skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Ekonoměr
19:24:14
27.09.2011
27.09.2011

castrol
-> Martin/125/: tak si vyrob
17:13:41
27.09.2011
27.09.2011

Martin/125/
mam ho doma taky ale nemam žádný téčko na to abych to nainstaloval...

10:50:09
14.01.2011
14.01.2011

Pavel P..
-> VeTeV:



09:53:16
14.01.2011
14.01.2011

VeTeV
-> Pavel P..: že to říkáš zrovínka ty, kterej honí decilitry - ale já naisntaluju taky a budu díky cenám benálu jezdit taktéž v úsporném poli 

23:22:51
13.01.2011
13.01.2011

Pavel P..
-> King: kolenovrti

23:20:25
13.01.2011
13.01.2011

King
-> Pavell: Jemom bacha, abys neskončil podobně blbě jako ty, co místo sledovaní situace na silnici, hypnotizujou tacho nebo otáčkoměr :)
17:08:24
12.01.2011
12.01.2011

castrol
-> Pavell: no parada...
15:36:35
12.01.2011
12.01.2011

Pavell
já jsem dnes zpojízdnil progres meter a super. líbí se mi to, akorát je třeba přiškrtit hadičku k měřáku.jinak lítá rafička jak zběsilá. Dá se podle toho ject uplně normálně.
15:49:49
18.05.2010
18.05.2010

King
-> Star LC20: Přípojka podtlaku pro rozdělovač je ovšem těsně nad klapkou a přípojka pro posilovač je pod klapkou. V obou místech je drobátko jinej průběh podtlaku, ale to asi skutečně nevadí, protože ten "měřák" je tak i tak v postatě na hovno :)
22:53:08
11.05.2010
11.05.2010

Syny
Tyjo to je zase tema :)
Tak ekonomer samozrejme na podtlak - coz je cerna hadice u posliovace... Ty zeleny jsou s brzdovkou (kupodivu), takze tam by sis moc nepomohl
A odvzdusnovat odzadu dopredu... Tedy prvni pravy zadni, pak levy zadni, pak pravy predni a naposled levy predni... Pokud mas 4pistky vepredu, tak jeste postupne ty odvzdusnovaky, ale to uz psotup nevim... U 2pistku je jen jeden odvdzsnovak, takze tam tohel netreba resit...
Tak ekonomer samozrejme na podtlak - coz je cerna hadice u posliovace... Ty zeleny jsou s brzdovkou (kupodivu), takze tam by sis moc nepomohl

A odvzdusnovat odzadu dopredu... Tedy prvni pravy zadni, pak levy zadni, pak pravy predni a naposled levy predni... Pokud mas 4pistky vepredu, tak jeste postupne ty odvzdusnovaky, ale to uz psotup nevim... U 2pistku je jen jeden odvdzsnovak, takze tam tohel netreba resit...
22:47:43
11.05.2010
11.05.2010

Star LC20
Já osobně mám teda ekonoměr zapojenej na podtlak rozdělovače a funguje to dle mého dobře - ono princip zůstává, jenom si myslím, že je to jednodušší na realizaci než napojování se na podtlak brzd.
22:43:44
11.05.2010
11.05.2010

Apple STS Chvojkovice-Brod
-> rambaldi: na tohle si stačí přečíst andrta , a nemusíš bejt mechanik..... nebo tlačítko hledej, já zapoměl 21 století, za mě internet skoro neexistoval.. HOWG
22:38:53
11.05.2010
11.05.2010

rambaldi
-> Apple STS Chvojkovice-Brod: no jasne frajer.taky mudry ako ty sa uz ludia rodia.vies nikto nespadol uz vyuceny mechanik z jahody. tak tu nejebkaj hluposti a radsej rad ludom co nesu automechanici
22:38:44
11.05.2010
11.05.2010

Apple STS Chvojkovice-Brod
-> Nwkt: jo, to je fakt, jdu radši spát at nemám noční můry

