hlavička 105l na motor š120 Ls

prohledat
35 příspěvků (zobrazeno 1 až 35) od 08.12.2008 do 14.02.2009, založil/a Peto-89
řadit dle data
22:38:55
14.02.2009
Petr Abrahámek
sundána 120 hlava ze 120ls motoru pro kontrolu. nikde žádné otlačení ani jiné poškození, vše jak má být
20:51:31
13.02.2009
zidlik
-> Peto-89: zatim najel 2 tisíce km vod týhle moji flexo úpravy a zatim jede3
18:57:09
13.02.2009
suri
-> Peto-89: tesnenie Temac 70 Nm
18:40:04
13.02.2009
Peto-89
-> suri: no ked si ich mal otlačene,tak bud si priliš dotiahol hlavu alebo daval papierove tesnenie1 neviem,ja som presvedčeny že to ide a tym moje zodpovedene tema uzatvaram
18:28:04
13.02.2009
Peto-89
-> suri: ake otačky? no skoro to išlo do omedzovača-chodim do posilky 1 ale nie,otačky som nemeral
18:25:40
13.02.2009
Peto-89
-> zidlik: jj je to peckovice 1 ale tak zas na druhu stranu,treba skusit všedko 1
18:24:08
13.02.2009
Peto-89
-> MOLSO - alkytonátor: ne f poho ja som tiež nato prišiel že by som urobil riadnu hovadzinu keby som to tam narval,ale tak,pomaly sa učim no :D heh f poho,sory akto vyzeralo že sa hnevam5
17:51:54
13.02.2009
zidlik
-> petřík: co má člověk dělat když nesežene hlavu ze 130 a už do toho nechce vrážet prachy3 lamelák na flexu a jedu3
15:35:55
13.02.2009
suri
-> Peto-89: aké si mal otáčky ked si ho pretočil? 0,0000000001 otáčky za minútu čo ked ho brnknem na 6000? prečo motor 120 LS s L hlavou ( 2 kusy mali otlačené piesty? ) dík
14:07:57
13.02.2009
petřík
-> zidlik: proboha tak tohle je peckovice 3 3 3
13:42:08
13.02.2009
zidlik
-> Peto-89: je to tak jak píšeš my sme na ls narvali taky hlavu ze 105 a nic nenaráželo...a taky sem dokonce na 130motor narval hlavu ze 1203 3 ale to se museli ubrousit flexou písty3
11:48:21
13.02.2009
MOLSO
-> Peto-89: jasne jasne prepac ja len tak rypem lebo je to podla mna zbytocne 4 ak som sa ta dotkol tak sorry
11:37:36
13.02.2009
Peto-89
-> MOLSO - alkytonátor: ak si prečitaš aj spodok,pochopiš prečo som tu pisal toto tema,napisal som že ak to vyskušam tak to sem napišem ako to je jop?
11:34:46
13.02.2009
MOLSO
-> Peto-89: a preco by som na 120 LS motor daval debilnu hlavu zo105ky s malinkymi venilcekmi a este mensimi kanalikmi ? to radsej liznut LS havu na magnetke
11:31:20
13.02.2009
Peto-89
tak chlapi mam tu jeden fakt,zahada vyriešena.hlava zo š.105 ide na motor 120LS s vypuklimi piestami.sam som si to skusil,nič nikde nenaraža.dokonca som sa bavil aj s chalanom,čo na takom motore jazdil.Pre všedkich:ide to,ale ma to však svoj haček,ja som to skušal len namontovat na motor,dotiahnut všedko ako ma byť a otačať.chalan,čo natom jazdil mi povedal že motor bol ako drak,šlapal ako hodinky ale po 70000km sa mu rozpadol,ide oto že motor znaša velke zataženie ktore dlho nevydrži.z jeho skusenosti som ,i ked nechcene,vyhrabal z garaže hlavu 120LS a zgeneralkoval radšej tu,je to na ten vykon stavane a budem mat istotu že motor chvilu vydrži.takže tak.
02:12:51
10.12.2008
LiMaK - 742 forever
Saky 09.12.08 22:12:53 napsal:
-> petr s: to je blbost-) jiny tvyr hlavy je proto aby konstrukteri a frezari meli na chleba a masiny mohli vic a vic frezovat.. proc asi jinak kdyz mistnim kutilum to prece o 20let pozdeji funguje a pist do hlavy neboucha-)


