48 příspěvků (zobrazeno 1 až 48) od 03.04.2011 do 24.11.2016, založil/a osminohej
řadit dle data
19:03:25 24.11.2016
zajoch
-> Tomaso435: Pokud by to šlo fakt med na hliník, tak bych se bál že tam vznikne galvanický článek a bude to dělat bordel
Ale je to tvůj boj. Já bych dal nějaké klasické těsnění
-> minno: a já chtěl zrovna napsat o číslo účtu a jesi bys mi neposlal fraktúru :-D ... nene na maličko funkčnější n serii právě. Uvidíme no:) -> Lamac: No právě že se to dává a zřejmě to funguje.
17:44:25 24.11.2016
Tomaso435
-> zajoch: né tyjo dík fakt jako :D -> rsvancara: jo, to mě nenapadlo... Nojo no , ale tak von by to šlo stejně na tmel jako to dávaj servisní prasata
-> Tomaso435 23.11.16 17:34:22: To chceš na sériové Favo? Asi zbytočné.... Keď obyč. tesnenie (Elring, Reinz) vydrží mraky km...
Túto radu máš odo mňa zdarma, nebudem si za ňu účtovať žiadny poplatok.
17:42:23 24.11.2016
Lamac
Nemá sa dávať,dáva sa a funguje to.Pokiaľ to nemá prístup ku vzdušnému kyslíku,nič tam žrať motor nebude.Ak by to bolo na vzduchu,vznikne tam rozdiel potenciálov-elektrické napätie a to zapríčiní so vzdušnou vlhkosťou chemicku reakciu.Aj preto je zakazane spajať spolu medene a hlinikove vodiče v elektrotechnike.Riešenim sú tzv.cupalové podložky,hlinikova a medena podložka zlizovana dokopy.Pak tam už nič nevznika.Takže blok hlinik,tesnenie meď,a hlinikova hlava stiahnute normalne na moment dohromady sú v pohode.
17:34:43 24.11.2016
rsvancara
-> Tomaso435: Měď se na hliník dávat nemá, tvoří se tam nějakej kyselej sulfát a navzájem se to žere :-D
17:33:17 24.11.2016
zajoch
-> Tomaso435: hele, ale viš že vubec nemáš za co??
Kamarad co stavi motory do Nissanu pouziva pouze ocelove, ale musi byt absolutne rovna hlava i blok, navic lze opakovane pouzivat. Ale v pripade motoru skody bude lepsi med... Na chevy motoru ho budu ted davat po treti a neni nijak vymackane...
12:46:17 23.12.2011
hany
tato firma je vyrábí a neni problém se s nima dohodnout i na tloušťce
-> Ultim: chtěl jsem Ti naznačit, že je to jedno... ale nepovedlo se to...
17:33:35 21.12.2011
Bery
-> skodovak: zavolej ke Kalinovi,nech si udělat z materiálu RS (myslim...)těsnění-třeba z jedný strany celoplech a určitě to bude ok
11:28:13 21.12.2011
skodovak
no jelikož sem se s tim nesetkal tak se ptám,teď ještě otázka zda si ze mě štika dělá prdel nebo ne.. potřebuju to udělat na modrý a klasiku už nechci..
11:23:56 21.12.2011
Ultim
-> Bery: Tazke antentyky dva slaliky... ?
07:11:38 21.12.2011
Bery
hodně často je to měděný z pozinku a je jen s měděným povrchem:-)dle informace od výrobce.
21:21:27 20.12.2011
Ultim
-> m8rinek: Hmmm... dik, to bych asi takhle na prvni pohled nepoznal.
Nikdo jiny nevi?
21:10:07 19.12.2011
m8rinek
-> Tomaso435: ptal se na rozdíl, já jinej nepozoroval...
21:08:57 19.12.2011
Tomaso435
-> m8rinek: počkej fakt? aha . . .
21:07:23 19.12.2011
m8rinek
-> Ultim: jedno je z mědi a druhý z pozinku
22:08:48 18.12.2011
Ultim
Vyuziju tema...
V cem ro rozdil mezi tesnenim z pozinku a z medi?
klady a zapory?
Nebo je to fuk?