
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Kdo mi vyrobí sendvič pod filtr?
20:03:39
26.07.2011
26.07.2011

Tommyk
Nikdo se nenajde? 

15:11:22
22.07.2011
22.07.2011

Tommyk
Sháním někoho, kdo by byl ochotnej mi vyrobit sendvič pod olejovej filtr. Chci to k připojení přídavnýho budíku (čidla) na tlak oleje.
Nějakej návrh, náčrtek a čmáranice bych měl. Nejlépe Louny a okolí ale po domluvě není problém odkudkoliv...
díky za nabídky
E: samozdřejmě zaplatím, asi by si někdo nemyslel že to chci zadarmo...
Nějakej návrh, náčrtek a čmáranice bych měl. Nejlépe Louny a okolí ale po domluvě není problém odkudkoliv...
díky za nabídky

E: samozdřejmě zaplatím, asi by si někdo nemyslel že to chci zadarmo...
16:21:39
21.07.2011
21.07.2011

Tommyk
-> Marty_pv: problem je v tom, že já bych to tam nedostal - nevyhovující rozměry
16:12:57
21.07.2011
21.07.2011

Marty_pv
-> Tommyk: A vyplatí se to nechat vyrábět pokud to nemáš vyloženě od známýho za materiál a flašku? Já měl ten jak píšeš "hroznej shit" přes 10 tisíc km na starým motoru 1.3 a teď na novým 1.4 (1500 km) a pokud dáš závity pro čidla/červíky na správnej zajišťovač (loctite) tak absolutně není problém, těsní to a funguje
15:55:40
21.07.2011
21.07.2011

Tommyk
našel by se tu někdo, kdo by byl ochotnej mi to vyrobit? 
nejlépe louny a okolí

nejlépe louny a okolí
15:54:06
09.04.2011
09.04.2011

Tommyk
-> suri: ja to okopiruju
prodejce mi i ochotne napsal ty rozmery, tak mi v tom nic nebrani 


15:52:20
09.04.2011
09.04.2011

suri
-> Tommyk: každopádne by som to riešil podobne a nerobil novú skrutku do bloku
15:51:49
09.04.2011
09.04.2011

Tommyk
-> suri: jo tak
ale kupovat to nebudu, prej je to hroznej shit
necham si to vyrobit 



15:47:26
09.04.2011
09.04.2011

suri
-> Tommyk: normálne je tam ten šesťhran z vonkajším závitom na filter a v tej gulatej časti je vnútorný závit ktorým to nakrútiš na origo šroub čo trčí z bloku
14:46:09
09.04.2011
09.04.2011

Tommyk
tak mi kámoš poslal odkaz na tenhle mezikus (viz obr.)
myslím si, že by to bylo dobrý řešení, dát to pod filtr, akorát mi teda nejak nejde do hlavy, jak je to tam reseny u toho mezikusu? ze by byl uvnitr zavit to nevidim.. to znamena, ze se "nasadi" na sroub kterej je v bloku a normálně na něj šroubuješ filtr.. no a pak teda už bude ten šroub o něco kratší, nebo uplně krátkej.. píšou tam, že k tomu dodávaj ještě šroub, ale ten se dá kam? kdyby to byla matice, tak bych to ještě možná pochopil, že to až tak nevadí, pokud se ten filtr našroubuje o trošku míň (na míň závitů)
nemá s tím někdo zkušenost jak je to řešený?
rozměry toho mezikusu:
- průměr vnější 79mm.
- průměr vnitřní 55mm.
- tloušťka 27mm.
- delka sroubu 38mm
- Zavit je dle vyberu. M18, M20, M22 x 1.5, 3/4-16UNF.
- Zavity pro cidla 1/8NPT
myslím si, že by to bylo dobrý řešení, dát to pod filtr, akorát mi teda nejak nejde do hlavy, jak je to tam reseny u toho mezikusu? ze by byl uvnitr zavit to nevidim.. to znamena, ze se "nasadi" na sroub kterej je v bloku a normálně na něj šroubuješ filtr.. no a pak teda už bude ten šroub o něco kratší, nebo uplně krátkej.. píšou tam, že k tomu dodávaj ještě šroub, ale ten se dá kam? kdyby to byla matice, tak bych to ještě možná pochopil, že to až tak nevadí, pokud se ten filtr našroubuje o trošku míň (na míň závitů)
nemá s tím někdo zkušenost jak je to řešený?
rozměry toho mezikusu:
- průměr vnější 79mm.
- průměr vnitřní 55mm.
- tloušťka 27mm.
- delka sroubu 38mm
- Zavit je dle vyberu. M18, M20, M22 x 1.5, 3/4-16UNF.
- Zavity pro cidla 1/8NPT
16:53:46
09.02.2011
09.02.2011

Tommyk
-> matisek: jj na to myslim neboj
musím to nejdřív okouknout.. ale neni na to čas.. od rána do večera v práci
nebo teď spíš od večera do rána ..


nebo teď spíš od večera do rána ..