krasne a velice vystizne....
22:12:53
09.12.2008
Saky
-> petr s: to je blbost-) jiny tvyr hlavy je proto aby konstrukteri a frezari meli na chleba a masiny mohli vic a vic frezovat.. proc asi jinak kdyz mistnim kutilum to prece o 20let pozdeji funguje a pist do hlavy neboucha-)
20:50:06
09.12.2008
suri
-> Peto-89: nie
20:45:06
09.12.2008
Peto-89
-> petr s: už sem ten pojem antidetonačna šterbina tu počul ale nikdy ma nenapadlo spitat sa čo to vlastne je,to zn.že motor bude mat nepravidelny chod?
17:56:29
09.12.2008
petr s
-> Peto-89: Ale ten jiný tvar hlavy dělá antidetonační šterbinu tak pak se nediv když bude motor detonovat
16:50:23
09.12.2008
Peto-89
-> Petr Abrahámek: ja mam tež otom taku nejaku predstavu lebo najviac vypukle su len v strede a tam by nemalo podla mna co buchat,uvidim...poskladam to a hned vam pišem ako to teda je =D
06:44:52
09.12.2008
David29
-> Petr Abrahámek: Přesně tak... a + tloušťka těsnění a je to...
23:17:22
08.12.2008
Petr Abrahámek
No dívej..vím o čem to je, nikde nic nebouchá. koupil jsem ls písty a při generálce se dali do 120bloku. hlava je vyfocená u mě v profilu. písty jsou vyšší uprostřed nikoli na kraji. Nevadí to
21:30:40
08.12.2008
Peto-89
-> David29: no však prave že sa to tu rieši stale dokola ale ešte nikdo nenapisal jako to teda na sto pro je...asi si to budu muset vyskušat sam a dozvim sa jak to bude s tou pravdou...každopadne diki
14:08:27
08.12.2008
David29
-> Jakub M.: Tohle se tady řeší pořád... 120l hlava de na 120ls motor.... vyzkoušnou od xy-lidí
14:06:26
08.12.2008
Jakub M.
-> Petr Abrahámek:
tak máš upravenou hlavu, nebo tam nejsou LS písty... ono když LS písty v horní úvati přesahují vložku řádově o milimetry, asi těžko je schováš pod L hlavu ... ale dost už o tom, to co jsi napsal je hloupost, buď nemáš představu co jsi do toho motoru vlastně dal, nebo nevíš o co jde 4
14:02:28
08.12.2008
Petr Abrahámek
mam motor se 120ls pisty a 120l hlavou. jede jak drak, najeto kolem 15 000km nic nikde neboucha. zadny problem nevznikl
09:27:40
08.12.2008
Wolfino
tom.t - svata pravda , beru zpet2
09:26:22
08.12.2008
Wolfino
Wolfino 08.12.08 09:19:05 napsal:
-> jakub M cim se presne lisi 742.12 a 742.12X
ja to mel slozeny z 742.12 a to auto nejelo 50k s timhle motorem pak slo na srot. A zadnej pist se nepotkal s ventilem.




->petr S proc jsem asi napsah tohle ? Jinak se samozrejme omlouvam a pokud ma LS skutecne jiny tvar pistu tak to bude zlobit
09:22:04
08.12.2008
Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
-> Wolfino: ale ls-ka nemá rovné písty4
09:21:48
08.12.2008
petr s
-> Wolfino: 120LS má jiné písty tak nerad něco co nevíš
09:19:05
08.12.2008
Wolfino
-> jakub M cim se presne lisi 742.12 a 742.12X
ja to mel slozeny z 742.12 a to auto nejelo 50k s timhle motorem pak slo na srot. A zadnej pist se nepotkal s ventilem.
09:15:59
08.12.2008
Wolfino
Prosimte, mel jsem v aute obycejnou 120L z uzovky a hlavu ze 105 . Okopiroval jsem to od kamose. Chtodi to uplne v pohode a jede to jako krava :)
Budes spokojen
Jinak tesneni budes davat 72mm tzn 120kovy.
09:13:39
08.12.2008
Jakub M.
-> Peto-89:
musíš nechat předělat hlavu.. písty budou narážet...
08:39:33
08.12.2008
Peto-89
hojte chalani.thaak sem sa nakonec rozhodel postavit motor 120 ls do kilečka ale mam problem, kupil som ho bez hlavy, a doma mam 105-tkovu hlavu po velkej go(zabrus.sedla ventilov,new ventily,leštene saci a vyfukove kanaly,jemne znižena) a chcel bych to zkombinovat...čisto teoreticky,asi mesiac-dva dozadu sa tu otom niečo pisalo,že ak sa to skombinuje možu piesty naražat do hlavy,hadalo sa tu zopar ludi,že to bude buchat,a aj že to nespravy nič,motor chcem poskladat cez tento tyžden,všedko ako ma byt a otačat s nim a zaroven skušat čo to bude robit,ale predsa len,vedel by mi v tom niekto poradit?niekto kto už take niečo robil?samozrejme vysledok hned zverejnim,pre dalšich tipkov ako som ja aby vedeli či sa im to oplati :) ak napišete budem rad diki4 4
Extreme Tyres