.12.2008
16.12.2008

nikuve02
-> Saky: Tak mi prosim poradte co k tomu mam jeste udelat...nemam ten motor na zavody spis jen na bezny jezdeni ale chci kdyz na to slapnu aby to jelo...
21:48:21
15.12.2008
15.12.2008

Adam6666 - zrušená registrace
-> nikuve02: este sem ti rikal at das hlavu Sakymu.....a pak si ji tam dej

21:31:53
15.12.2008
15.12.2008

Saky
-> nikuve02: to zalezi na mnoha a mnoha dalsich vecech.. na uprave hlavy na stylu jizdy atd.. mozna ano mozna ne.. pokud to chces do seriovyho motoru tak ne..
21:28:21
15.12.2008
15.12.2008

nikuve02
-> Adam6666: Ok dobra tedy tak kdybych si vzal od chovance vacku pri felicia mpi jakoze takovy blok mam tak 278/270 by byla dobra volba???
12:14:42
15.12.2008
15.12.2008

Adam6666 - zrušená registrace
sak ten motor nema 300 stupnu....poctiveho nepali.....

08:06:50
15.12.2008
15.12.2008

MATTESS
-> mgbiker: si vezmeš rukavice třeba na sundání víka ventilů
07:48:45
15.12.2008
15.12.2008

Saky
-> mgbiker: za tepla se mysli za provozni teploty-) ne ze budes pulhodiny cekat.. naopak musis byt strasne rychlej aby ti nevychladly..
11:29:01
14.12.2008
14.12.2008

suri
-> mgbiker: studena
11:28:32
14.12.2008
14.12.2008

mgbiker
za tepla?a este otazka ....to za tepla sa mysli asi tak ze motor bol zohriaty a pocka sa tak polhodinku aby sa clovek nepopalil?
11:25:52
14.12.2008
14.12.2008

suri
-> mgbiker: 0,25 sanie a 0,20 výfuk
11:24:59
14.12.2008
14.12.2008

mgbiker
ak mozem tiez sa spytam...mam vacku 254/254 vo favorite, dal som hlinikove rozvodove tycky....ake vole mi poradite? daval som zatial 0,25 za tepla...
17:44:06
13.12.2008
13.12.2008

Peto-89
-> Adam6666: diki moc

12:28:18
13.12.2008
13.12.2008

Adam6666 - zrušená registrace
-> nikuve02: aha sak sem ti rikal at tu vacku zahodis......reknes nekomu o hlavu a koupis nejaku vacku co za neco stoji
-> Peto-89: 20/20 za studena, nic jineho tam ani nedavej... kdyby nahodou jsi mel hlinik tycky saci tak 25
-> Peto-89: 20/20 za studena, nic jineho tam ani nedavej... kdyby nahodou jsi mel hlinik tycky saci tak 2511:16:45
13.12.2008
13.12.2008

Peto-89
hojte lidičky vidim,že sa tu bavite o ventiloch,chcel bych vam dat otazku "na prsa" skladam motor š120LS a mam donho nachystanu vačku zo serioveho favorita vyr.r1994 je to 136-tka.moja predstava o ostrosti tej vačky je myslim 240/240.(nekde sem to čital ale nevim či to ak je) ja vim že to neni žadna bomba ale zatim to inak nevidim.až ked skonči ta naša kriiza finančnaa potom tam hodim neco lepšiho ale zatim toto.mno a dostavam sa k zavieru,chchel bych sa vas opitat ,či by ste mi vedeli poradit jaka vula na ventiloch by tu bola najvyhovujuca.moc krat diki
00:25:41
13.12.2008
13.12.2008

Maxx
hele kluci nechci zakladat dalsi tema(myslim ze jich tady je pozehnane)chci se zeptat jake maji byt presahy vložek u felicie 1,3 a fabie 1,4 Mpi ? diky moc...
00:02:45
13.12.2008
13.12.2008

MATTESS
-> Fén - Neznalej a neodborník: vím, proto ten
ale spíš 
ale spíš 
23:54:48
12.12.2008
12.12.2008

Fén
-> MATTESS: To má větší šanci vyhrát ve sportce. :o)
23:51:00
12.12.2008
12.12.2008

MATTESS
-> nikuve02: tak se zeptej ve speedpro, jaký vůle má mít

23:01:48
12.12.2008
12.12.2008

nikuve02
-> Adam6666: No mam ji od speedpro....uz sme si spolu psali je to tak mesic...
16:18:07
12.12.2008
12.12.2008

adrallyteam
-> Adam6666: ok tedy:)
15:56:53
12.12.2008
12.12.2008

Adam6666 - zrušená registrace
-> adrallyteam: ja to urcite nerikal protoze 30 za studena je tak 35 za tepla mozna 40... proste ma tam byt 45 za tepla... a lepsi je to nastavena za tepla nez za studena
15:37:37
12.12.2008
12.12.2008

adrallyteam
ale uz je to ok,dal 45 za tepla a je to onecem jinem,i ten zvuk uz je lepsi,jeste to pak zkontroluju a snad uz to bude ok ;-)
