Ekonoměr

prohledat
54 příspěvků (zobrazeno 1 až 50) od 17.04.2008 do 27.09.2011, založil/a Breakz
řadit dle data
19:24:14
27.09.2011
castrol
-> Martin/125/: tak si vyrob
17:13:41
27.09.2011
Martin/125/
mam ho doma taky ale nemam žádný téčko na to abych to nainstaloval...4
10:50:09
14.01.2011
Pavel P..
-> VeTeV: 140 140
09:53:16
14.01.2011
VeTeV
-> Pavel P..: že to říkáš zrovínka ty, kterej honí decilitry - ale já naisntaluju taky a budu díky cenám benálu jezdit taktéž v úsporném poli 3
23:22:51
13.01.2011
Pavel P..
-> King: kolenovrti3
23:20:25
13.01.2011
King
-> Pavell: Jemom bacha, abys neskončil podobně blbě jako ty, co místo sledovaní situace na silnici, hypnotizujou tacho nebo otáčkoměr :)
17:08:24
12.01.2011
castrol
-> Pavell: no parada...
15:36:35
12.01.2011
Pavell
já jsem dnes zpojízdnil progres meter a super. líbí se mi to, akorát je třeba přiškrtit hadičku k měřáku.jinak lítá rafička jak zběsilá. Dá se podle toho ject uplně normálně.
15:49:49
18.05.2010
King
-> Star LC20: Přípojka podtlaku pro rozdělovač je ovšem těsně nad klapkou a přípojka pro posilovač je pod klapkou. V obou místech je drobátko jinej průběh podtlaku, ale to asi skutečně nevadí, protože ten "měřák" je tak i tak v postatě na hovno :)
22:53:08
11.05.2010
Syny
Tyjo to je zase tema :)



Tak ekonomer samozrejme na podtlak - coz je cerna hadice u posliovace... Ty zeleny jsou s brzdovkou (kupodivu), takze tam by sis moc nepomohl 6



A odvzdusnovat odzadu dopredu... Tedy prvni pravy zadni, pak levy zadni, pak pravy predni a naposled levy predni... Pokud mas 4pistky vepredu, tak jeste postupne ty odvzdusnovaky, ale to uz psotup nevim... U 2pistku je jen jeden odvdzsnovak, takze tam tohel netreba resit...
upraveno 1x, naposled 11.05.2010 22:53:55
22:47:43
11.05.2010
Star LC20
Já osobně mám teda ekonoměr zapojenej na podtlak rozdělovače a funguje to dle mého dobře - ono princip zůstává, jenom si myslím, že je to jednodušší na realizaci než napojování se na podtlak brzd.
22:43:44
11.05.2010
Apple STS Chvojkovice-Brod
-> rambaldi: na tohle si stačí přečíst andrta , a nemusíš bejt mechanik..... nebo tlačítko hledej, já zapoměl 21 století, za mě internet skoro neexistoval.. HOWG
22:38:53
11.05.2010
rambaldi
-> Apple STS Chvojkovice-Brod: no jasne frajer.taky mudry ako ty sa uz ludia rodia.vies nikto nespadol uz vyuceny mechanik z jahody. tak tu nejebkaj hluposti a radsej rad ludom co nesu automechanici
22:38:44
11.05.2010
Apple STS Chvojkovice-Brod
-> Nwkt: jo, to je fakt, jdu radši spát at nemám noční můry10
22:37:14
11.05.2010
Nwkt
-> Apple STS Chvojkovice-Brod: To neni jenom dneska
22:36:37
11.05.2010
Apple STS Chvojkovice-Brod
-> rambaldi: sem si nevšim, ale dneska sou nějaké erubc na slunci? co otevřu téma to absolut analfabet, nebo dělaj ty lidi dneska the best of negramot, sory už mi to nedalo9
22:34:17
11.05.2010
rambaldi
teda zadna prava, zadna lava, predla prava, predna lava?
22:31:42
11.05.2010
Nwkt
-> rambaldi: Od nejdelší trubky
22:30:25
11.05.2010
rambaldi
no jasne.a keby som chcel odvzdusnit brzdy.v akom poradi.niekto mi povie najprv zadne potom predne. niekto zas naopak. niekto zas ze nakriz. aka je pravda?
22:22:12
11.05.2010
peti
-> rambaldi: no to su brzdove trubky co idu ku kolesam
22:19:57
11.05.2010
rambaldi
a co su tie dve cierne tenke?co idu z hlavneho
22:06:17
11.05.2010
afro100
-> rambaldi: rozmyslaj, odkial kam ide zelena hadica? od nadobky z brzdovkou k hlavnemu brzdovemu valci, preto je v nej kvapalina a nie vzduch 4 obcas treba pouzit hlavu, tuto kolega si robi srandu a ty to hned beries vazne
22:04:42
11.05.2010
petr s
-> rambaldi: Tak si vyber
22:03:59
11.05.2010
peti
-> rambaldi: čierna hruba4
22:03:50
11.05.2010
Petrson
-> havlik: 3 3 , a já bych to nezapojoval
22:02:13
11.05.2010
rambaldi
boze.tak kde teraz?zelena?ci cierna hruba?
21:59:12
11.05.2010
afro100
-> havlik: tak ty si holt iny no 3 4
21:56:00
11.05.2010
havlik
-> afro100: já bych to dal na tu zelenou3
21:55:29
11.05.2010
afro100
-> rambaldi: na tu ciernu hadicu co ide k posilovaci
21:54:54
11.05.2010
rambaldi
no super.dik.a to tecko kde dat presne?na posilovat brzd.hej?

