motor favorit

prohledat
15 příspěvků (zobrazeno 1 až 15) od 03.12.2008 do 14.12.2008, založil/a fako - zrušená registrace
řadit dle data
19:41:24
14.12.2008
suri
-> fako: musíš mu zavolať a uvidíš
19:04:34
14.12.2008
fako - zrušená registrace
Koupil bych radši vačku od Čepka, ale psal jsem mu a on mi ještě nenapsal..tak nevim, a navíc na jeho stránkách jsem žádný vačky nenašel.. :-(
11:18:38
14.12.2008
technic autotronic
nechaval sem si jej delat na zakazku u jedny Taborsky firmy, uz si nepamatuju nazev, dve tesneni jedno tenci a druhy o trochu tlustejsi vyslo na 890,-
11:17:29
14.12.2008
Petkar1
-> fako: Podívej se do rubriky "hádky" tam se ta vačka řešila:)
11:16:49
14.12.2008
Petkar1
bi?! to si děláš srandu ne?3
11:04:28
14.12.2008
dalibor
Dotázek, kde bi se dalo sehnat slabší těsnění pod hlavu na felicii.
10:10:44
14.12.2008
fako - zrušená registrace
co říkáte na vačku od Engitec? Bude to na bloku 136..
11:31:02
13.12.2008
Petkar1
-> Saky: www.upravyspalovacihopros toru.cz :)
10:41:16
13.12.2008
Saky
-> fako: hlavy jsou zamenne z venku v podstate neni poznat rozdil..
o kolik snizit hlavu je sice pekna otazka jenze zalezi na tom kde ta hlava bude.. jina hodnota je na 135ce favu jina na 136ce jina na fabii.. taky jen snizovat hlavu je kravina chce to jeste upravit spalovak a dalsi a uprava spalovaku ma opet vliv na zmenu kompresniho pomeru..
00:31:55
13.12.2008
fako - zrušená registrace
O kolik mám tedy snížit hlavu z fábie abych dosáhl poměru 10,5:1? A hlava z fabie nebo z fáva se něčím neliší? Myslím jako zvenčí, jestli to není nějak poznat že na tom mám hlavu z fabie?
21:56:33
08.12.2008
Saky
muzes udelat spoustu veci.. kazda ma nejaky prinos, ale je potreba to delat s rozmyslem a spravne kombinovat nebot ne vse co se bezne dela ma prinos a ne vsim muzes motoru pomoci..
pokud chces 85 koni tak to neni moc prehnanej pozadavek a toho dosilis v podstate na seriove fabce skoro bez uprav..
pokud tedy mas 1,4ku nech vse jak je klika, pisty ojnice (pokud jsou tedy v rozumnem stavu) kliku pripadne upravit pokud to pujde do fackoveho bloku, pak bych doporucil vacku motorexcel 265/257 za 3000,- snizit fabiovou hlavu k ni na KP 10,5:1 pripadne jeste upravit ( o upravach hlav toho tady bylo napsano spousty, ver tomu ze udelat to tak aby to melo smysl a spis neuskodilo chce trosku zkusenosti a vybavu tak bud se do toho pustit sam a snazit se to nesprasit a taky od toho moc necekat a nebo to nechat udelat nekoho kdo to dela .. nicmene pokud staci 85koni tak bude stacit i snizit,, karburator je potreba pretryskovat urcite jinak to nebude nikdy ono.. pripadne i vic upravit, da se s tim delat mnoho.. pokud to mas na bezne jezdeni tak to co jsem popsal najezdi hodne km (bude-li udelano poradne) pokud je to na nejake zavody da se s tim delat mnohem a mnohem vic.. ale pozadavek 85koni spolehlive splni to co jsem popsal..
11:04:13
08.12.2008
Trax
www.engitec.cz/index.php
www.motor-excel.cz/

Tady ti urcite poradi jakou vacku a jakou kompresi a upravu hlavy. A natryskovani karburatoru taky pro ne neni problem...
21:42:19
04.12.2008
fako - zrušená registrace
jj jasný..já bych ale potřeboval kdyby měl někdo nějakou zkušenost s tím o kolik snížit hlavu, jestli zvětšit kanály a tak.. a ještě ten karbec jak udělat..?
11:41:37
03.12.2008
Labros
11:37:02
03.12.2008
fako - zrušená registrace
mám dotaz, chci dát do bloku z favorita kliku z fabie 1.4 to už mám zařízené..teď řeším problém: chci z toho motoru dostat alespoň 85 koní, tak se chci zeptat jakou vačku mám použít? a jak udělat hlavu ( o kolik snížit atd.) musím na tom nechat seriový karbec tak se chci zeptat jak nebo kdo by mi ho přetryskoval tak akorát na ten motor..předem děkuji za nápady
Extreme Tyres