
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
prerabka na parkovisku
07:42:17
17.08.2014
17.08.2014

Jarda - zrušená registrace
-> Tom.t - malej ale vychcanej překupníček: felicii za 300E bez prace?

23:08:31
07.08.2014
07.08.2014

Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
-> Chatam: a prečo si nekupiš rovno za 300eur felíciu a nevozíš sa ? a máš to bez práce 

14:30:54
06.08.2014
06.08.2014

Majki
tvl... no teď "doma" (na parkovišti před barákem) dávám do Úzké MPičko takže jak bych četl o sobě 

10:53:07
05.08.2014
05.08.2014

Jozka
-> TT_daniel: Tak to máš souseda Fofrníka.. mýmu exšvagrovi zabralo vyzdění jádra 2 roky usilovné práce..
-> m8rinek 02.08.14 20:09:15:
Kamarád, kterej má se škodovkama poměrně slušný zkušenosti, se se zástavnou motoru pojímal asi 14 dní - ale fakt je, že to dělal přeprecizně, neb stavěli stroj na závody..


-> m8rinek 02.08.14 20:09:15:




Kamarád, kterej má se škodovkama poměrně slušný zkušenosti, se se zástavnou motoru pojímal asi 14 dní - ale fakt je, že to dělal přeprecizně, neb stavěli stroj na závody..
10:40:59
05.08.2014
05.08.2014

TT_daniel
trochu mimo....to moj sused zbural jadro a povedal ze ho za 4dni vymuruje..ale sak robi to este len 2.tyzden tak asi stiha
10:29:42
05.08.2014
05.08.2014

m8rinek
10:29:06
05.08.2014
05.08.2014

Petkar
No, abych jenom nežertoval :-)
Vyndání motoru 30 minut a převodovky dalších 20 minut... jenom odstrojení auta ti zabere tak minimálně hodinu až dvě...
Samotná montáž (stavěli jsme MPi blok na karburátoru LEKR do erka): MPi blok u levého držáku se musí vytočit dva závit na držák, pak se předělává držák na alternátor (pokud použiješ z felície), na přírubě převodovky zvětšit díru, pokud není z průměru 8 mm na 10 mm...do kliky potřebuješ bronzové futro, nejde tam dát ložisko jako u favorita a to je asi vše z hlediska hrubé montáže, pak musíš vymyslet palivové čerpadlo, umístění čidla polohy kliky (asi největší problém)...
Pak je samotná elektrika, není to úplně plug-and-play jak si každý myslí... musíš dodělat ještě katalyzátor a lambda sondu, pokud se nepletu...
Samotné pasování palubky je o nekonečném ořezávání...
Ale tak, sám jsem na tu komedii (tvé video) z přestavby na parkovišti za týden zvědav:-)
Hodně štěstí...
Vyndání motoru 30 minut a převodovky dalších 20 minut... jenom odstrojení auta ti zabere tak minimálně hodinu až dvě...
Samotná montáž (stavěli jsme MPi blok na karburátoru LEKR do erka): MPi blok u levého držáku se musí vytočit dva závit na držák, pak se předělává držák na alternátor (pokud použiješ z felície), na přírubě převodovky zvětšit díru, pokud není z průměru 8 mm na 10 mm...do kliky potřebuješ bronzové futro, nejde tam dát ložisko jako u favorita a to je asi vše z hlediska hrubé montáže, pak musíš vymyslet palivové čerpadlo, umístění čidla polohy kliky (asi největší problém)...
Pak je samotná elektrika, není to úplně plug-and-play jak si každý myslí... musíš dodělat ještě katalyzátor a lambda sondu, pokud se nepletu...
Samotné pasování palubky je o nekonečném ořezávání...
Ale tak, sám jsem na tu komedii (tvé video) z přestavby na parkovišti za týden zvědav:-)
Hodně štěstí...
10:23:01
05.08.2014
05.08.2014

kamikaze
-> Chatam: 1)Vyndavání původních věcí - je to škodovka, určitě narazíš na nějaký zádrhel (zarezlej šroub, utrženěj šroub, nepůjde to ven atp) a z 20min jsou min 3 hodiny
2) MPi není plug & play (Palivový čerpadlo, vratka od vštřikovací lišty do nádrže, lambda, výfuk, lanko plynu, hallovka na převodech ... - možný to je, to netvrdím, ale buď s nějakou přípravou, která nezabere pár dní ale týdnů, nebo půlroku se nesvezeš. Případně to vzdáš.
3) K motoru 105/120 vedou POUZE 3 dráty (kontrolka mazání, zapalování, teploměr)
U MPi je svazek tlustej cca 15mm a k 95% čidel, akčních členů, ... vedou minimálně 3 dráty ale spíš víc. k tomu budeš muset uzpůsobit elektriku v autě (diag, budíky, imo,relé, pojistky...)
2) MPi není plug & play (Palivový čerpadlo, vratka od vštřikovací lišty do nádrže, lambda, výfuk, lanko plynu, hallovka na převodech ... - možný to je, to netvrdím, ale buď s nějakou přípravou, která nezabere pár dní ale týdnů, nebo půlroku se nesvezeš. Případně to vzdáš.
3) K motoru 105/120 vedou POUZE 3 dráty (kontrolka mazání, zapalování, teploměr)
U MPi je svazek tlustej cca 15mm a k 95% čidel, akčních členů, ... vedou minimálně 3 dráty ale spíš víc. k tomu budeš muset uzpůsobit elektriku v autě (diag, budíky, imo,relé, pojistky...)
10:21:25
05.08.2014
05.08.2014

krup
-> aDAm: šak dva dráty navic, né? .. 