kde tam?
zvětšit Ekonoměr - obrázek od rambaldi vložen 11.05.2010 21:54:54
21:42:24
11.05.2010
peti
-> rambaldi: tak tie dva kable su na osvetlenie, jeden das na kostru a druhy napr . na poistku parkovaciek, a ta hadicka sa napaja cez T-čko na podtlakovu hadicu co ide do posilovaca
21:40:19
11.05.2010
rambaldi
aj ja to mam v aute.ale neni to zapojene.vedu z toho dva kable spojene v jednej buzirke.tak ako na uplne prvej foto.ako to napojit? len + a - ??? dalej by z toho mala ist hadicka? no a kde ju dat?
12:16:55
25.11.2009
105
-> Tampajs: a jak to mas udelany ty diody?
22:56:50
24.11.2009
Koudyc
je ještě k mání?
20:57:14
05.05.2008
Bucin
mám doma 2 kdyby jste někdo chtěl tgak jeden pustím a ksdyž bude dobrá nabídka tak i oba. 5
19:05:38
21.04.2008
pajavlk
-> Tampajs: takže zelená sou parkovačky a červená když se ti po rychlým průjezdu zatáčkou rosvítí mazání že? 403
23:39:49
19.04.2008
Tampajs
-> David29: moc to neproháním tak nesvítí žádná ale ono stačí víc přidat a svítí červená takže si nevybereš40
22:54:05
19.04.2008
David29
-> Tampajs: Takže ktrá svítí většinou? Červená, že? 3
18:59:05
19.04.2008
Tampajs
Já tam mám dvě kontrolky zelenou a červenou a na eko jedu se zelenou a neeko jedu červenou40
20:00:14
18.04.2008
pajavlk
dal sem to bratroj do šáde motor fa136 a ukazuje to dobře při lechtačce plynu je ručička vlevo při brždění motorem spadne až dolů v zeleným naopak při plným plynu vlítne až do červenýho dá se podle toho jezdit když mám například v 60ti čtyřku a chci zrychlit vleze to až do červenýho naopak při stejný rychlosti a podřazením na tři se drží pěkně v zeleným
13:06:58
18.04.2008
Gryzly
-> Breakz: Jinak když hubou nasaješ, tak by to mělo pohnout ručkou, ale dost často je potřeba ten budík rozebrat a rozhejbat.
13:06:07
18.04.2008
Gryzly
Tak já mám dva rozdíl těch ručiček je asi centimetr na té stupnici tak jeden jsem si vybral a namontovakl do auta. Většinou jezdím s ručičkou vzpřímenou uplně nahoru, takže v zeleným, Ale nemám to v zorným poli takže to furt nesleduju. Vojtík má druhej kousek zapojenej přímo do posilovače brzd a vidí tak kolik mu zbývá podtlaku na brždění. ( asi při jízdě bez motoru)
12:28:27
18.04.2008
Labros
-> Syny: no právě, je to nějaký divný :)

Pokud by to mělo fungovat jako snímač tlaku v sacím potrubí u stříkaček, tak tam čím větší podtlak, tím vyšší výkon. Ale tam není ten podtlak snímanej až v sacím potrubí, ale u klapky jako na karbeci je ten vývod do podtlakový regulace.

Docela by mě zajímalo jak tohle má fungovat.
12:25:40
18.04.2008
Syny
-> Labros: nikdy sem to nemel tak nevim, ale dle me cim vetsi podtlak -> tim vic v zelenym... Asi to spis hlida optimalni otacky pro motor - aby se nepodtacel bo co ja vim :) Ale je pravda, ze kdyz tam bude podtlak jako bejk, tak musi bejt motor pekne v otackach a to moc nizka spotreba asi nebude :)
10:31:46
18.04.2008
Labros
To je nějaký divný, ne? To fakt čím větší podtlak, tím to ukazuje nižší spotřebu?
23:31:56
17.04.2008
Syny
-> Breakz: asi tak no - spis je to informativni, nez abys podle toho jel...
23:26:42
17.04.2008
Breakz
je to asi spíš taková parádička4
23:21:16
17.04.2008
Bagrr- máma mele Emu
-> Syny: Při vyplim motoru je to v červenym permanentně takže si taky nepomůžeš40 3 3 3
23:19:29
17.04.2008
Syny
-> Breakz: Mno na zaklade podtlaku to nejak ukazuje jak bys mel optimalne jet aby to moc nezralo... Ja to nikdy nemel, takze jak presne to je nevim - kazdopadne od lidi co to maj sem slysel, ze kdyby podle toho jezdili, tak nikam nedojedou, pac prej optimalni stav je pri vyplim motoru 3
23:12:34
17.04.2008
Bagrr- máma mele Emu
-> Breakz: Mno prakticky ti to ukazuje jak moc jsou otevřený klapky karburátoru:D Jinak do zelenýho sem se dostal jen jednou a to sice při brždění přes motor z hoooodně táhlýho kopečku3
Extreme Tyres