22:37:14
11.05.2010
11.05.2010

Nwkt
-> Apple STS Chvojkovice-Brod: To neni jenom dneska
22:36:37
11.05.2010
11.05.2010

Apple STS Chvojkovice-Brod
-> rambaldi: sem si nevšim, ale dneska sou nějaké erubc na slunci? co otevřu téma to absolut analfabet, nebo dělaj ty lidi dneska the best of negramot, sory už mi to nedalo

22:34:17
11.05.2010
11.05.2010

rambaldi
teda zadna prava, zadna lava, predla prava, predna lava?
22:31:42
11.05.2010
11.05.2010

Nwkt
-> rambaldi: Od nejdelší trubky
22:30:25
11.05.2010
11.05.2010

rambaldi
no jasne.a keby som chcel odvzdusnit brzdy.v akom poradi.niekto mi povie najprv zadne potom predne. niekto zas naopak. niekto zas ze nakriz. aka je pravda?
22:22:12
11.05.2010
11.05.2010

peti
-> rambaldi: no to su brzdove trubky co idu ku kolesam
22:19:57
11.05.2010
11.05.2010

rambaldi
a co su tie dve cierne tenke?co idu z hlavneho
22:06:17
11.05.2010
11.05.2010

afro100
-> rambaldi: rozmyslaj, odkial kam ide zelena hadica? od nadobky z brzdovkou k hlavnemu brzdovemu valci, preto je v nej kvapalina a nie vzduch
obcas treba pouzit hlavu, tuto kolega si robi srandu a ty to hned beries vazne

22:04:42
11.05.2010
11.05.2010

petr s
-> rambaldi: Tak si vyber
22:03:59
11.05.2010
11.05.2010

peti
-> rambaldi: čierna hruba

22:03:50
11.05.2010
11.05.2010

Petrson
-> havlik:
, a já bych to nezapojoval


22:02:13
11.05.2010
11.05.2010

rambaldi
boze.tak kde teraz?zelena?ci cierna hruba?
21:59:12
11.05.2010
11.05.2010

afro100
-> havlik: tak ty si holt iny no



21:56:00
11.05.2010
11.05.2010

havlik
-> afro100: já bych to dal na tu zelenou

21:55:29
11.05.2010
11.05.2010

afro100
-> rambaldi: na tu ciernu hadicu co ide k posilovaci
21:54:54
11.05.2010
11.05.2010

rambaldi
no super.dik.a to tecko kde dat presne?na posilovat brzd.hej?
kde tam?
kde tam?
21:42:24
11.05.2010
11.05.2010

peti
-> rambaldi: tak tie dva kable su na osvetlenie, jeden das na kostru a druhy napr . na poistku parkovaciek, a ta hadicka sa napaja cez T-čko na podtlakovu hadicu co ide do posilovaca
21:40:19
11.05.2010
11.05.2010

rambaldi
aj ja to mam v aute.ale neni to zapojene.vedu z toho dva kable spojene v jednej buzirke.tak ako na uplne prvej foto.ako to napojit? len + a - ??? dalej by z toho mala ist hadicka? no a kde ju dat?
12:16:55
25.11.2009
25.11.2009

105
-> Tampajs: a jak to mas udelany ty diody?
22:56:50
24.11.2009
24.11.2009

Koudyc
je ještě k mání?
20:57:14
05.05.2008
05.05.2008

Bucin
mám doma 2 kdyby jste někdo chtěl tgak jeden pustím a ksdyž bude dobrá nabídka tak i oba. 

19:05:38
21.04.2008
21.04.2008

pajavlk
-> Tampajs: takže zelená sou parkovačky a červená když se ti po rychlým průjezdu zatáčkou rosvítí mazání že? 



23:39:49
19.04.2008
19.04.2008

Tampajs
-> David29: moc to neproháním tak nesvítí žádná ale ono stačí víc přidat a svítí červená takže si nevybereš

22:54:05
19.04.2008
19.04.2008

David29
-> Tampajs: Takže ktrá svítí většinou? Červená, že? 