18:24:29
08.02.2011
08.02.2011

matisek
-> Tommyk: Ked spravíš do medzikusu závit tak nebudeš vedieť kam ti po dotiahnutí výde otvor pre čidlo tlaku aby sa ti nestalo že to výde zrovna niekam kam sa ti nezmestí.
Inak ja mám výmenník z feldy pritiahnutý len filtrom a zatial žiadny problém ale filter som musel dotiahnut viac než obvykle ale nič hrozného.
Inak ja mám výmenník z feldy pritiahnutý len filtrom a zatial žiadny problém ale filter som musel dotiahnut viac než obvykle ale nič hrozného.
15:39:11
08.02.2011
08.02.2011

suri
-> Tommyk: tak hliník je najdostupejší materiál ktorý sa na toto používa
15:37:43
08.02.2011
08.02.2011

Tommyk
-> suri: tak kdo říká že to bude z hliníku taky.. to ještě nevim z čeho se to bude dělat
a každej hliník má trošku jinou pevnost

a každej hliník má trošku jinou pevnost

15:35:16
08.02.2011
08.02.2011

suri
-> Tommyk: tak to vymysli , ja by som do hliníkového medzikusu asi závit nerezal , matica je urobená je minútu na sústruhu
15:21:22
08.02.2011
08.02.2011

Tommyk
-> suri: to právěže není komplikace,... komplikace je ta matice, to musíš nějak zahloubit do mezikusi aby nevadila filtru.. udělat tu díru větší abys tam dostal klíč/ořech ... vyrábět nebo shánět matici... pro mě je jednodušší nechat tam vytočit závit rovnou na soustruhu a pak to jen dotáhnout pootočením celým mezikusem..

15:18:42
08.02.2011
08.02.2011

Tommyk
-> m8rinek: no jakoby musíš dotáhnout dva, ale ve výsledku utahuješ mezikusem jeden kroužek a filtrem taky jeden.. jestli se dobře chápeme 
a i kdybys to musel utahovat dvojnásobným momentem, myslím že to ustojí..

a i kdybys to musel utahovat dvojnásobným momentem, myslím že to ustojí..
15:17:21
08.02.2011
08.02.2011

suri
-> Tommyk: a prečo to tak komplikovať? cez maticu to je je najjednoduchšie
15:12:38
08.02.2011
08.02.2011

m8rinek
-> Tommyk: taky s tim tak počítám, ale pokud to nebude stačit dovyrobim matici... Jde o to, že musíš stlačit dva o kroužky, takže v podstatě použít dvojnásobnej moment, otázka je zda to filtr ustojí?
15:03:08
08.02.2011
08.02.2011

Tommyk
-> suri: kdyz budu mít v mezikusu závit, tak to snad dotahnu rukou stejně jako filtr ne? to musí stačit
13:21:09
06.02.2011
06.02.2011

suri
-> Tommyk: nie filtrom sa to nedoťahuje ale maticou , pod medzikusom musí byť tiež gumička a to filtrom čo má tiež gumku nestlačíš
12:59:25
06.02.2011
06.02.2011

Tommyk
-> suri: jj vyrobit to neni problém..na co matici? to je zbytečný ne? dotáhneš to filtrem..
12:39:17
06.02.2011
06.02.2011

suri
-> Tommyk: redukciu na sústruhu urobiť nie je problém , ale treba zistiť či sa dá vyšrubovať origo šroub na filter a podľa toho urobiť dlhší a maticu a nahodiť medzikus a filter
12:37:20
06.02.2011
06.02.2011

Tommyk
-> suri: no tak to je mi k ničemu asi
něco nechám vyrobit, akorátže budu potřebovat delší ten šroub z bloku, nebo jedině že by byl na tom mezikusu udělanej průtokáč pro filtr.. ale to se mi moc nelíbí

12:35:04
06.02.2011
06.02.2011

suri
-> Tommyk: výmenník - chladič voda olej
12:33:11
06.02.2011
06.02.2011

Tommyk
-> suri:
tak mě teď napadá, 1.9D tam má něco pod filtrem, žejo?

12:31:47
06.02.2011
06.02.2011

suri
-> Tommyk: jj ME a nič rozumnejšie sa asi nedozvieš , ono moc ludí to nemá a kto má tak rieši aj teplotu a tlak a dáva medzikus pod filter
12:30:24
06.02.2011
06.02.2011

Tommyk
-> suri: jj vím že mi nick dedla něco říká, ale teď zrovna nevím kam s ním... ME?
12:27:52
06.02.2011
06.02.2011

suri
-> Tommyk: padol názor človeka ktorému veriť môžeš , myslím že rozumnejšie ti nikto neporadí , prečo je čidlo v nebesiach neviem je to divné , asi sa im nechcelo rezať závit do liatiny
12:17:36
06.02.2011
06.02.2011

Tommyk
-> Stepan FUN: díky, už vím o co go
jinak teď zas padl na felicia klubu názor, že na hlavě toho moc nenaměřím...
že to mám měřit u olejovýho filtru. ? Proč by to nešlo měřit i v hlavě, kde je origo čidlo? Tam musí být přeci taky tlak, kvuli vačce atd..

