Otáčkoměr

prohledat
8 příspěvků (zobrazeno 1 až 8) od 08.03.2004 do 09.03.2004, založil/a
řadit dle data
19:23:54
09.03.2004
Honza "Bobr"
-> King2: Před nevim, ale potom 100pro. Jak říkám 6500 rpm jako prd . . . někdo se ozval že prej cívka v kýblu nebo kondíček v rozdělovači . . . budu s tim laborovat o víkendu, podám zprávu. Jinak dik a Škodě zdar!
17:54:46
09.03.2004
Milošek
-> Crisp: presne tak to mam udelany ja4
16:06:50
09.03.2004
Sušenka
Muze a nejspise bude. Mel jsem obdobne problemy. Chce to + na dvojku pojistku (doufam 1) a - nekam pod matku primo na kastli.
10:22:58
09.03.2004
King
Muze.
19:43:03
08.03.2004
Kočislav
Mám otáčkoměr sériově a mám podobný problém. Obvykle nad 3000 ot. se mi ručičká rozlítá nebo má alsepoň takové cuky směrem dolů. Může to být špatným ukostřením?
14:59:23
08.03.2004
King
Jeste jsem zapomnel na kostry. Potreba zkontrolovat vsechny dulezity kostrici mista - spoj baterky s kaslikem(ve vetsine pripadu povolenej kostrici sroub), kostrici pasek mezi prickou motoru a drzakem altiku), ukostreni pristrojovky atd.....
14:55:01
08.03.2004
King
Kontrolni otazka: Na "te jine skode, kde fachal" fachal pred tim nebo jsi to zkousel i potom, co zacal "mavat". Je mozny, ze jsi ho laborovanim pri identifikaci konektoru prepoloval a odprasknul. Dal se neda vyloucit, ze ti zapalovani nefunguje jak ma tzn pri vetsich otackach muze zlobit kladivko v rozdelovaci. Pripadne jestli mas ETZ favo, tak nakopnuty ETZ takhle muze vyvadet aniz by to na funkci motoru bylo znat.....
14:11:29
08.03.2004
Honza "Bobr"
Pořídil jsem si otáčkoměr . . . no zkoumal jsem ty tři slepé konektory bez popisu . . . a když už jsem ho jako zprovoznil, tak měřil tak 2800 rpm a pak mi začal mávat! Otáčkoměren to není, na jiné škodě fachal eňo ňůňo až do 6500 rpm ( to byl sound 1 ). Čím to, přátelé?
Extreme Tyres