skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
karbec
01:23:50
15.12.2008
15.12.2008

Petkar1
-> steft08: Má difuzory 22/24, je to na nich i napsané.
23:18:38
14.12.2008
14.12.2008

steft08
jak poznam karburator na 130tku aniz bych mel vicko s cislem??
23:10:46
14.12.2008
14.12.2008

steft08
vicko s ekonostatem poznam tak ze je tam zalisovana ta "tryska"??u jinych je dira
zaslepena??
zaslepena??
11:52:55
08.12.2008
08.12.2008

BeBe
-> steft08: si precitaj tej clanok co som ti dal nahho link o par prispevkov nizsie je v nom vsetko co potrebujes vediet o nastaveni karburatora SEDR......
11:07:04
08.12.2008
08.12.2008

steft08
poradte prosim
23:55:41
07.12.2008
07.12.2008

steft08
nenastavil prosim jakym zpusobem se to dela??
16:39:15
07.12.2008
07.12.2008

BeBe
v tych otackach by to na vykon vliv mat nemalo,skor to ci je to veko rovne a neprisava to niekde vzduch ... nastavil si hladinu v plavakovej komore.....
16:12:14
07.12.2008
07.12.2008

steft08
a kdyz je to nad tri tisice otacek tak to vystrely ale jinak je to takovy uduseny
16:10:58
07.12.2008
07.12.2008

steft08
muze to mit vliv na vykon v otackach 2000-3000???ja sem totiz pri zamenovani vicek nemel novy tesneni tak sem tam nechal stary a nejak tomu trochu chyby vykon.tak me zajima jestli je to treba spatnym tesnenim nebo tim ekonostatem??
16:01:18
07.12.2008
07.12.2008

BeBe
-> Evž@: jj mas recht
-> steft08: Obohacovací zařízení slouží k obohacení směsi při požadavku maximálního výkonu. Karburátor je v běžném provozu seřízen na ekonomicky nejvhodnější ochuzenou směs, která nevyhovuje při požadavku na maximální výkon. Proto se při téměř plném otevření škrtící klapky směs obohacuje pomocí přídavného zařízení. Původně používané mechanicky ovládané obohacovače (např. v karburátorech motorů řady Š 1000 MB a Š 100), kdy se mechanicky otevřel přívod přídavného paliva, dnes nahradil statický obohacovač - ekonostat. Jde o sestavu dvou trysek a jednoho vzdušníku (v principu systém s přídavnou tryskou), které jsou umístěné ve víku karburátoru a kanálem propojené s rozprašovačem první komory. Při vzniku určité velikosti podtlaku v rozprašovači (asi od 85% výkonu výše) se začíná přisávat palivo přes trysky ekonostatu a tím se směs přiměřeně obohatí. Zařízení je velmi jednoduché a provozně spolehlivé.
viac na :skoda.panda.cz/clanek.php 3?id=394
-> steft08: Obohacovací zařízení slouží k obohacení směsi při požadavku maximálního výkonu. Karburátor je v běžném provozu seřízen na ekonomicky nejvhodnější ochuzenou směs, která nevyhovuje při požadavku na maximální výkon. Proto se při téměř plném otevření škrtící klapky směs obohacuje pomocí přídavného zařízení. Původně používané mechanicky ovládané obohacovače (např. v karburátorech motorů řady Š 1000 MB a Š 100), kdy se mechanicky otevřel přívod přídavného paliva, dnes nahradil statický obohacovač - ekonostat. Jde o sestavu dvou trysek a jednoho vzdušníku (v principu systém s přídavnou tryskou), které jsou umístěné ve víku karburátoru a kanálem propojené s rozprašovačem první komory. Při vzniku určité velikosti podtlaku v rozprašovači (asi od 85% výkonu výše) se začíná přisávat palivo přes trysky ekonostatu a tím se směs přiměřeně obohatí. Zařízení je velmi jednoduché a provozně spolehlivé.viac na :skoda.panda.cz/clanek.php 3?id=394
15:49:11
07.12.2008
07.12.2008

Evž@
-> BeBe: ekonostat
15:19:14
07.12.2008
07.12.2008

steft08
co to je ten ekostant??
15:09:51
07.12.2008
07.12.2008

BeBe
pokial to je SEDR tak mozes,ale nema ekostant
14:58:10
07.12.2008
07.12.2008

steft08
zdar chtel jsem se zeptat jestli muzu dat na stotricitkovy karbec vicko ze stodvacitkoveho???