10:00:59
05.08.2014
05.08.2014

vhml
-> Chatam 05.08.14 02:02:05: jo, tak když tvůj plán dvou dní změníš na alespoň dva tejdny tak to možná trošku půjde 

09:09:54
05.08.2014
05.08.2014

aDAm
-> Chatam: počkej počke...mpi? a jen natáhneš elektriku?
02:02:05
05.08.2014
05.08.2014

Chatam
tak plan: 105 rozobrat, motor prevodovka prec, intreir prec, kasna, proste, nahodit prevodovku zo skody, neviem ci zozeniem suchu s napravami, ak nie dam mokru. nahodit motor ak ot bude mpi natiahnem nanovo elektriku, od riadiacej komplet auto.ked to uz bude pripravene, pojdem nainterier, palubovka felda, sedacky. je to mozne? ci je ot len moj plan, tie dni ak by som mal velcele nieje problem, motor von 30 minut prevodovka 20. a interier :D lahsie lego som nevidel :D hej mam skusenosti, aj odhodlanie. to co sa stalo s byvalou, smola, osud je kurva.
20:57:43
04.08.2014
04.08.2014

koště
-> Matthes, záškodník z TechWebu: já byl o něco ralističtější. Plán byl na tejden a z toho se to rozrostlo na 3 měsíce
21:07:07
03.08.2014
03.08.2014

Matthes, záškodník z TechWebu
To je klasicky planovani jak ve firmach - nemam absolutne prehled jak to bude narocny, ale stihne se to za dva dny



20:18:17
03.08.2014
03.08.2014

myschaak AZNP K.Hora
-> m8rinek:
vole







22:27:12
02.08.2014
02.08.2014

Strašlivý Píďa (aka PeťaKlíč)
-> Nwkt: to já netvrdím že se nedá tunit auto před barákem (pokud to není na sídlišti kde bydlí ožungři a negři) jen konstatuju že to je dotaz jak noha 

21:56:46
02.08.2014
02.08.2014

Nwkt
Ale tak jistý auta taky víceméně vznikly na parkovišti a byly to ikony
21:54:32
02.08.2014
02.08.2014

Strašlivý Píďa (aka PeťaKlíč)
(tak nějak) to je dotaz jak noha
21:51:26
02.08.2014
02.08.2014

krtik
-> Chatam: Popiš blíže co chceš vlastně dělat a zda víš zhruba co to obnáší.. Z tvého příspěvku to vypadá všelijak a ten kdo by věděl poradit neví odkud začít
.

21:10:28
02.08.2014
02.08.2014

Vojťas
-> m8rinek: V tomhle pripade prirubu evidentne nepouzil ! Dobre vedet Chatam 

21:02:01
02.08.2014
02.08.2014

EDoZoNe
-> m8rinek:




20:33:28
02.08.2014
02.08.2014

Strašlivý Píďa (aka PeťaKlíč)
tak jsem se mu podíval na auta ,,, tuňing ve znamení oslňování ostatních vyprasením světel ,, a většina aut končí v plamenech od motoru
20:30:40
02.08.2014
02.08.2014

Milan 136
-> m8rinek:



20:22:15
02.08.2014
02.08.2014

francomk
-> m8rinek:
Bože 




20:13:00
02.08.2014
02.08.2014

castrol
-> m8rinek: au
20:09:51
02.08.2014
02.08.2014

Jindas
20:09:15
02.08.2014
02.08.2014

m8rinek
Narvat felicii do 105tky není žádnej problém, výsledek pak vypadá nějak takhle.
20:06:08
02.08.2014
02.08.2014

EDoZoNe
-> Deacon:
Ale to by bylo panečku štýlo
Když všichni rvali Felicie do užovek tak teď narvat užovku do Feldy. To by bylo super 



19:58:54
02.08.2014
02.08.2014

Deacon
-> Nwkt: A pak z ní bude chtít udělat 105tku 

19:54:51
02.08.2014
02.08.2014

castrol
-> Nwkt:
mas umna pivo 


19:54:08
02.08.2014
02.08.2014

Nwkt
Kup si rovnou celou feldu a máš to bez problémů
19:52:39
02.08.2014
02.08.2014

Milan 136

19:50:56
02.08.2014
02.08.2014

Chatam
mam skodu 105 a idem ju prerobit, takze narvat feliciou ,kde budu problemy? motor, interier, dakujem za kazdu radu, chcem to vediet dopredu, lebo to bude rychlovka, tak do tyzdna, najlepsie do dvoch dni. potrebujem vediet ci nepotrebujem prirubu k prevodovke , rozdelovac, alebo nieco, kto ma napady, dajte mi vediet prosim, chystam to cca od 15teho , spravim fotky aj videa :) dakujem za kazdu radu