18:59:05
19.04.2008
19.04.2008

Tampajs
Já tam mám dvě kontrolky zelenou a červenou a na eko jedu se zelenou a neeko jedu červenou

20:00:14
18.04.2008
18.04.2008

pajavlk
dal sem to bratroj do šáde motor fa136 a ukazuje to dobře při lechtačce plynu je ručička vlevo při brždění motorem spadne až dolů v zeleným naopak při plným plynu vlítne až do červenýho dá se podle toho jezdit když mám například v 60ti čtyřku a chci zrychlit vleze to až do červenýho naopak při stejný rychlosti a podřazením na tři se drží pěkně v zeleným
13:06:58
18.04.2008
18.04.2008

Gryzly
-> Breakz: Jinak když hubou nasaješ, tak by to mělo pohnout ručkou, ale dost často je potřeba ten budík rozebrat a rozhejbat.
13:06:07
18.04.2008
18.04.2008

Gryzly
Tak já mám dva rozdíl těch ručiček je asi centimetr na té stupnici tak jeden jsem si vybral a namontovakl do auta. Většinou jezdím s ručičkou vzpřímenou uplně nahoru, takže v zeleným, Ale nemám to v zorným poli takže to furt nesleduju. Vojtík má druhej kousek zapojenej přímo do posilovače brzd a vidí tak kolik mu zbývá podtlaku na brždění. ( asi při jízdě bez motoru)
12:28:27
18.04.2008
18.04.2008

Labros
-> Syny: no právě, je to nějaký divný :)
Pokud by to mělo fungovat jako snímač tlaku v sacím potrubí u stříkaček, tak tam čím větší podtlak, tím vyšší výkon. Ale tam není ten podtlak snímanej až v sacím potrubí, ale u klapky jako na karbeci je ten vývod do podtlakový regulace.
Docela by mě zajímalo jak tohle má fungovat.
Pokud by to mělo fungovat jako snímač tlaku v sacím potrubí u stříkaček, tak tam čím větší podtlak, tím vyšší výkon. Ale tam není ten podtlak snímanej až v sacím potrubí, ale u klapky jako na karbeci je ten vývod do podtlakový regulace.
Docela by mě zajímalo jak tohle má fungovat.
12:25:40
18.04.2008
18.04.2008

Syny
-> Labros: nikdy sem to nemel tak nevim, ale dle me cim vetsi podtlak -> tim vic v zelenym... Asi to spis hlida optimalni otacky pro motor - aby se nepodtacel bo co ja vim :) Ale je pravda, ze kdyz tam bude podtlak jako bejk, tak musi bejt motor pekne v otackach a to moc nizka spotreba asi nebude :)
10:31:46
18.04.2008
18.04.2008

Labros
To je nějaký divný, ne? To fakt čím větší podtlak, tím to ukazuje nižší spotřebu?
23:31:56
17.04.2008
17.04.2008

Syny
-> Breakz: asi tak no - spis je to informativni, nez abys podle toho jel...
23:26:42
17.04.2008
17.04.2008

Breakz
je to asi spíš taková parádička

23:21:16
17.04.2008
17.04.2008

Bagrr- máma mele Emu
-> Syny: Při vyplim motoru je to v červenym permanentně takže si taky nepomůžeš





23:19:29
17.04.2008
17.04.2008

Syny
-> Breakz: Mno na zaklade podtlaku to nejak ukazuje jak bys mel optimalne jet aby to moc nezralo... Ja to nikdy nemel, takze jak presne to je nevim - kazdopadne od lidi co to maj sem slysel, ze kdyby podle toho jezdili, tak nikam nedojedou, pac prej optimalni stav je pri vyplim motoru 

23:12:34
17.04.2008
17.04.2008

Bagrr- máma mele Emu
-> Breakz: Mno prakticky ti to ukazuje jak moc jsou otevřený klapky karburátoru:D Jinak do zelenýho sem se dostal jen jednou a to sice při brždění přes motor z hoooodně táhlýho kopečku