jinak teď zas padl na felicia klubu názor, že na hlavě toho moc nenaměřím...
že to mám měřit u olejovýho filtru. ? Proč by to nešlo měřit i v hlavě, kde je origo čidlo? Tam musí být přeci taky tlak, kvuli vačce atd..
09:20:29
06.02.2011
06.02.2011

suri
-> Stepan FUN: to určite je , aj na nejaké zváranie nádrží a týchto vecí , krásne to zaleje
23:11:19
05.02.2011
05.02.2011

StepaNoFUN
-> Tommyk: jak říká Suri... autogen, borax, mosaz... ;-) Je no na tyhle drobný díly daleko lepší než to vařit... ;-) Jinak pokud neznáš - použij google a zadej "pájení natvrdo"...
22:47:22
05.02.2011
05.02.2011

Tommyk
-> suri: dík

22:46:20
05.02.2011
05.02.2011

suri
-> Tommyk: autogén a mosadz
22:44:37
05.02.2011
05.02.2011

Tommyk
-> Stepan FUN: nejsem v tom tak zběhlej jak vy (nevykám Ti :D) tak proto se ptám.. a díly právě taky nemám po dílně..
když říkáš že bys to naletoval, to jakože čím a jak?
-> mytisek: kdyz nepujde nic z toho co planuju, tak zkusim tohle, diky :)

když říkáš že bys to naletoval, to jakože čím a jak?

-> mytisek: kdyz nepujde nic z toho co planuju, tak zkusim tohle, diky :)
22:35:52
05.02.2011
05.02.2011

StepaNoFUN
-> Tommyk: Oko, průtokovej šroub, 2 podložky a na konec trubičky si naletuješ co je potřeba.... Práce na 2 hodiny. Ale z toho bych hodinu a půl hledal použitelný díly po dílně... ;-)
21:23:59
05.02.2011
05.02.2011

matisek
-> Tommyk: Toto by ti nejak nepomohlo? Myslím ten kus čo ide pod uhlom nahor a je tam čidlo tlaku.Spodne oko je priechodzie ale zavit hore je myslím M14.Ale dal by sa tam navariť kusok gulatiny kde by si si vyvrtal zavit aký chceš.Je to zo žigula.
21:07:53
05.02.2011
05.02.2011

Tommyk
-> Gemini: zatim mam nejaky napady a doporučení, tak vyzkouším a až potom se bude něco vyrábět
a díky za tip, tohle mě taky napadlo, dát tam holender a na to hadici

a díky za tip, tohle mě taky napadlo, dát tam holender a na to hadici

20:46:15
05.02.2011
05.02.2011

Gemini
potom staci do hlavy zasrobovat holender a brzdovou trubickou si tlak dovedies kamkolvek, inac urcite nebude problem vyrobit vec podla tvojho nakresu...
19:44:25
05.02.2011
05.02.2011

Tommyk
-> Gemini: ale to je na 1.3/1.4 že? tady je právě problém v místě..
19:33:14
05.02.2011
05.02.2011

Gemini
ja som si vyrabal taketo nieco,s odbockou na mazanie turba
17:34:13
05.02.2011
05.02.2011

Tommyk
-> vhml:
ale jen na pár závitů
nerval sem to.. jinak sem do toho našrouboval 2ks 10x1
tzn. druhej konec trubky a origo čidlo



17:13:31
05.02.2011
05.02.2011

vhml
-> Tommyk: chápu dobře, že jsi závot 10x1,5 přeřezal na 10x1 a nakonec do toho zašrouboval 11x1?

15:56:22
05.02.2011
05.02.2011

suri
-> Tommyk: jo
15:42:45
05.02.2011
05.02.2011

Tommyk
-> suri: zkusim rozbit to čidlo a v praci navarit, to by mohlo fungovat a bylo by to nejlepsi reseni
15:35:49
05.02.2011
05.02.2011

suri
-> Tommyk: je to normálne vyfrézovaná ozávitovaná a prevrtaná kocka a prikrútiš ju špeci šrubom dlhým
15:34:42
05.02.2011
05.02.2011

Tommyk
-> suri: jo to 11x1 sem zatim neshaněl, ale myslim že nebude problem u soustružžníka
jinak přesně takle sem to chtěl udělat.. ale nevim jak to tam má? jestli když to šroubuje, tak s tim musí otáčet, nebo je to průchodí? já bych tam s tim totiž neotočil...

jinak přesně takle sem to chtěl udělat.. ale nevim jak to tam má? jestli když to šroubuje, tak s tim musí otáčet, nebo je to průchodí? já bych tam s tim totiž neotočil...
15:33:02
05.02.2011
05.02.2011

Tommyk
15:31:22
05.02.2011
05.02.2011

suri
-> Tommyk: aj tú 11x1 si zohnal? toto ozaj asi bude najlepšie urobiť takto skoda-virt.cz/cz/.../4386
2-redukce-na-tlak-oleje-1?
gotopost=7...
15:29:51
05.02.2011
05.02.2011

Tommyk
-> suri: píšu že závitník sem sehnal.. a tu kočku sem nekupoval v kelly..