skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Hlava na N95
11:40:57
05.12.2008
05.12.2008

Matthes, záškodník z TechWebu
-> Wolfino: Ale sacima neproudi vyfukove spaliny o teplote nevim ted kolik moc zejo...
07:52:34
05.12.2008
05.12.2008

sep
-> Adam6666: -> Wolfino: :důvod proč by měly být na sacích?Rád se nechám poučit stejně jako firmy zabývající se úpravami hlav na LPG/natural.
23:04:56
04.12.2008
04.12.2008

Wolfino
Meli by mit vsechny. Jinak to podle mne postrada logiku.
22:45:25
04.12.2008
04.12.2008

tasatunga
Tak jak to teda je????
18:44:46
03.12.2008
03.12.2008

Adam6666 - zrušená registrace
ja bych rekl ze musi.... ale jestli chces usetrit tak nemusi, jen aby pak nebylo "lacine dvakrat placene"
18:25:29
03.12.2008
03.12.2008

tasatunga
Gufera už tam mám taky.Takže jediná úprava spočívá v těch tvrzených sedlech??A proč pod sacími být nemusí??
18:03:06
03.12.2008
03.12.2008

Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
stačí u výfukových.. když už budeš hlavu delat tak si nech udelat voditka na gufera
17:24:42
03.12.2008
03.12.2008

tasatunga
Zdravím.Chci se zeptat,stavím motor 120LS a rád bych dal hlavu na bezolovo.Stačí na hlavě tvrzená sedla jen pod výfukovými ventily??Nebo musí být i pod sacími??Mám totiž hlavu a ta je má jen pod výfukovými.Jaké další úpravy jsou ještě třeba??
