skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
hlavička 105l na motor š120 Ls
22:38:55
14.02.2009
14.02.2009

Petr Abrahámek
sundána 120 hlava ze 120ls motoru pro kontrolu. nikde žádné otlačení ani jiné poškození, vše jak má být
20:51:31
13.02.2009
13.02.2009

zidlik
-> Peto-89: zatim najel 2 tisíce km vod týhle moji flexo úpravy a zatim jede

18:57:09
13.02.2009
13.02.2009

suri
-> Peto-89: tesnenie Temac 70 Nm
18:40:04
13.02.2009
13.02.2009

Peto-89
-> suri: no ked si ich mal otlačene,tak bud si priliš dotiahol hlavu alebo daval papierove tesnenie
neviem,ja som presvedčeny že to ide a tym moje zodpovedene tema uzatvaram
neviem,ja som presvedčeny že to ide a tym moje zodpovedene tema uzatvaram18:28:04
13.02.2009
13.02.2009

Peto-89
-> suri: ake otačky? no skoro to išlo do omedzovača-chodim do posilky
ale nie,otačky som nemeral
ale nie,otačky som nemeral18:25:40
13.02.2009
13.02.2009

Peto-89
-> zidlik: jj je to peckovice
ale tak zas na druhu stranu,treba skusit všedko 
ale tak zas na druhu stranu,treba skusit všedko 
18:24:08
13.02.2009
13.02.2009

Peto-89
-> MOLSO - alkytonátor: ne f poho ja som tiež nato prišiel že by som urobil riadnu hovadzinu keby som to tam narval,ale tak,pomaly sa učim no :D heh f poho,sory akto vyzeralo že sa hnevam

17:51:54
13.02.2009
13.02.2009

zidlik
-> petřík: co má člověk dělat když nesežene hlavu ze 130 a už do toho nechce vrážet prachy
lamelák na flexu a jedu
lamelák na flexu a jedu
15:35:55
13.02.2009
13.02.2009

suri
-> Peto-89: aké si mal otáčky ked si ho pretočil? 0,0000000001 otáčky za minútu čo ked ho brnknem na 6000? prečo motor 120 LS s L hlavou ( 2 kusy mali otlačené piesty? ) dík
14:07:57
13.02.2009
13.02.2009

petřík
-> zidlik: proboha tak tohle je peckovice


13:42:08
13.02.2009
13.02.2009

zidlik
-> Peto-89: je to tak jak píšeš my sme na ls narvali taky hlavu ze 105 a nic nenaráželo...a taky sem dokonce na 130motor narval hlavu ze 120
ale to se museli ubrousit flexou písty
ale to se museli ubrousit flexou písty
11:48:21
13.02.2009
13.02.2009

MOLSO
-> Peto-89: jasne jasne prepac ja len tak rypem lebo je to podla mna zbytocne
ak som sa ta dotkol tak sorry
ak som sa ta dotkol tak sorry11:37:36
13.02.2009
13.02.2009

Peto-89
-> MOLSO - alkytonátor: ak si prečitaš aj spodok,pochopiš prečo som tu pisal toto tema,napisal som že ak to vyskušam tak to sem napišem ako to je jop?
11:34:46
13.02.2009
13.02.2009

MOLSO
-> Peto-89: a preco by som na 120 LS motor daval debilnu hlavu zo105ky s malinkymi venilcekmi a este mensimi kanalikmi ? to radsej liznut LS havu na magnetke
11:31:20
13.02.2009
13.02.2009

Peto-89
tak chlapi mam tu jeden fakt,zahada vyriešena.hlava zo š.105 ide na motor 120LS s vypuklimi piestami.sam som si to skusil,nič nikde nenaraža.dokonca som sa bavil aj s chalanom,čo na takom motore jazdil.Pre všedkich:ide to,ale ma to však svoj haček,ja som to skušal len namontovat na motor,dotiahnut všedko ako ma byť a otačať.chalan,čo natom jazdil mi povedal že motor bol ako drak,šlapal ako hodinky ale po 70000km sa mu rozpadol,ide oto že motor znaša velke zataženie ktore dlho nevydrži.z jeho skusenosti som ,i ked nechcene,vyhrabal z garaže hlavu 120LS a zgeneralkoval radšej tu,je to na ten vykon stavane a budem mat istotu že motor chvilu vydrži.takže tak.
02:12:51
10.12.2008
10.12.2008

LiMaK - 742 forever
Saky 09.12.08 22:12:53 napsal:
-> petr s: to je blbost-) jiny tvyr hlavy je proto aby konstrukteri a frezari meli na chleba a masiny mohli vic a vic frezovat.. proc asi jinak kdyz mistnim kutilum to prece o 20let pozdeji funguje a pist do hlavy neboucha-)
krasne a velice vystizne....
-> petr s: to je blbost-) jiny tvyr hlavy je proto aby konstrukteri a frezari meli na chleba a masiny mohli vic a vic frezovat.. proc asi jinak kdyz mistnim kutilum to prece o 20let pozdeji funguje a pist do hlavy neboucha-)
krasne a velice vystizne....
22:12:53
09.12.2008
09.12.2008

Saky
-> petr s: to je blbost-) jiny tvyr hlavy je proto aby konstrukteri a frezari meli na chleba a masiny mohli vic a vic frezovat.. proc asi jinak kdyz mistnim kutilum to prece o 20let pozdeji funguje a pist do hlavy neboucha-)
20:50:06
09.12.2008
09.12.2008

suri
-> Peto-89: nie
20:45:06
09.12.2008
09.12.2008

Peto-89
-> petr s: už sem ten pojem antidetonačna šterbina tu počul ale nikdy ma nenapadlo spitat sa čo to vlastne je,to zn.že motor bude mat nepravidelny chod?
17:56:29
09.12.2008
09.12.2008

petr s
-> Peto-89: Ale ten jiný tvar hlavy dělá antidetonační šterbinu tak pak se nediv když bude motor detonovat
16:50:23
09.12.2008
09.12.2008

Peto-89
-> Petr Abrahámek: ja mam tež otom taku nejaku predstavu lebo najviac vypukle su len v strede a tam by nemalo podla mna co buchat,uvidim...poskladam to a hned vam pišem ako to teda je =D
06:44:52
09.12.2008
09.12.2008

David29
-> Petr Abrahámek: Přesně tak... a + tloušťka těsnění a je to...
23:17:22
08.12.2008
08.12.2008

Petr Abrahámek
No dívej..vím o čem to je, nikde nic nebouchá. koupil jsem ls písty a při generálce se dali do 120bloku. hlava je vyfocená u mě v profilu. písty jsou vyšší uprostřed nikoli na kraji. Nevadí to
21:30:40
08.12.2008
08.12.2008

Peto-89
-> David29: no však prave že sa to tu rieši stale dokola ale ešte nikdo nenapisal jako to teda na sto pro je...asi si to budu muset vyskušat sam a dozvim sa jak to bude s tou pravdou...každopadne diki
14:08:27
08.12.2008
08.12.2008

David29
-> Jakub M.: Tohle se tady řeší pořád... 120l hlava de na 120ls motor.... vyzkoušnou od xy-lidí
14:06:26
08.12.2008
08.12.2008

Jakub M.
-> Petr Abrahámek:
tak máš upravenou hlavu, nebo tam nejsou LS písty... ono když LS písty v horní úvati přesahují vložku řádově o milimetry, asi těžko je schováš pod L hlavu ... ale dost už o tom, to co jsi napsal je hloupost, buď nemáš představu co jsi do toho motoru vlastně dal, nebo nevíš o co jde
tak máš upravenou hlavu, nebo tam nejsou LS písty... ono když LS písty v horní úvati přesahují vložku řádově o milimetry, asi těžko je schováš pod L hlavu ... ale dost už o tom, to co jsi napsal je hloupost, buď nemáš představu co jsi do toho motoru vlastně dal, nebo nevíš o co jde

14:02:28
08.12.2008
08.12.2008

Petr Abrahámek
mam motor se 120ls pisty a 120l hlavou. jede jak drak, najeto kolem 15 000km nic nikde neboucha. zadny problem nevznikl
09:27:40
08.12.2008
08.12.2008

Wolfino
tom.t - svata pravda , beru zpet

09:26:22
08.12.2008
08.12.2008

Wolfino
Wolfino 08.12.08 09:19:05 napsal:
-> jakub M cim se presne lisi 742.12 a 742.12X
ja to mel slozeny z 742.12 a to auto nejelo 50k s timhle motorem pak slo na srot. A zadnej pist se nepotkal s ventilem.
->petr S proc jsem asi napsah tohle ? Jinak se samozrejme omlouvam a pokud ma LS skutecne jiny tvar pistu tak to bude zlobit
-> jakub M cim se presne lisi 742.12 a 742.12X
ja to mel slozeny z 742.12 a to auto nejelo 50k s timhle motorem pak slo na srot. A zadnej pist se nepotkal s ventilem.
->petr S proc jsem asi napsah tohle ? Jinak se samozrejme omlouvam a pokud ma LS skutecne jiny tvar pistu tak to bude zlobit
09:22:04
08.12.2008
08.12.2008

Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
-> Wolfino: ale ls-ka nemá rovné písty

09:21:48
08.12.2008
08.12.2008

petr s
-> Wolfino: 120LS má jiné písty tak nerad něco co nevíš
09:19:05
08.12.2008
08.12.2008

Wolfino
-> jakub M cim se presne lisi 742.12 a 742.12X
ja to mel slozeny z 742.12 a to auto nejelo 50k s timhle motorem pak slo na srot. A zadnej pist se nepotkal s ventilem.
ja to mel slozeny z 742.12 a to auto nejelo 50k s timhle motorem pak slo na srot. A zadnej pist se nepotkal s ventilem.
09:15:59
08.12.2008
08.12.2008

Wolfino
Prosimte, mel jsem v aute obycejnou 120L z uzovky a hlavu ze 105 . Okopiroval jsem to od kamose. Chtodi to uplne v pohode a jede to jako krava :)
Budes spokojen
Jinak tesneni budes davat 72mm tzn 120kovy.
Budes spokojen
Jinak tesneni budes davat 72mm tzn 120kovy.
09:13:39
08.12.2008
08.12.2008

Jakub M.
-> Peto-89:
musíš nechat předělat hlavu.. písty budou narážet...
musíš nechat předělat hlavu.. písty budou narážet...
08:39:33
08.12.2008
08.12.2008

Peto-89
hojte chalani.thaak sem sa nakonec rozhodel postavit motor 120 ls do kilečka ale mam problem, kupil som ho bez hlavy, a doma mam 105-tkovu hlavu po velkej go(zabrus.sedla ventilov,new ventily,leštene saci a vyfukove kanaly,jemne znižena) a chcel bych to zkombinovat...čisto teoreticky,asi mesiac-dva dozadu sa tu otom niečo pisalo,že ak sa to skombinuje možu piesty naražat do hlavy,hadalo sa tu zopar ludi,že to bude buchat,a aj že to nespravy nič,motor chcem poskladat cez tento tyžden,všedko ako ma byt a otačat s nim a zaroven skušat čo to bude robit,ale predsa len,vedel by mi v tom niekto poradit?niekto kto už take niečo robil?samozrejme vysledok hned zverejnim,pre dalšich tipkov ako som ja aby vedeli či sa im to oplati :) ak napišete budem rad diki


